2010-03-20, 13:19
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
I värsta möjliga scenario som är så ovanligt att det knappt händer så kan diazepam sitta i säkert 2 månader vid ett intag.
Valium sitter i mycket länge men om det bara är en gång så är du ren runt 2 veckor.
En nästa identisk fråga svarade jag på precis, några inlägg ovanför.

Såg du mitt uppdaterade inlägg ovan? Citerade mig själv...
2010-03-20, 13:21
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Såg du mitt uppdaterade inlägg ovan? Citerade mig själv...
Såg det nu.
Citat:
Ska nog tillägga att denna EN gång var förra helgen. Innan detta har jag legat på ~20mg i veckan sen i januari. Kan jag räkna med flera veckor då? Om jag inte rör "skiten" något mer nu.
Har du tagit 20mg i veckan sedan januari?
2010-03-20, 13:24
Medlem
trissels avatar
Citat:
Såg det nu.

Har du tagit 20mg i veckan sedan januari?

För att "överdriva" skulle jag kunna säga det. Då vet jag iaf att jag inte sagt för lågt. Att tillägga är att det är på psyk som testet ska tas, pissprov antar jag.
2010-03-20, 13:38
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
För att "överdriva" skulle jag kunna säga det. Då vet jag iaf att jag inte sagt för lågt. Att tillägga är att det är på psyk som testet ska tas, pissprov antar jag.
Har du tagit de där 20mg på en gång eller är det utspritt utöver en hel vecka eller två veckor?
2010-03-20, 13:49
Medlem
trissels avatar
Citat:
Har du tagit de där 20mg på en gång eller är det utspritt utöver en hel vecka eller två veckor?

Just den där gången för en vecka sedan tog jag 20mg på en gång. Men annars har jag spridit ut de där 20mg på ~4ggr/vecka.
2010-03-20, 13:54
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Just den där gången för en vecka sedan tog jag 20mg på en gång. Men annars har jag spridit ut de där 20mg på ~4ggr/vecka.
Okay, jag tippar på att det sitter i flera veckor, upp till en månad sedan sista intaget. Det är flera på fb som har varit positiva i 1-2 månader efter några veckor med dagligt intag av lågdos diazepam. Vet du när du skall drogtestas?
2010-03-20, 13:57
Medlem
trissels avatar
Citat:
Okay, jag tippar på att det sitter i flera veckor, upp till en månad sedan sista intaget. Det är flera på fb som har varit positiva i 1-2 månader efter några veckor med dagligt intag av lågdos diazepam. Vet du när du skall drogtestas?

Nej jag vet ju inte det tyvärr. Det enda läkaren sa i telefon var att det blir innan april är slut. Kanske kan skjuta upp det lite men inte mycket tyvärr... senaste intaget var 13 mars. Då bör jag väll vara tvungen att vänta till 13 maj om jag ska vara "säker" då?
2010-03-20, 14:05
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Nej jag vet ju inte det tyvärr. Det enda läkaren sa i telefon var att det blir innan april är slut. Kanske kan skjuta upp det lite men inte mycket tyvärr... senaste intaget var 13 mars. Då bör jag väll vara tvungen att vänta till 13 maj om jag ska vara "säker" då?
Man är inte säker ens om man pissar den sista april. Men för att förtydliga lite så tror jag att du har större chans att du är ren i mitten av april än att du är positiv.
2010-03-20, 14:52
Medlem
trissels avatar
Citat:
Man är inte säker ens om man pissar den sista april. Men för att förtydliga lite så tror jag att du har större chans att du är ren i mitten av april än att du är positiv.

Okej tack för hjälpen! Då hoppas jag på de bästa nu! Men dem ser bara att jag har Valium i kroppen va, inte exakt hur mycket?
2010-03-20, 17:10
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Okej tack för hjälpen! Då hoppas jag på de bästa nu! Men dem ser bara att jag har Valium i kroppen va, inte exakt hur mycket?
Om de skickar det på analys så ser man hur mycket utav vilken substans. Är det snabbtest i form av en sticka så ser man bara vilken typ av drog tex, opiater, benso, amfetaminer.
2010-03-21, 02:48
Bannlyst
Intog Benzo igår kväll vid 21.00, Stessolid 10mg
Kommer detta att synas på Måndag vid pisseprovet om jag dricker mycket vatten?
2010-03-21, 12:48
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zakoz
Intog Benzo igår kväll vid 21.00, Stessolid 10mg
Kommer detta att synas på Måndag vid pisseprovet om jag dricker mycket vatten?
Gött att tre stycken i rad har frågat i princip samma fråga, om diazepam.
Det kommer antagligen synas. Dricker du mycket mycket vatten så kanske du klarar dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in