2023-10-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Fast kvinnor kan få vaginalakupressur, vilket är kodord för fitthandtralla. Det är lagligt.

Men kvinnor är alltid offer, inte förövare!
Citera
2023-10-28, 13:28
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobotalent
Var det inte Bianca som tog en Yonimassage?

Ja men polisen bryr sig inte om kvinnor som köper sexuella tjänster.
Citera
2023-10-28, 13:29
Medlem
R.Wackss avatar
tror nicke ville pilla, på någon annan än nilla
Citera
2023-10-28, 13:29
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Hur kan den den här "nyheten" ligga högst upp på nyheter här på flashback?
Det säger mer om den psykiskt skadade wokebefolkningen än den sexuella affärstransaktionen.

Det behövs en ”poster boy”

Det här sker ju dagligen. Niclas gjorde ett felsteg i karriären. Men all publicitet är bra publicitet?
Citera
2023-10-28, 13:45
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Haha det är ju inte morsan som åkt dit. Det är väl snarare att jämföra med Paolos tjej som också fick massa stöd när han åkte fast.
Om Paolo Robertos mamma hade haft instagram, tror du hon hade fått samma stöd av feministerna?
Citera
2023-10-28, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Om Paolo Robertos mamma hade haft instagram, tror du hon hade fått samma stöd av feministerna?

Om hans mamma också var känd och folkkär? Ja.
Och vadå ”feministerna”? Försöker du antyda att feminister på något vis skyddar NW? Bisarr tanke.
Citera
2023-10-28, 14:02
Medlem
whogivesafucks avatar
Då kommer drevet gå nu då. Vad har han för uppdrag idag som han kommer kastas ut från?
Citera
2023-10-28, 14:05
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Om hans mamma också var känd och folkkär? Ja.
Och vadå ”feministerna”? Försöker du antyda att feminister på något vis skyddar NW? Bisarr tanke.
Min poäng är att de kärringar som går till undsättning för mamma Wahlgren inte hade gjort densamma för Paolo.

Hade morsan fördömt så hade jag förstått att kvinnorna stöttar henne i den svåra tid. Men att trösta och "skydda" henne när hon inte ens sagt något om sonens förkastliga beteende vittnar om svårt hyckleri. För jag är säker på att samma kvinnor som tröstar mamman också slog sig blodiga på tangentbordet när det kom ut att Paolo köpte sex.
Citera
2023-10-28, 14:06
Medlem
shtb22s avatar
Citat:
Haha det är ju inte morsan som åkt dit. Det är väl snarare att jämföra med Paolos tjej som också fick massa stöd när han åkte fast.

Fick hon ju inte? Hon fick snarare hat och hot, stödet kom när hon bröt från Paolo

https://nyheter24.se/amp/noje/961336...agrar-lara-sig
Citera
2023-10-28, 14:13
Medlem
aquaman1s avatar
Han kanske ville testa sådan yonimassage som hans systerdotter köpt?
Citera
2023-10-28, 14:20
Medlem
Att Pernilla döpt sin show till ”Happy Ending” kan omöjligen vara en slump, ryktet har ju sagt i alla år att de två syskonen inte drar jämnt och de verkar inte umgås heller och nu så såg Pernilla givetsvis sin chans att ”trycka till” på ett skämtsamt sätt, Pernilla har exakt den typen av humor, hon kan ha lite konstig humor.

Jag tycker synd om Christina och Hans, fy fan att få nåt sånt här på halsen vid den åldern, de är väl snart 90 år.
Citera
2023-10-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Min poäng är att de kärringar som går till undsättning för mamma Wahlgren inte hade gjort densamma för Paolo.

Hade morsan fördömt så hade jag förstått att kvinnorna stöttar henne i den svåra tid. Men att trösta och "skydda" henne när hon inte ens sagt något om sonens förkastliga beteende vittnar om svårt hyckleri. För jag är säker på att samma kvinnor som tröstar mamman också slog sig blodiga på tangentbordet när det kom ut att Paolo köpte sex.

Vad menar du är skillnaden mellan PR och NW då? Varför skulle ”kärringarna” komma till undsättning för den ena men inte den andra? Fattar inte vilken skillnad du ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in