2011-01-30, 21:59
Bannlyst
Jag blir lite fundersam när jag skummar igenom den här tråden. Många av er skriver att ni måste pissa för soc osv. Hur gamla är ni egentligen? Jag var tvungen att pissa för soc när jag var liten och hade LVU.

En annan anledning till att pissa för soc kan ju vara hot om LVM, men alla kan väl inte vara under LVM-hot?
2011-02-01, 12:03
Medlem
Hoi!

Undrar endast om ngn har erfarenhet av att pissa efter att rökt "rökmixar" gen 3?
Slumpmässiga prov på jobbet och har införskaffat "Escape" från SL och hört rykten om att det visr sig på pissprov.

Låter dock märkligt då tidigare mixar inte synts?

Tack för svar på förhand!
2011-02-02, 17:52
Medlem
sexfemins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whole
jag har hört om tricket med diskmedel där man ska lägga diskmedel på fingret och sen pissa på det för då ska testa vara ogiltigt och man får göra ett nytt några dar senare. jag undrar: funkar det? och förstår dem att man har tricksat med provet?

Man får tvätta händerna innan. Men ska nog gå att ordna på ett snyggt sätt
2011-02-02, 17:59
Medlem
sexfemins avatar
Hur länge brukar man behöva gå på pisseprov? Eller det är varierande?

Några tips om vad man kan säga till tanterna som man pissar för för att kanske inte behöva gå där lika många gånger.
Jag har pissat rent alla 3 gånger jag varit där och betet mig bra. tips?
2011-02-03, 15:54
Medlem
qwerasdfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexfemin

Några tips om vad man kan säga till tanterna som man pissar för för att kanske inte behöva gå där lika många gånger.

Info som tex varför du går på "pisseprov" kan underlätta.
2011-02-03, 15:56
Medlem
sexfemins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerasdf
Info som tex varför du går på "pisseprov" kan underlätta.

För att kunna göra utredning och få en fullständig diagnos från mina doktorer samt psykolog. (:
2011-02-05, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cool_creeper
Usch , Pissade för 2 veckor sen , Dom jävlarna skickade det till Statens kriminal labs helvete .. Rökt varje dag sen början av augusti till igår , Ska hålla mig ren nu ett tag .. Ska köra på "Mycket b + c vitaminer + vatten + uri cleaner" , Fråga : Hur länge kan det ta för mig att bli ren med denna metod ?

Rökte hash varjedag i 8år då tog det nästan sju månader innan jag var ren!
2011-02-05, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexfemin

Beror på varför du pissar bara ringa, eller kört bil drograttfylla.
Drograttfylla fick jag pissa 1-2ggr imånaden i 3 el om det var 4 år.Så åk inte på det för fan, gick ju ta en del annat för att hoppas att dom inte ringde dagen efter å sa att man skulle pissa. Då va det bara hitta på ursäkter då!

M v h
Greendale
2011-02-08, 13:18
Medlem
Vet att det står på topic om detta men tänker endå fråga, har rökt cannabis i ett och ett halvt år, dock röker jag bara på helger, brukar ta nån månads paus då o då, har rökt 2 ggr på 1månad nu, har delat en 5 med 3-4 pers...

Nu undrar jag om nån på ett ungefär vet hur länge jag kmr ha kvar detta i pisset?, har druckit och pissat som fan dom senaste dagarna om de nu skulle hjälpa.

Tacksam för svar..
2011-02-08, 14:13
Medlem
MisterDeluXes avatar
Så, nu har jag nog blivit knasad, är arton år och har LVU i hemmet med min förälder, innan har jag bott på behandlingshem i tio månader och flyttade hem för dryga tre veckor sedan. Tror att jag blivit knasad på tjack och vanligt röka.

Vad ska jag vänta mig?
Kan jag säga/göra olika saker som t.ex gå till öppenvården frivilligt för att ''lindra'' soc resultat?
2011-02-08, 14:14
Medlem
MisterDeluXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebman
Vet att det står på topic om detta men tänker endå fråga, har rökt cannabis i ett och ett halvt år, dock röker jag bara på helger, brukar ta nån månads paus då o då, har rökt 2 ggr på 1månad nu, har delat en 5 med 3-4 pers...

Nu undrar jag om nån på ett ungefär vet hur länge jag kmr ha kvar detta i pisset?, har druckit och pissat som fan dom senaste dagarna om de nu skulle hjälpa.

Tacksam för svar..

När ska du pissa?
Hur länge sen var det du rökte?

Jag har blivit ren på två dagar bara genom att dricka öl, vatten och vitaminer, samt kreatin. Så du borde klara dig..
2011-02-08, 14:17
Medlem
om 3 veckor, senast ja rökte var i lördags, rökte ungefär 3.5 g delat med 3-4 personer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in