2012-01-03, 03:59
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xFlywithme
(Gjorde ett ämne men fick tydligen inte ha det så, så sorry för mycket text för att vara ett inlägg)
Hello! Börjar med att ge er info sen till mina frågor
Är kvinna. Arton år, Väger 57kg(innan 24 dec iallafall, haha). Har en ämnesomsättning som garanterat är över medel. Rör på mig mindre än genomsnitt, åker bil överallt. Rör jag på mig mycket går jag ner i vikt lätt men har väldigt svårt att lägga på mig kilon, kommer aldrig över 60kg även om jag bara sitter hemma och röker weed dagarna iända i månader. Dricker otroliga mängder vatten under mina tjackrace. Dom två racen som står nedan har jag varit på fest varje kväll och när dom andra druckit alkohol har jag druckit vatten, så ni kanske förstår min vattenkonsumtion bättre. Kissar länge och ofta, 2ggr timmen. Den sista infon kanske var lite mer än vad ni behöver veta men man vet ju aldrig. Kan ju inte skada direkt. Äter inte på tjack. Totalt en cheese, tre bananer och en halv tallrik pasta på racen nedan.

När jag tar så är det "påfyllning" varannan till var tredje timme, gäller hela tiden för allt nedan.

Tjackrace: 24 dec-27 dec.
Rökning(Köpte och rökte 5g själv): 27 dec-29 dec.
Tjackrace: kvällen 29 dec-1 jan (drar en liten lina och en fet bomb kl 13.00 och tar sedan inget mer)

Har pissprov 4 jan 11.00 på Soc. Det är vanliga 5 standardstickor, INTE lab.

Eftersom det är standardstickor är jag rätt säker på att tjacket inte kommer ge utslag. Men rökat? Röker sällan, köper aldrig bit själv längre efter att jag slutade puffa för ca 2 månader sen. Senaste två veckorna(innan tjackracet, röker inte något alls när jag är på. Gillar inte att blanda droger)har det blivit att jag varit med och rökt joint rullad för 3-4 pers ca 8 röktillfällen. Så vad tror ni? Kommer det ge utslag på THC? Och kan det vara så fantastiskt att amfetaminet rensat ut THCt snabbare? Eftersom jag inte äter, rör på mig 10 gånger mer och har lite muskler och mycket fett att förbränna=amfetaminet förbränner THC snabbare i mitt fall?
Ang rökat så finns det såklart en risk att du blir positiv, hur stor chans att du är ren vet jag inte men gissar på 50/50. Öka dina chanser REJÄLT genom att framförallt dricka enorma mängder vatten och pissa varje 15-30 min innan provet. Smäll i dig gärna vitamin B-12 som får ditt urin att bli mer gult/orange-färgat beroende på hur mkt du tar så att du inte väcker några misstankar om hydrering. Det är mitt tips iaf, sen så kan du ju öka chanserna marginellt genom att dricka dagarna innan och äta fet mat och så men den största faktorn ligger helt klart på att hydrera sig innan provet så att koncentrationen THC-metaboliter blir så liten som möjligt.
2012-01-04, 02:54
Medlem
rave-rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevergetlow
Vafan skriv så man fattar vad du menar.
Du vill alltså fuska, eller varför frågar du om någon kommer kolla när du pissar??

Och det är ju självklart du är ren efter 3månader, läs mitt inlägg ovan så får du se hur man kan klara sig.....

Det e inte så självklart att man är ren efter 3 månader för vissa kan de hålla upp till 6 månader om dem har dålig metabolism. Vad jag fråga var tror du att testerna dem kommer ta på vårdcentralen kommer visa fastän jag pissar rent på stickorna nere hoss soc. Dem har ingen övervakning inne på vårdcentralen eftersom det är någon ny labbundersökning dem använder och därför frågar jag för att vara helt säker om någon här inne kanske har gjort sånna tester och vet om det är superkännsliga tester dem gör där. Jag har rökt konstant i 6-7 år innan jag blev av med mitt körkort och har aldrig torskat förutom denna gång då mitt körkort rök. Jag har inga planer på att fuska jag kan hålla mig utan skiten ett tag tills jag får kortet till dess lär plantorna också vara klara och då kan man leva vidare. Kan du läsa nu?
2012-01-04, 13:39
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rave-rookie
Det e inte så självklart att man är ren efter 3 månader för vissa kan de hålla upp till 6 månader om dem har dålig metabolism. Vad jag fråga var tror du att testerna dem kommer ta på vårdcentralen kommer visa fastän jag pissar rent på stickorna nere hoss soc. Dem har ingen övervakning inne på vårdcentralen eftersom det är någon ny labbundersökning dem använder och därför frågar jag för att vara helt säker om någon här inne kanske har gjort sånna tester och vet om det är superkännsliga tester dem gör där. Jag har rökt konstant i 6-7 år innan jag blev av med mitt körkort och har aldrig torskat förutom denna gång då mitt körkort rök. Jag har inga planer på att fuska jag kan hålla mig utan skiten ett tag tills jag får kortet till dess lär plantorna också vara klara och då kan man leva vidare. Kan du läsa nu?

samma sak hände mig. blev av med körkortet i 12 månader, pissade sedan 6 på hälsocontralen ÖVERVAKAT! är inte pissningen övervakad så får du inte tillbaks kortet. på intyget som ska in till transportstyrelsen så finns en rad nedanför varje testomgång där det ska fyllas i om provet övervakades eller inte. Men kom ihåg detta: det är standard nuförtiden att om du torskat på drograttfylla så är det först 6 månader, sen får du tillbaks kortet om inga prover är positiva SEN är det 6 månader till, och efter det en 12 månadersperiod till. så det är nu standard med 24 månader. Har precis gjort min andra halvårsperiod och ska nu börja på sista 12månaders. sen kan dom förlänga detta om dom vill eller om du får en fittig handläggare på transportstyrelsen.. så om dina plantor är klara om 6 månader så kan du räkna med att dom får ligga och kurera i 18 månader till. lycka till!
2012-01-05, 18:35
Medlem
Polisen var hos mig igår, jag var som tur va inte hemma. Dem gjorde en husrannsakan & hitta inget. Nu ska jag in där på måndag på eftermiddagen & vet att dem kommer ta urin prov.

Jag är 21 år, väger 74 kilo & är ungefär 188 lång.

Har rökt 45/52 veckor, det gågna året ungefär.

Just nu har jag cirkus 4 dygn på mig att bli ren.

Det enda jag har hört att jag ska göra är dricka löjligt mkt vatten som jag redan börjat med, ett rör c-vitamin om dagen & även vissa säger att jag ska dricka alkohol då det är väldigt vätskedrivande?

Ska även inhandla vitamin b så mitt urin blir gult på måndag.

Klarar jag mig & har ni några bra tips utöver den infon jag har fått?

Edit: Tog även en nyckel kola igår, om det spelar roll.

Kan man vägra urin & ta blodprov?

Tacksam för svar.

Mvh
Senast redigerad av ChrisE 2012-01-05 kl. 18:37.
2012-01-06, 17:21
Medlem
suqas avatar
Torskat med 1 mikrogram amfetamin i urinet. Har inte fått i mig det uppsåtligen. Håller det i rätten eftersom jag befann mig i krogmiljö den kvällen?
2012-01-09, 12:51
Medlem
rave-rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
samma sak hände mig. blev av med körkortet i 12 månader, pissade sedan 6 på hälsocontralen ÖVERVAKAT! är inte pissningen övervakad så får du inte tillbaks kortet. på intyget som ska in till transportstyrelsen så finns en rad nedanför varje testomgång där det ska fyllas i om provet övervakades eller inte. Men kom ihåg detta: det är standard nuförtiden att om du torskat på drograttfylla så är det först 6 månader, sen får du tillbaks kortet om inga prover är positiva SEN är det 6 månader till, och efter det en 12 månadersperiod till. så det är nu standard med 24 månader. Har precis gjort min andra halvårsperiod och ska nu börja på sista 12månaders. sen kan dom förlänga detta om dom vill eller om du får en fittig handläggare på transportstyrelsen.. så om dina plantor är klara om 6 månader så kan du räkna med att dom får ligga och kurera i 18 månader till. lycka till!

Tack för ditt svar äntligen någon som vart med om det svarar! Mjo det är så rätt som du säger kom på det nu att dem har flera observationer efter man fått körkortet vilket inte är så kul då det kostar pengar. A men det konstiga vart att hon på vårdcentralen sa att ingen skulle kolla på mig då jag lämnade proverna eftersom det tydligen skulle vara något nytt då dem tar analyser direkt på plats och inte skickar iväg.. Tyckte själv det lät väldigt konstigt då man aldrig har hört om ett obevakat pissetest men men det återstår att se antar jag. En fråga till hur lång tid tog det tills du fick tillbaka körkortet efter att du skickat ditt läkarintyg? Joo plantorna blir nog till salu istället även om man är så sugen så får man väll hålla i sig istället då man är personbilsmekaniker så är körkortet väl mkt viktigare för mig än ryket.. Tycker bara att denna skit drogpolitik vi har i detta land är den värsta skit som finns och nu anses man som en kriminell jävel då man är i brottsregistret.. USCH

Tack igen för ditt svar
2012-01-13, 20:14
Medlem
DhaStoners avatar
Hur länge syns subutex om man lämnar urinprov som skickas in på analys?
Om man tar säg runt 2mg nasalt.

Jag är 186cm lång och väger runt 65kg, och vet att jag har VÄLDIG snabb ämnesomsättning då jag nästan bara äter riktigt fet mat och mycket men inte går upp ett enda gram. Händer att jag går ner i vikt om jag äter "normalt".

Händer att jag röker cannabis, och vet att jag var ren efter 7 dagar efter jag rökt.

Så vad tror ni?
2012-01-15, 13:48
Medlem
Rebelxs avatar
Orkade tyvärr inte läsa alla 1000 sidor men jag kommer lämna urinprov på Onsdag.
Ska börja med en antabusbehandling och sa att jag ätit valium för ångest, tror sista valiumen kommer jag dela ikväll med tjejen, så det borde väl inte synas fortfarande på onsdag eftermiddag?
Spelar ingen roll egentligen om de ser det har sagt att jag ätit valium för min ångest så det är inget jag känner jag behöver dölja.

Dock skaffade jag lite subuxone som jag tar nu när dessa är slut, mot ångesten.
Det kommer väl garanterat synas, och är inte lika säker på om jag tycker de ska veta att jag använder subuxone (för mig endast mot abstinens men det förstår väl inte dem).

Kommer det visas som en Opiat på provet? Och kan jag säga att jag haft en sån jävla hosta och druckit en massa coccilana etyfin senaste dagarna före provet?

Och en lite off topic fråga. Det är en beroendemottagning och jag börjar där pga alkoholmissbruk, de kommer väl inte gå gola ner mig till polisen ifall jag pissar positivt på annan narkotika?

Skulle vara väldigt tacksam för svar.
Mvh
/Rebel
2012-01-16, 18:50
Medlem
Kung_Kenos avatar
Har hört från flera håll att juste Metadon bara håller sig kvar i urinet i 3-4 dagar??
Läkare, Socialkärringar, till och med ringt ett företag som tillvärkar stickprover och dom sägare samma sak?? alltså om man får på det länge så lär det sitta i ett tag sa dom, men om du bara tar en dos är den ute på 3-4 dagar?

Låter som ett skämt för mig..
Nån som har samma snacka eller?

Tack på förhand
2012-01-16, 19:52
Medlem
Hangurselfs avatar
Ville bara dela med mig av en sak!

Jag + några polare var i christiania för ett tag sen och rökte. Köpte in med oss något men den svenska tullen tog oss på tåget och tvingade av oss på malmö C för att checka så att vi inte hade något på oss. Vi ville inte ljuga för dem så därför sa vi att vi hade varit i chris eftersom vi såg brutalt bänga ut. Dock så frågade jag en av tullpersonalen:
"Om vi inte har något på oss, är det lugnt då?"
Varpå hon svarade "Det är lugnt då ja, då får ni dra hem".

Med detta menas ju att man kan röka i chris och sen åka hem utan att behöva åka på piss. Rätta mig gärna om jag har fel men annars hade de väl tagit oss till polisen?
2012-01-16, 22:44
Medlem
Rebelxs avatar
Undrar fortfarande ifall en beroendemottagning (om man går dit för en laglig drog som alkohol) har någon typ av rättighet eller skyldighet att anmäla en till lagens långa arm om man i ett urinprov visar på andra droger?

Skulle vara väldigt tacksam för svar så fort som möjligt.

Tack på förhand..
2012-01-22, 21:51
Medlem
Som rubriken lyder intog jag 7 valium på fredagskvällen, och ska nu pissa på torsdag. Hur ska jag bära mig åt för att det ska visa negativt? Låt oss säga att jag dricker mycket vatten varje dag ända tills torsdagen, kommer det "rensa" systemet? Eller fungerar det bara om jag dricker sjukt med vatten på torsdagen innan jag ska pissa? En kompis till mig har sagt att det kan synas i upp till en vecka, en annan intog 4 stycken och pissade sedan 4 dagar efter och det visade negativt. Så, jag undrar, hur ska jag göra och vem ska jag tro på? Flera här på fb har sagt att det kan visa i upp till 3 veckor. Tack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in