2009-12-20, 22:24
Medlem
wsbs avatar
Syns LSD på varesig urin- eller blodprov?

Om inte mitt minne sviker mig totalt så syns LSD endast på ryggmärgsvätska, vilket är olagligt i Sverige om det inte råder speciella omständigheter. Stämmer detta?

Om inte, hur länge syns LSD i blodet/urinet?
2009-12-20, 22:48
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Om inte mitt minne sviker mig totalt så syns LSD endast på ryggmärgsvätska, vilket är olagligt i Sverige om det inte råder speciella omständigheter. Stämmer detta?

Om inte, hur länge syns LSD i blodet/urinet?
Det går såklart att detektera LSD i urinet. Finns en ruta för LSD på det pappret man skriver på vid analys. Spårtiden är 24-72h.
2009-12-21, 03:20
Medlem
Domyojis avatar
Okej, om man går för att testa sig för könssjukdomar så kommer de inte leta efter knark, så man kan bara pissa och ge blod som vilken annan svensson som helst, eller hur?
2009-12-21, 13:33
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Okej, om man går för att testa sig för könssjukdomar så kommer de inte leta efter knark, så man kan bara pissa och ge blod som vilken annan svensson som helst, eller hur?
Japp. Easy as pie.
2009-12-21, 19:44
Medlem
Softzs avatar
Okej, nu vet jag vilket datum jag återvänder hem. Jag blir borta i 12-13 dagar.

Nog bör urin hålla sitt bästföredatum i 12-13 dagar om jag förvarar det i frysen ??
2009-12-21, 22:23
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softz
Okej, nu vet jag vilket datum jag återvänder hem. Jag blir borta i 12-13 dagar.

Nog bör urin hålla sitt bästföredatum i 12-13 dagar om jag förvarar det i frysen ??
Tror knappast din morsa analyserar ditt urin för att se om de är kontaminerat eller inte.
2009-12-21, 22:55
Medlem
Softzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Tror knappast din morsa analyserar ditt urin för att se om de är kontaminerat eller inte.
måste bara veta om det kommer någon märkbar skillnad efter 2 veckor..
2009-12-21, 23:10
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softz
måste bara veta om det kommer någon märkbar skillnad efter 2 veckor..
Lukten och färgen kanske, jag vet inte. Men häll lite lite urin i och sedan häller du i lite vatten så ska det nog inte vara någon fara. För det är väl din morsa som testar dig?
2009-12-22, 00:02
Medlem
Softzs avatar
Citat:
Lukten och färgen kanske, jag vet inte. Men häll lite lite urin i och sedan häller du i lite vatten så ska det nog inte vara någon fara. För det är väl din morsa som testar dig?
Jadå, det är min mor.
Nu känner ja mig säker igen, tack

Edit: aww, ser nu att ja missa mitt 420 inlägg
Senast redigerad av Softz 2009-12-22 kl. 00:05.
2009-12-22, 00:52
Medlem
.R.n.S.s avatar
Citat:
Dom kommer se hur mycket som finns THC-COOH (tror jag det är). Alltså de kan se ungefär hur mycket han har rökt. Det går ju även att dra en historia att man blev bjuden på några skumma muffins haha...

Men fortfarande, provet var 5 dagar efter.. Kan det funka för honom, 16 år relativt hög ämnesomsättning (smal fast han svullar). Tror du att det är i deras intresse att ifrågasätta hans story?

THC
2009-12-22, 22:09
Medlem
Ifall man misstänker att man blivit drogad, o väljer att göra ett drogtest, vilka sorts preparat är möjliga att upptäcka. O hur långt tid kan man vänta tills man gör ett test. Kan man se om någon gett en lugnande- eller sömnmedel tillsammans med alkohol?
2009-12-22, 23:35
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .R.n.S.
Men fortfarande, provet var 5 dagar efter.. Kan det funka för honom, 16 år relativt hög ämnesomsättning (smal fast han svullar). Tror du att det är i deras intresse att ifrågasätta hans story?

THC
De kan väl undra om den verkligen stämmer och är trovärdig men vafan gör det? Det är ändå han som visste vad han gjorde inte dom..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in