2024-12-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Hmm, Niclas Wahlgrens mormor, småskollärarinnan Henny Högfors, föddes 1896.

Ja alltså mormor Wahlgren i bemärkelsen av att hon är äldst i klanen
Citera
2024-12-23, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HastaElFuego
Ja alltså mormor Wahlgren i bemärkelsen av att hon är äldst i klanen

Antar att du syftar på Christina Schollin? Niklas mamma. Nu är ju hon inte bosatt i Nerja i Spanien längre då hon i höstas sålde sitt och avlidne makens radhus där.
Lille Nicke har flyttat hemmifrån och bor väl vad jag fördtår i egen lägenhet fast inte i Nerja. Men jag har ingen aning om var, eller var restaurangen ligger.
Citera
2025-01-13, 20:15
Medlem
Tortellis avatar
Niclas är igång efter nyår och säljer online coachning. Med över 100k följare så får han en och annan kund! Han väntade ett tag efter domen att köra igång igen, från Spanien ska sägas. Krogägare och online coachning, han lever ett bra liv tror jag..
Citera
2025-01-14, 09:12
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Niclas är igång efter nyår och säljer online coachning. Med över 100k följare så får han en och annan kund! Han väntade ett tag efter domen att köra igång igen, från Spanien ska sägas. Krogägare och online coachning, han lever ett bra liv tror jag..

Det hoppas jag verkligen, bara fittpolisen so gnuggar händerna för sitt avslöjande
Citera
2025-01-14, 11:01
Medlem
Citat:
Han har sålt sin del i restaurangen, bara träning som gäller nu.

För övrigt måste han vara helt iskall som bara flyttade från sin son till annat land.
Otäck människa.
Citera
2025-01-22, 18:53
Medlem
Treschows avatar
Ironiskt att det till 99% kvinnor som flockas i Niclas kommentarsfält på Instagram. Borde inte dessa vara förbannade och beklaga sig över vilken otroligt klandervärd individ han faktiskt är, eller beror det helt och hållet på VEM det är som åker dit för att ha köpt sig lite knulla?
Citera
2025-01-31, 19:02
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Ironiskt att det till 99% kvinnor som flockas i Niclas kommentarsfält på Instagram. Borde inte dessa vara förbannade och beklaga sig över vilken otroligt klandervärd individ han faktiskt är, eller beror det helt och hållet på VEM det är som åker dit för att ha köpt sig lite knulla?
Jag håller med, det borde vara skottpengar på Niclas kan man tycka! Märkligt vilken skillnad på folk och folk. Jag såg inlägget ovan att restaurang delen har han sålt. Kanske Niclas flyttar hem snart!! Vem vet.
Citera
2025-01-31, 19:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Tjejerna väntar på ett pling i inboxen från Niclas. Han är kändis och stadd i kassan, det ger pirr i bäret.

Inom kort har snart 60 årige farbror Niclas en ny ung flicksnärta vid sin sida.
Citera
2025-02-10, 19:02
Medlem
lunarluddes avatar
För någon dag sen läste jag i Expressen där tidningen typ hyllar Niclas Wahlgren och hans nya liv. Rätt sjukt vilken makt Wahlgren/Ingrosso har över nyhetskanalerna i Sverige. Verkligen skillnad på folk och folk, tex Paolo, och säg inte att det är för han gick ut med det.. Han skulle knappast få såna artiklar som Nicke får nu en tid efteråt.
Citera
2025-02-10, 19:45
Citat:
Eller de som flockas kring honom bryr sig inte?
Citera
2025-02-11, 01:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nicl*s är igång efter nyår och säljer online coachning. Med över 100k följare så får han en och annan kund! Han väntade ett tag efter domen att köra igång igen, från Spanien ska sägas. Krogägare och online coachning, han lever ett bra liv tror jag..

Vet du om han har slutat att springa på thaimassagesalonger? Många av typerna som springer på dessa salonger är återkommande, titta bara på Derm*t.

Om vi jämför med stackars Pa*lo så har Nicl*s trots allt sluppit bli kölhalad.
Citera
2025-02-26, 16:56
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du om han har slutat att springa på thaimassagesalonger? Många av typerna som springer på dessa salonger är återkommande, titta bara på Derm*t.

Om vi jämför med stackars Pa*lo så har Nicl*s trots allt sluppit bli kölhalad.
Sent svar! Jag tror att han köper i Spanien, bara tror. Men kolla in hans instagram! Tjejerna är tokiga i honom. Tänkte på Paolo direkt, visserligen gick Paolo ut i Tv4 dagen efter, men ändå! Men jag hoppas ändå att Nicke har ett okej liv, Paolo också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in