Citat:
Ursprungligen postat av
Trues245
Skulle du vilja att din syster eller dotter jobbar som prostituerad? Eller skulle du själv jobba som prostituerad? Det finns säkert män som skulle betala för sex med dig. Lättförtjänta pengar ju?
Och du är inte så lite naiv om du inte tror att det handlar om förnedring. Åtminstone i många fall så gör det det. För det första finns det många män som ser sex överhuvudtaget som förnedrande för kvinnan. Därför ser de ner på kvinnor som går med på att ha sex med dem. Eller vill utföra diverse förnedrande sexuella handlingar som knappast handlar om att visa kärlek och omtanke för den andra. Såsom hårt oral- eller analsex som bara utsätter kvinnan för obehag och minimal njutning, våldsinslag som strypning, att slåss, spotta på, kissa på osv. Vad handlar det om, om inte att folk tänder på förnedring och dominans?
Så klart vill många som köper sex göra delar av detta, eller tycker att bra jag betalar, då får jag göra vad som helst. En ”sexuell upplevelse” ska delas av två personer och innefatta samtycke. Att köpa och utnyttja en annan person som inte själv får ut något av det och som bara gör det mot betalning är inte en sexuell upplevelse det är något annat.
Svarar ja på alla dina tre frågor.
När jag jobbade som eskort träffade jag inga sådana kunder som du nämner. Det var män som ville ligga lite mer än deras fru. Det vanligaste önskemålet var nog kyssar. De flesta ville ha en flickvänsupplevelse, vilket innebär umgänge och vanligt mjuksex.
Denna tråd handlar inte om vad vi tycker om prostitution. Men jag har svårt att tro att Niclas sökte massage och handtralla för att han ville förnedra en sexarbetare. Det handlar nog snarare om att vilja slappna av, få närhet och sexuell upphetsning. Sluta demonisera.