Tja,
jag ska testa mig pga jobbet. Det är ett sånt test som skickas till Karolinska Universitetslaboratoriet. Jag har regelbundet brukat cannabis till för en månad sedan. Jag fick ett test av en polare, en liten smal plastbox (ca bredd/höjd/djup 10x50x3mm) med en kork på och två stickor som stack ut där under som man doppa i urinet. Tror det var 50ng/ml noggrannhet men är inte 100 på det. Jag testade positivt trots en månads uppehåll. Har inte varit så aktiv denna månaden dock. Ska göra testet om exakt en månad. Jag har börjat ta två långpromenader om dagen på ca 1½ timma styck. Äter redan nyttigt, mest kokt fisk och kokt kyckling + grönsaker. Jag är 186cm lång och väger ca 90-95kg och inte enbart muskler då, lite mage finns men jag ser fortfarande "kalle" när jag pissar.

Nu har jag ett par frågor:
1. På mitt gamla drogtest står det "U-Cannabis scr. mätvärde**" under kolumnen "Analys" och "NEG" under kolumnen "Resultat" och "ng/ml" under kolumnen "Enhet". Kommer dom se om jag har 1ng/ml då tex?
2. Vad tror ni om mina förutsättningar för att göra ett "rent" prov?
3. Var kan jag köpa ett test med så noggrant resultat som möjligt? Har kollat på nätet men dom säljer ju bara till företag?
Skulle bli väldigt glad om jag fick svar på mina frågor och eventuella tips är också välkomna!