Om inte mitt minne sviker mig totalt så syns LSD endast på ryggmärgsvätska, vilket är olagligt i Sverige om det inte råder speciella omständigheter. Stämmer detta?
Om inte mitt minne sviker mig totalt så syns LSD endast på ryggmärgsvätska, vilket är olagligt i Sverige om det inte råder speciella omständigheter. Stämmer detta?
Om inte, hur länge syns LSD i blodet/urinet?
Det går såklart att detektera LSD i urinet. Finns en ruta för LSD på det pappret man skriver på vid analys. Spårtiden är 24-72h.
Okej, om man går för att testa sig för könssjukdomar så kommer de inte leta efter knark, så man kan bara pissa och ge blod som vilken annan svensson som helst, eller hur?
Okej, om man går för att testa sig för könssjukdomar så kommer de inte leta efter knark, så man kan bara pissa och ge blod som vilken annan svensson som helst, eller hur?
måste bara veta om det kommer någon märkbar skillnad efter 2 veckor..
Lukten och färgen kanske, jag vet inte. Men häll lite lite urin i och sedan häller du i lite vatten så ska det nog inte vara någon fara. För det är väl din morsa som testar dig?
Lukten och färgen kanske, jag vet inte. Men häll lite lite urin i och sedan häller du i lite vatten så ska det nog inte vara någon fara. För det är väl din morsa som testar dig?
Jadå, det är min mor.
Nu känner ja mig säker igen, tack
Edit: aww, ser nu att ja missa mitt 420 inlägg
Senast redigerad av Softz 2009-12-22 kl. 00:05.
Dom kommer se hur mycket som finns THC-COOH (tror jag det är). Alltså de kan se ungefär hur mycket han har rökt. Det går ju även att dra en historia att man blev bjuden på några skumma muffins haha...
Men fortfarande, provet var 5 dagar efter.. Kan det funka för honom, 16 år relativt hög ämnesomsättning (smal fast han svullar). Tror du att det är i deras intresse att ifrågasätta hans story?
Ifall man misstänker att man blivit drogad, o väljer att göra ett drogtest, vilka sorts preparat är möjliga att upptäcka. O hur långt tid kan man vänta tills man gör ett test. Kan man se om någon gett en lugnande- eller sömnmedel tillsammans med alkohol?
Men fortfarande, provet var 5 dagar efter.. Kan det funka för honom, 16 år relativt hög ämnesomsättning (smal fast han svullar). Tror du att det är i deras intresse att ifrågasätta hans story?
THC
De kan väl undra om den verkligen stämmer och är trovärdig men vafan gör det? Det är ändå han som visste vad han gjorde inte dom..