2008-04-17, 00:28
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag är inte så påläst men jag är ganska så säker på att lsd inte går att spåra i urinet, varken sticka eller analys.

Blodprover har jag ingen aning om.

Jag är också ganska så säker på att det som krävs för att man ska se om någon har tagit lsd så måste man göra ett ryggmärgsprov, (lumbalpunktion). Jag har svårt att tro att man gör en sådan undersökning för att kolla om någon har tagit lsd. Gör man en sådan undersökning så spelar det ingen roll om det var 10 år sedan du tog lsd det kommer fortfarande synas.

Jag har ingen källa på det jag skrev just, det är bara det jag har fått höra. Ledsen att jag inte är mer påläst.

Puss
Sedärja. Vet själv att blodprovet avslöjar lika lite som urinprovet, så med andra ord så gäller det bara att inte bli ertappad av bröderna Grip under trippens gång. Tack för svaret, alltid bra att veta så mycket som möjligt om... ...så mycket som möjligt.
2008-04-17, 13:45
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Sedärja. Vet själv att blodprovet avslöjar lika lite som urinprovet, så med andra ord så gäller det bara att inte bli ertappad av bröderna Grip under trippens gång. Tack för svaret, alltid bra att veta så mycket som möjligt om... ...så mycket som möjligt.

Jag tror att det är enda chansen att torska på lsd. Så man får låta bli att vistas på ställen där farbror blå kan hålla till.

Jepp det är min filosofi också, finns inget onödigt vetande.
Pejjs
2008-04-18, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Har säkert besvarats i tråden tidigare men orkar inte läsa igenom alla 43 sidor...

LysergSyreDietylamid syns inte på standardprov i sverige, sure. Men i utlandet, kollas det mer frekvent där? Och hur länge går det SOM MAX att spåra att någon droppat LysergSyreDietylamid?

Ber om ursäkt för den här fåniga posten, men hoppas på snabbt och hundraprocentigt svar.
Varför inte bara skriva LSD? Det sitter inte i längre än 24h garanterat.
2008-04-18, 15:45
Medlem
Corvs avatar
Angående LSD så behöver man inte göra ett ryggmärgsprov för att hitta det i kroppen. Man kan göra det genom urinanalys också, de flesta analyser visar dock inte på lsd. Finns även enkla stickor som visar på LSD, dessa är dock rätt dyra.
Det sitter i urinet i 1-3 dygn.
2008-04-18, 20:31
Medlem
Hatisks avatar
Någon som vet lite mer exakt hur länge heroin syns? Det är ingen multisticka utan de tar 10 st enstaka stickor för att testa (som brukar vara känsligare). Tänkte köra 25 mg jonk ikväll, ska testa mig på tisdag innan kl 16.
2008-04-18, 20:51
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatisk
Någon som vet lite mer exakt hur länge heroin syns? Det är ingen multisticka utan de tar 10 st enstaka stickor för att testa (som brukar vara känsligare). Tänkte köra 25 mg jonk ikväll, ska testa mig på tisdag innan kl 16.

Skulle själv skita i jonk ikväll om du vet om att du ska pissa på tisdag! Det är inte värt en kväll på jonk och sen toska på provet!
2008-04-18, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Skulle själv skita i jonk ikväll om du vet om att du ska pissa på tisdag! Det är inte värt en kväll på jonk och sen toska på provet!
Jo de är det visst. Kör på!
2008-04-19, 14:59
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avain
Varför inte bara skriva LSD? Det sitter inte i längre än 24h garanterat.
Skrev ut namnet för att obildade eller lata inte skulle förstå vad jag pratade om och komma med något bullshit om att det är spårbart i urin en månad. Det funkade
2008-04-19, 18:43
Medlem
Hatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Jo det är värt det . Är fast i flera år med regelbundna tester, så kan inte hålla mig . Aja, körde iaf lite jonk igår kväll. Får väl se hur det blir på tisdag nu då.
2008-04-19, 20:33
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatisk
Jo det är värt det . Är fast i flera år med regelbundna tester, så kan inte hålla mig . Aja, körde iaf lite jonk igår kväll. Får väl se hur det blir på tisdag nu då.

Hur du än gör så förstår jag dig om du tar och om du inte tar! Lycka till på provet hur som helst!
2008-04-19, 21:15
Medlem
Martors avatar
hjälper det om man hydrera sig med alcohol?
2008-04-20, 01:25
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
hjälper det om man hydrera sig med alcohol?

Jag tror det hjälper! Det är vätskedrivande som satan, och det känns som man blir ren på det mesta, även om man känner sig ´sönder som satan dagen efter.. Har inge bevis men kroppsligt så känns det som det hjälper en att bli ren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in