Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
1. Vilka gränsvärden de har på Karolinska vet jag inget om. Det skadar inte att ringa och fråga. Det är i alla fall under 30ng/ml, så kanske 10ng/ml i runda slängar. Bara en ren gissning från min sida.
2. Då kan de sitta i riktigt länge. Fortsätt att röra på dig som du gör nu. Det är svårt att säga om du är blir ren eller inte om 1 månad. Gör du allt rätt så tippar jag på att du är tillräckligt ren.
3. Nej, det menar jag inte. Jag menar att det inte finns något test på internet som är 100% tillförlitligt. Det var en tråd här i drogakuten som handlade om känsliga (under 30ng/ml) drogtest (cannabis) som gick att handla på internet. Edit: hittade sidan. http://www.natapoteket.se/index.php?mod=produkter&i=prod&sida=3&kat=4&pid=17 3&refmod=produkter&refi=list
2. Då kan de sitta i riktigt länge. Fortsätt att röra på dig som du gör nu. Det är svårt att säga om du är blir ren eller inte om 1 månad. Gör du allt rätt så tippar jag på att du är tillräckligt ren.
3. Nej, det menar jag inte. Jag menar att det inte finns något test på internet som är 100% tillförlitligt. Det var en tråd här i drogakuten som handlade om känsliga (under 30ng/ml) drogtest (cannabis) som gick att handla på internet. Edit: hittade sidan. http://www.natapoteket.se/index.php?mod=produkter&i=prod&sida=3&kat=4&pid=17 3&refmod=produkter&refi=list
1. Ok, får se om ja pallar ringa o fråga.
2. Har ju som sagt redan hållit upp en månad och om jag är riktigt jävla aktiv den här månaden så ska det förhoppningsvis gå ur kroppen. Mina promenader e ju inte som en vanlig promenad utan ja går så fort som det bara e möjligt för mig och är helt dyngsur när jag kommer hem efter varje promenad eller Power Walk.
3. Först o främst länkar du till ett test för Tramodal eller va de heter. Men det fanns för THC oxå men det står känslighet 30ng/ml först men när man klickar sig in för mer info så står det att dom har en känslighet på 300ng/ml. Kan ju vara felskrivet förvisso. Men sen har jag hört att dom ska vara sämre än dom multitesten med stickor som man doppar. Det jag använde mig av inhandlades på Safetest som verkar vara bra mycket mer seriös än den sidan du länkade till. Och dessa tester kostade 500 pix för 3 st. Men tyvärr säljer dom inte till privatpersoner längre. Och det skulle ju kunna vara en fingervisning på att dom är hyffsat korrekta. Och det testet är tom CE-märkt. Kallas för screen test och det står ju screen på mitt gamla drogtest så det är nog inte omöjligt att det är just sådana dom använder sig av. Har, under tiden jag skrev detta hittat ett ställe utomlands som säljer exakt likadana. Ska testa att beställa därifrån. Återkommer med hur beställningen gick.