2010-01-26, 09:46
Medlem
Holmquists avatar
Slängde i mig två bomber methylone igår, totalt 0,4-0,5g. Ska troligtvis pissa idag och undrar om det kan visa för amfetaminer eller liknande?
2010-01-26, 15:47
Medlem
Rotbloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Hej! Nojjar upp mig själv extremt över ett pissprov jag kommer tvingas attenda denna veckan! Hade varit guld om någon kunde kommentera någon rad erfarenet.

Smokade upp en femma i mitten av december (under loppet av en vecka) och sedan har jag bara rökt en eller två gånger vid jul. Ska som sagt testas denna veckan någon gång. Är upp emot 190cm lång och väger runt 85kg, har lite underhudsfett men inte mkt att snacka om egentligen.
Tror ni jag behöver göra något för att öka chansen att visa negativt (dricka ihjäl mej på vatten?) eller är det relativt lugnt? Eller ska jag rentav vägra? (Undviker helst sistnämnda)
Har ju gått över 1 månad sen du rökte, så jag tror det är rätt lugnt. Beror dock på hur mycket du rökte innan den där femman.
2010-01-26, 16:17
Medlem
Gråsparvs avatar
Okey sa har ar laget. Jag har rokt valdigt mycket senaste tva aren och senaste tre manaderna har jag rokt sa in i helvete. Det har gatt at som ciggaretter. Jag skulle gissa ca 3-4g om dagen, joint da givetvis.
Jag kommer formodligen att behova pissa nagon gang i framtiden. Sa jag skulle garna vilja veta hur lange det kan sitta i. Hur lange har ni grabbar vantat och anda pissat possitivt?
Vad ar rekordet?
2010-01-26, 16:44
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gråsparv
Okey sa har ar laget. Jag har rokt valdigt mycket senaste tva aren och senaste tre manaderna har jag rokt sa in i helvete. Det har gatt at som ciggaretter. Jag skulle gissa ca 3-4g om dagen, joint da givetvis.
Jag kommer formodligen att behova pissa nagon gang i framtiden. Sa jag skulle garna vilja veta hur lange det kan sitta i. Hur lange har ni grabbar vantat och anda pissat possitivt?
Vad ar rekordet?
Jag skulle väntat i alla fall 1-2 månader. Helst 2.
2010-01-26, 17:25
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotblos
Har ju gått över 1 månad sen du rökte, så jag tror det är rätt lugnt. Beror dock på hur mycket du rökte innan den där femman.

Nästintill inget sedan sommaren, periodröker bara..

Tack för svaret =)
2010-01-28, 19:08
Medlem
Förstår inte hur man söker i ämnet med det nya temat.

Så.. Om jag intar 5xanor och har 7dagar på mig innan prov och jag är ren innan.. Hinner de gå ut på 7dagar?
2010-01-28, 22:22
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoDiazepin
Förstår inte hur man söker i ämnet med det nya temat.

Så.. Om jag intar 5xanor och har 7dagar på mig innan prov och jag är ren innan.. Hinner de gå ut på 7dagar?
Till höger så ser du vart man kan söka. Man kan även kryssa i i vilken del av forumet man vill söka i. När man går in på denna tråden så är den redan ikryssad i "detta ämne" så du behöver inte göra något bara söka.

Ja, du hinner bli ren på 7 dagar. Om det är ett engångstillfälle.
2010-01-29, 16:28
Medlem
Jag har tagit 3 linor itisdagskväll/natt och onsdags kvällen tog jag 2linor sen en liten på torsdags morgonen..Jag sov varken tis-onsdag-torsdag och nu natten till fredag så sov jag mellan 02.00-09.00 ungefär.. nu till frågan Är det någon mening att dra något ikväll med tanke på att ja ska pissa på onsdag eftermiddag? Eller är de för stor risk att jag torskar då?

Glömde säga att det amfetamin.
Senast redigerad av P0wErGEEEk 2010-01-29 kl. 16:43.
2010-01-29, 16:39
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0wErGEEEk
Jag har tagit 3 linor itisdagskväll/natt och onsdags kvällen tog jag 2linor sen en liten på torsdags morgonen..Jag sov varken tis-onsdag-torsdag och nu natten till fredag så sov jag mellan 02.00-09.00 ungefär.. nu till frågan Är det någon mening att dra något ikväll med tanke på att ja ska pissa på onsdag eftermiddag? Eller är de för stor risk att jag torskar då?

Linor av vad?
2010-01-29, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Linor av vad?

Det var amfetamin
2010-01-29, 17:28
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P0wErGEEEk
Det var amfetamin
Det finns såklart risk att du pissar positivt men den risken är ej överhängande.
2010-01-29, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det finns såklart risk att du pissar positivt men den risken är ej överhängande.

Okej ja för positiv på affe skulle inte bli någon hit på socialkontoret haha
Så därför ja behöver lite råd om de är för stor chans att torska så man lika väll ska skita i det:/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in