2023-10-28, 15:22
Medlem
namnskylts avatar
Eftersom det rör familjen Wahlgren tänkte jag höra var man kan streama sexköpet?!
Citera
2023-10-28, 15:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Gissar på att det är krismöte hos Imperiet Wahlgren just nu, kommer det fungera att tiga ihjäl det?
Kommer BIANCA™ få några tuffa frågor under bästa sändningstid?
Genomsnittspersonen som följer influencers och intresserar sig för sociala medier lär aldrig våga. Svensken är för rädd och vek. Lovar att det hade blivit konfrontation i DK, Norge eller vilket annat fungerande land som helst.
Citera
2023-10-28, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Genomsnittspersonen som följer influencers och intresserar sig för sociala medier lär aldrig våga. Svensken är för rädd och vek. Lovar att det hade blivit konfrontation i DK, Norge eller vilket annat fungerande land som helst.
Jag tror nog att genomsnittspersonen, jag och kanske du är en av dom, hade vågat säga vad vi tycker. Problemet är att media och andra instanser filtrerar bort de som inte passar det egna intresset. Spelar ingen roll hur mycket du eller jag vill konfrontera men vi faller bort eftersom vi inte passar in i "det som förväntas".
Citera
2023-10-28, 15:33
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Fast kvinnor kan få vaginalakupressur, vilket är kodord för fitthandtralla. Det är lagligt.

Tantraterapeuter erbjuder ju könsmassage (vad det nu innebär?).
Typ den här tantraterapeuten Lorenzo Stiernquist som säger 8 min in i klippet https://youtu.be/EUV4csFSxUc?si=VFHb7Hy8JGxooTrX att han erbjuder könsmassage till sina kunder, för att frigöra energier?
Men det kanske mest är kvinnor som går till en sån?
Eller så skulle Niclas gått till en tantraterapeut?

Men det är som du säger. Könsmassage för kvinnor verkar mer legitimt?

Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Eftersom det rör familjen Wahlgren tänkte jag höra var man kan streama sexköpet?!

Eller hur.
Jag kanske ändå borde se "Wahlgrens värld"?
Nästa avsnitt så.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-28 kl. 15:36.
Citera
2023-10-28, 15:35
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
För att Wahlgrens är gulliga PK-kärringar medan Paolo inte är det?
Media värnar om sina anförvanter inom pk-härket, man lever helt i enkelt symbios! Däremot säger Paolo som det är, https://www.youtube.com/watch?v=eFop4ljBA9s&t=0s
Citera
2023-10-28, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Lugna ner dig kvinna.

Det är inte lika enkelt att vara man heller.Flera gånger man har blivit tillfrågad om en happy ending av thai massöserna när frugan ligger i rummet brevid och får en massage hon också. Dessa thaidamer erbjuder tjänsten själva. Nu har jag förstått att i Sverige finns inga kontanter, men vem i helvete swishar till ett sex köp till en bordell liksom. Haha kunde inte sluta skratta.

Det var inte det jag reagerade på. Men skit samma. Jag håller med dig i det andra. Jag har två vänner som råkat ut för massörskor som börjat smeka deras könsorgan utan att fråga först. Båda har mått ganska dåligt över det och den ena kan inte inte gå till till massörer längre. Den ena kände sig väldigt utlämnad då han somnat under massagen. Han upplevde det som ett sexuellt övergrepp.
Citera
2023-10-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Schollin är 85 år, gjorde Macbeth på Dramaten senast förra året och medverkar regelbundet i media.
Kom in i matchen.

Ja, uppenbarligen har jag noll koll på henne nu förtiden det var mest på 80 och 90 tal även om hon var varit igång i 60år, samma sak för Nicklas och Linus. Dom två hade ju kunnat bli Hollywood stjärnor undra om dom någonsin försökte. Istället så tog Skarsgård familjen det istället.

Dom enda jag ser är Pernilla, Bianca och Benjamin.

Kollar inte ens på dom då jag inte ser på tv men läser dagligen nyheterna och har sett dom när jag hälsa på min mor som gilla dom.
Citera
2023-10-28, 15:51
Medlem
Om man vill gå på thaimassage men skippa happy ending. Hur fan ska man veta vilket ställe man ska gå till. Tänk om polisen tar en för att man har gått in där och väntar utanför. Hur ska man bevisa att man inte har gjort det. Att man swishar dom betyder ju ingenting för man ska väl betala för massagen. Dessutom skulle man knulla en hora så swishar man ju inte, det är ju rätt korkat. En trygghet för horan däremot om något händer så man vet vem ska få tag på.
Citera
2023-10-28, 15:55
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Det var inte det jag reagerade på. Men skit samma. Jag håller med dig i det andra. Jag har två vänner som råkat ut för massörskor som börjat smeka deras könsorgan utan att fråga först. Båda har mått ganska dåligt över det och den ena kan inte inte gå till till massörer längre. Den ena kände sig väldigt utlämnad då han somnat under massagen. Han upplevde det som ett sexuellt övergrepp.

Blev han smekt av en karl? Det borde ha renderat vederbörande en smäll.

Jag fick massage av en transvestit en gång. Ja, på ryggen då. Maken till slappt handlag. Det tyckte jag var lite kränkade.

Nu när jag tänker efter har jag blivit masserad på snorren en gång. Av en svensk tant. Hon svepte in mig naken i en sån där virkad spets-filt. Hon talade dalmål minns jag.

Jag blev inte kränkt men väldigt förvånad. Hon hade säkerligen masserat en och annan dolme i sina dagar. Mycket gott handlag. Det var inte så sexuellt, jag tror hon mer ville rycka igång cirkulationen. Som att starta en utombordare. Jag tycker att man ska vara öppen för nya saker, annars bör man stanna hemma.
Senast redigerad av flesh-flute 2023-10-28 kl. 16:08.
Citera
2023-10-28, 16:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Måste ändå säga att vissa människor är riktigt känslokalla o vidriga i mina ögon. Varför skriva massa elakheter på hans mammas insta? Hon ska väl inte behöva stå till svars för vad hennes då 56-årige son gör? Hoppas för allt i världen att alla elaka tungor håller käften när det gäller N:s 12-årige son K*t. Han ska inte behöva utsättas för massa skitsnack om sin pappa.

Han är väl 58 år gammal? Självklart ska inte hon stå till svars för vad han gör men de är en kändisfamilj som gör allt för uppmärksamhet och mediatid och nu får de skörda vad de sått.

Alla människor har ett eget ansvar för sina handlingar, så även NW. Han borde kanske ha tänkt med det stora huvudet istället för det lilla innan han köpte en tjänst som är förbjuden att köpa.
Citera
2023-10-28, 16:00
Medlem
lunarluddes avatar
När paolo åkte dit så blev det ett jävla liv, men i detta fall så har jag knappt sett någon notis om det. Är det pga maffiafamiljen Wahlgren/ingrosso har för stor makt över vänstermedian?
Citera
2023-10-28, 16:01
Medlem
Wahlgren ljuger också i polisförhöret. På fråga om kontantuttaget säger han att ”Det gör jag ganska ofta”. Polisen kan ju se att han sällan gör kontantuttag så uppenbarligen planerade han att köpa sex! Det var ingenting som bara hände. Säkert var det inte första gången heller.

En timmes massage, sexbrottet samt av- och påklädning tog en dryg halvtimme. Blev det ens någon massage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in