2009-11-01, 15:54
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
okej, 1mg/dag i 6 dagar. Efter 12 dagar bör man garanterat vara ren?
1mg/dag? Har du tagit 1mg/dag i 6 dagar eller tror du att det går ut 1mg ur kroppen per dag?

Men efter 12 dagar så är du ren tror jag.
2009-11-01, 17:12
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
1mg/dag? Har du tagit 1mg/dag i 6 dagar eller tror du att det går ut 1mg ur kroppen per dag?

Men efter 12 dagar så är du ren tror jag.

intaget är 1mg om dagen i 6 dagar i rad. För att vara 100% säker hur länge bör jag vänta?
2009-11-01, 22:25
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
intaget är 1mg om dagen i 6 dagar i rad. För att vara 100% säker hur länge bör jag vänta?
För att vara 100% säker så är 12 dagar rätt relevant. Man blir ren i regel på strax under en vecka på buprenorfin.
2009-11-01, 23:11
Medlem
SMD FBs avatar
Hur mycket kreatin bör man ta innan drogtest och när? Kommer dricka mycket vatten också.

Det skall ju skickas på analys så de ser ju om kreatinin-halten är för låg eller för hög.
2009-11-02, 11:32
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Hur mycket kreatin bör man ta innan drogtest och när? Kommer dricka mycket vatten också.

Det skall ju skickas på analys så de ser ju om kreatinin-halten är för låg eller för hög.

Har hydralerat alla mina tester, har inget annat val för om jag inte är extremt pissig kan jag omöjligt pissa så om kreatin nivån inte stämmer så är det ganska lungt. Det är på sjukhuset jag lämnar testerna men psykologen som tar emot svaren.
2009-11-04, 20:56
Medlem
narkis avatar
någon som vet ifall man kanske kan dra i sig 1mg xanor på en måndag, å sen pissa efter exakt en vecka å vara ren?dvs ta på en måndag, och pissa nästa måndagen igen?
2009-11-04, 22:42
Medlem
drakflygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
någon som vet ifall man kanske kan dra i sig 1mg xanor på en måndag, å sen pissa efter exakt en vecka å vara ren?dvs ta på en måndag, och pissa nästa måndagen igen?

Ja de är lugnt. De går ur snabbt.
2009-11-05, 13:57
Medlem
nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja, eller vart jag ska peta in inlägget..
(inte riktiga frågan)
Började med att jag hade lite ont i knäna då och då sen ca 4 år tillbaka,
och sen snart 7-8 månader har jag använt från 4-12mg sub ungefär 1-2ggr i veckan... ibland har jag bytt ut suben mot liknande opioider såsom oxy, metadon och ketogan, även tram och citodon i värsta fall. men suben har jag så gott som alltid tillgång till samtidigt som värken vart värre och värre, nu har jag samhällstjänst som ligger och väntar och som jag inte får påbörja då buprenorfin hittats i mitt piss. Kanske ska tillägga att inget annat hittats i urinet och varit arbetslös sen 8 månader tillbaka. Då jag vart av med mitt jobb på ett "lager" apoteket då jag inte klarade av att stå upp och springa runt och leverera och hämta hela dagarna som det jobbet krävde.. Tog dock aldrig något därifrån trots att jag såg papperskassar fulla med roliga läkemedel förstöras. och har även varit tvungen att lägga ned mitt givande inlinesåkande. började med att jag hittade ett roligare och mer städat helg nöje, till skillnad från centralstimulanter och alkohol till att bara vilja må bra en dag i veckan.. men orkar inte längre, vaknar tidigt på morgonen och ligger i sängen flera timmar och bara svettas och tänker på att gå upp men kan inte då jag har för ont, sitter ibland bara och gråter för att det gjort så ont. och nu till det konstiga, Ja jag har varit hos läkare på sjukhus, vårdcentral osv. ingen har hittat något fel på mina ben,, det enda jag fått utskrivet var EN burk theralen mot sömn, ALLT annat har jag skaffat på egen hand. och nu börjar det krisa hos socialen och
(Frågan)ingen vill ge mig nånting eller kan hitta något fel på mina ben, vilket tvingar mig själv att ta saken i egna händer.. nu ska jag lämna UP om en vecka, och sitter här på 50st citodon, 47 nu dock. och nu till frågan pga sveriges luddiga lagar. vad säger tanterna på soc om jag kommer där med kodein i kisset? då det inte är narkotika och då jag tillochmed fick tillbaka citodon och tramadol från polisen när jag inte ens var 18 år gammal. vet att lagen ändrats ang. trammen. men hur är det med cittarna? kan jag lindra min smärta lite iallafall utan konsekvenser.

Är medveten om att det antagligen blivit en blandning av smärtorna i benen, och opioid beroende. även fast jag inte knaprat under lång tid, provade min första tunga opioid 1 januari i år, sen eskalerade det rätt fort. har dock aldrig tagit det mer än 2gånger på en vecka

Mvh Krif, med avatar på en baby apa med sin snopp i munnen vilket ser lite gulligt ut
2009-11-05, 16:58
Medlem
har pissprov imorgon
det är första gången. senaste jag rökte på brunt var för en vecka sedan och brukar röka en gång i månaden en joint. vanligvis tränar jag kampsport och dricker dessutom mycket vatten. hur stor chans är det att jag torskar
2009-11-05, 22:06
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ased2009
har pissprov imorgon
det är första gången. senaste jag rökte på brunt var för en vecka sedan och brukar röka en gång i månaden en joint. vanligvis tränar jag kampsport och dricker dessutom mycket vatten. hur stor chans är det att jag torskar
lagom chans. Beroende på hur snabbt din kropp bryter ner drogen.
2009-11-06, 11:37
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ased2009
har pissprov imorgon

Om du inte e tjock och du var ren innan du rökte senaste gången, så tror jag lätt du e ren.
2009-11-06, 15:04
Medlem
Hi-Tekks avatar
Jag har kanske rökt cannabis dagligen i 4-5 månader till förra lördagen, då jag tänkte att jag skulle ha ett litet uppehåll.. Om jag röker en ikväll, måste jag börja om från början då och räkna ner en månad? Eller är det whatever?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in