2023-11-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weiche
Det är inte han, tråden är fylld av idioter…

Säger du lika idag? 🤣
Citera
2023-11-06, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Bianca pratar öppet om att hon köper sex och får massa orgasmee när snygga killar ger henne fittmassage.

Men som kille för man inte nyttja dessa tjänster. Vem tänker på dessa killar som tvingas massera stinkade röksvampar hela dagarna? Hyckleri!

Var exakt har hon pratat om att hon köper sex ?
Citera
2023-11-06, 15:17
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Säger du lika idag? 🤣
1 rätt av 2, det är inte så dåligt.
Citera
2023-11-06, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Var exakt har hon pratat om att hon köper sex ?

Hon sa "en kompis" men det gör alla som ställer frågor om pinsamma saker på fb också. Yogi massage kallades det. Det var någon podcasts hon medverkade i. Tydligt vanligt att kvinnor går till Yogi och när de bokar kan de även beställa snygg kille för att man "använder kåtheten". Det handlar om att unga vältränade killar onanera kvinnor till orgasm. Alltså sexköp.
Citera
2023-11-06, 15:50
Medlem
pillifjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapstan
Sitter och läser FUP just nu. Vad är det för dyslektisk mongo som skrivit ner allt? Massvis med felstavningar och särskrivningar. Kanske borde byta jobb.

Your hard eared tax money at work…
Citera
2023-11-06, 15:51
Medlem
StabberSlicers avatar
Finns FUP? Länken på första sidan funkar inte längre.
Citera
2023-11-06, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han har väl varit utanför rampljuset i många år nu?
Han är ju känd för 3 saker:
1. Han heter Wahlgren i efternamn
2. Han gjorde en sjukt bögig roll i G-Som i gemenskap.
3. Han sjöng Jag är en astronaut som liten påg.

Han är känd för lite mer än så ... Han har en lång musikkarriär bakom sig med flera skivsläpp & turnéer. Har dubbat 100 tals barnfilmer, är textförfattare bla med Benjamin, har haft framträdande roll i radion i många år, tex NRJ. Har varit med i teateruppsättningar & musikaler. Han är oxå känd för att ordna träningsresor utomlands, bla med Malin Berghagen.
Citera
2023-11-06, 16:39
Medlem
MongoHasses avatar
Visst år det väl så att Niclas är en gammal thaivän sedan tidigare? Har för mig han var på Phi phi Islands under tsunamin. Har man varit i Thailand en eller flera gånger och speciellt för snart 20 år sedan så är det inte första gången han får happy ending.
Citera
2023-11-06, 18:09
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Hon sa "en kompis" men det gör alla som ställer frågor om pinsamma saker på fb också. Yogi massage kallades det. Det var någon podcasts hon medverkade i. Tydligt vanligt att kvinnor går till Yogi och när de bokar kan de även beställa snygg kille för att man "använder kåtheten". Det handlar om att unga vältränade killar onanera kvinnor till orgasm. Alltså sexköp.

Hahaha Yogi Björn är det som utför Yogi massagen.

Yoni heter den där fittmassagen.
Citera
2023-11-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Dom kan bli anmälda för förtal om dom skriver om det fast att Niklas har erkänt media får skriva om det först när Niklas skriver om det på sina sociala plattformar typ Instagram eller pratar om det nånstans typ i radion Paolo pratade ju med Jenny Strömstedt så då fick media skriva om det
Har undrat över detta jag med ända sedan starten på tråden. hur kan det bli förtal om han åkt dit, är dömd för det(han kanske inte blivit det än?). om media skulle skriva om det så är det ju ingen lögn att det skulle hänt. förstår förtalsgrejen om de far med osanningar. jag tror mera på att wahlgrens har så mycket mediamakt att inga media vill riskera att förlora. därför är locket på.
Citera
2023-11-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Visst år det väl så att Niclas är en gammal thaivän sedan tidigare? Har för mig han var på Phi phi Islands under tsunamin. Har man varit i Thailand en eller flera gånger och speciellt för snart 20 år sedan så är det inte första gången han får happy ending.
Ja det har skrivits tidigare i tråden flera gånger om just att han är gammal thaivän. Härlig kille. Laila Bagge är inte kräsen hon. Vilket är tydligt med tanke på nuvarande partner.
Senast redigerad av Jonsson99 2023-11-06 kl. 19:30.
Citera
2023-11-06, 19:39
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Med tanke på att NW tog med sig sonen på Thailandsresorna och att sonen var med under tsunamin får vi hoppas att NW inte ägnade sig ut sexköp på de resorna. Så nej, jag tror inte att NW köpte sex då.

https://www.expressen.se/nyheter/nic...-vi-alskar-er/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in