2023-10-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Min poäng är att de kärringar som går till undsättning för mamma Wahlgren inte hade gjort densamma för Paolo.

Hade morsan fördömt så hade jag förstått att kvinnorna stöttar henne i den svåra tid. Men att trösta och "skydda" henne när hon inte ens sagt något om sonens förkastliga beteende vittnar om svårt hyckleri. För jag är säker på att samma kvinnor som tröstar mamman också slog sig blodiga på tangentbordet när det kom ut att Paolo köpte sex.
Det fetade, du vet att det handlar om hennes bror, inte son?
Citera
2023-10-28, 14:41
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Vad menar du är skillnaden mellan PR och NW då? Varför skulle ”kärringarna” komma till undsättning för den ena men inte den andra? Fattar inte vilken skillnad du ser.
För att Wahlgrens är gulliga PK-kärringar medan Paolo inte är det?
Citera
2023-10-28, 14:42
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorthor
Det fetade, du vet att det handlar om hennes bror, inte son?
Jag pratar om Pernilla och Niclas mamma.
Citera
2023-10-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Jag pratar om Pernilla och Niclas mamma.
My bad, sorry
Citera
2023-10-28, 14:43
Medlem
Gosifs avatar
Fortfarande inget i media? Det här är pinsamt
Citera
2023-10-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Fortfarande inget i media? Det här är pinsamt
Med Paulo fick kokböcker plockas bort från hyllorna och hans maträtter försvann från butiker mm. Undrar om något plockas bort här eller om det sopas under mattan eftersom det rör sig om "mysfamiljen".
Citera
2023-10-28, 14:52
Medlem
Det går inte att cancell någon Wahlgren, ni borde lära er det. De är Sveriges Kardashian, några att verkligen se upp till som kommer med utveckling och banbrytande content.

Att Nicke köper horor eller att Bianca drar ladd på stureP och hoppas få ligga med Di Caprio är något som är otroligt eftersträvsamt hos den unga befolkningen. Riktiga föredömen!
Citera
2023-10-28, 14:54
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Med Paulo fick kokböcker plockas bort från hyllorna och hans maträtter försvann från butiker mm. Undrar om något plockas bort här eller om det sopas under mattan eftersom det rör sig om "mysfamiljen".

Säkert.. Aldrig tålt karln… Kan inte sjunga och bara fjantar sig överallt.. som en vuxen bebis i skuggan av sin syster
Citera
2023-10-28, 14:56
Medlem
Citat:

Det är väl inte familjen Wahlgren som köpt sex?
Citera
2023-10-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Det är väl inte familjen Wahlgren som köpt sex?
Nej men han är en del av den och får åka med på den gemensamma räkmackan. Kan ju hoppas att räkmackan blivit mer av en sliten ostmacka när det här är klart. Har svårt för hela familjen även om alla i övrigt är oskyldiga i just det här fallet.
Senast redigerad av Dorthor 2023-10-28 kl. 15:21.
Citera
2023-10-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Så lösningen är att kvinnor ska tvingas till sex? Härlig värld. Då är det alltså alla kvinnors fel att att Nicklas och Paulo köpt sex nu. Det handlar inget om att män ska hantera sina lustar och använda kvinnor för att tömma sig i? Jaja, jag får väl ställa mig redo då. Som stackars kvinnan i grottbjörnend folk.

Lugna ner dig kvinna.

Det är inte lika enkelt att vara man heller.Flera gånger man har blivit tillfrågad om en happy ending av thai massöserna när frugan ligger i rummet brevid och får en massage hon också. Dessa thaidamer erbjuder tjänsten själva. Nu har jag förstått att i Sverige finns inga kontanter, men vem i helvete swishar till ett sex köp till en bordell liksom. Haha kunde inte sluta skratta.
Citera
2023-10-28, 15:17
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Gissar på att det är krismöte hos Imperiet Wahlgren just nu, kommer det fungera att tiga ihjäl det?
Kommer BIANCA™ få några tuffa frågor under bästa sändningstid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in