2023-10-26, 19:06
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var alltså besöket på Armfeldtsgatan 12 i jan 2022 som var den verkliga anledningen till att Niclas fick sluta på NRJ ?

Är inte preskriptionstiden 2 år? Hade han varit smart kunde han dragit utomlands några månader.
Citera
2023-10-26, 19:07
Avstängd
Ulf-Knulldells avatar
Nu svettas han nog en smula, "kuk Nicke".
Citera
2023-10-26, 19:11
Medlem
WhyAreYouBrainDeads avatar
Wahlgrens svarta får, hur kan man som en kändis pröjsa ett samlag med swish, när man vet att köpa sex är olagligt i landet, jag hoppas att han träder fram också offentligt.Han borde byta namn till Petter-Nicklas.
Citera
2023-10-26, 19:11
Medlem
LastCall4wins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Efter bara en dryg timme gjorde Expressen om artikeln till Premium.
https://www.expressen.se/noje/polise...ades-profilen/
Det var skillnad när det gällde Paolo Roberto.

Kan det vara så att familjen Wahlgren skjutit dit en slant?
Lilla imperiet
Citera
2023-10-26, 19:12
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Skulle du vilja att din syster eller dotter jobbar som prostituerad? Eller skulle du själv jobba som prostituerad? Det finns säkert män som skulle betala för sex med dig. Lättförtjänta pengar ju?

Och du är inte så lite naiv om du inte tror att det handlar om förnedring. Åtminstone i många fall så gör det det. För det första finns det många män som ser sex överhuvudtaget som förnedrande för kvinnan. Därför ser de ner på kvinnor som går med på att ha sex med dem. Eller vill utföra diverse förnedrande sexuella handlingar som knappast handlar om att visa kärlek och omtanke för den andra. Såsom hårt oral- eller analsex som bara utsätter kvinnan för obehag och minimal njutning, våldsinslag som strypning, att slåss, spotta på, kissa på osv. Vad handlar det om, om inte att folk tänder på förnedring och dominans?

Så klart vill många som köper sex göra delar av detta, eller tycker att bra jag betalar, då får jag göra vad som helst. En ”sexuell upplevelse” ska delas av två personer och innefatta samtycke. Att köpa och utnyttja en annan person som inte själv får ut något av det och som bara gör det mot betalning är inte en sexuell upplevelse det är något annat.
Svarar ja på alla dina tre frågor.

När jag jobbade som eskort träffade jag inga sådana kunder som du nämner. Det var män som ville ligga lite mer än deras fru. Det vanligaste önskemålet var nog kyssar. De flesta ville ha en flickvänsupplevelse, vilket innebär umgänge och vanligt mjuksex.

Denna tråd handlar inte om vad vi tycker om prostitution. Men jag har svårt att tro att Niclas sökte massage och handtralla för att han ville förnedra en sexarbetare. Det handlar nog snarare om att vilja slappna av, få närhet och sexuell upphetsning. Sluta demonisera.
Citera
2023-10-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var alltså besöket på Armfeldtsgatan 12 i jan 2022 som var den verkliga anledningen till att Niclas fick sluta på NRJ ?

Jag vet inte vad som att anledningen då när han slutade. Lyssnar bara på statsradions kanaler. Så jag har dålig koll på alla spillevinkar i radiokanalerna ägda av kapitalet.
Citera
2023-10-26, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Förutom att man kan förvänta sig lite mer ärlighet. Man kan inte ha ett samhälle där män säger sig stå för kvinnors rättigheter och respekterar kvinnor, sin mamma, sin syster, sin dotter, men en hora är en hora och henne kan man köpa.

Det spär på kvinnoföraktet i hela samhället. Sex är inte en rättighet och sexköp är och ska vara förbjudet, det är människohandel.
Men det finns faktiskt kvinnor som inte har något mer emot att sälja sex för pengar än andra har av att jobba med att snickra måla jobba i kassa tex.

Att det sedan finns de som tvingas någon är en helt annan sak.
Citera
2023-10-26, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Haha.. vilken jädra loser han är den där Wahlgren

Sjukt pinsamt att åka dit för nåt sånt där när man är b-kändis ju. Karriären lär ju vara helrökt!

Han får dra en handtralla med den andre fd kändistorsken Paolo Roberto! Sicka jädra losers, va….

Dom två kanske skulle kunna ha jätteskönt ihop!!!
Citera
2023-10-26, 19:17
Medlem
Doktor-Dekokts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argumentera
Men det finns faktiskt kvinnor som inte har något mer emot att sälja sex för pengar än andra har av att jobba med att snickra måla jobba i kassa tex.

Att det sedan finns de som tvingas någon är en helt annan sak.

Det första stycket är sant, men det har ju även visat sig att det finns en del kvinnor som tyckte det var okej när de gjorde det och sedan ändrar sig senare i livet. Vad anledningen är till att de ändrar sig kan nog skifta från fall till fall.
Citera
2023-10-26, 19:24
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Svarar ja på alla dina tre frågor.

När jag jobbade som eskort träffade jag inga sådana kunder som du nämner. Det var män som ville ligga lite mer än deras fru. Det vanligaste önskemålet var nog kyssar. De flesta ville ha en flickvänsupplevelse, vilket innebär umgänge och vanligt mjuksex.

Denna tråd handlar inte om vad vi tycker om prostitution. Men jag har svårt att tro att Niclas sökte massage och handtralla för att han ville förnedra en sexarbetare. Det handlar nog snarare om att vilja slappna av, få närhet och sexuell upphetsning. Sluta demonisera.
Med risk för OT så har du förstås rätt. Liksom de flesta andra män och Nicke som besöker den här typen av inrättningar handlar det om en enkel väg till en skön stund.
För egen del med den stora erfarenhet jag har handlade det om spänningen under massagen och hur massösen skulle komma fram till erbjudandet. Teasingen var oftast ganska uppenbar. Jag har aldrig frågat efter tjänster utan alltid blivit erbjuden.
Däremot var Nicka lite väl snabb. Han ska ha betalt för en timme men kom ut efter halva tiden. Man vill ju ha valuta för pengarna och njuta fullt ut av all massage.
Citera
2023-10-26, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-Dekokt
Det första stycket är sant, men det har ju även visat sig att det finns en del kvinnor som tyckte det var okej när de gjorde det och sedan ändrar sig senare i livet. Vad anledningen är till att de ändrar sig kan nog skifta från fall till fall.
Så är det, men det är kyrkan och samhället som mest påverkat en del att känna skam för det dom gjort om dom ångrar sig.
Citera
2023-10-26, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Med risk för OT så har du förstås rätt. Liksom de flesta andra män och Nicke som besöker den här typen av inrättningar handlar det om en enkel väg till en skön stund.
För egen del med den stora erfarenhet jag har handlade det om spänningen under massagen och hur massösen skulle komma fram till erbjudandet. Teasingen var oftast ganska uppenbar. Jag har aldrig frågat efter tjänster utan alltid blivit erbjuden.
Däremot var Nicka lite väl snabb. Han ska ha betalt för en timme men kom ut efter halva tiden. Man vill ju ha valuta för pengarna och njuta fullt ut av all massage.
Han var där för sexet enbart, mycket få thaimassager är bra massager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in