Citat:
Ursprungligen postat av
PartyOlof
Tusen tack!! Fr vl se vad som sker. Kr thcnm vape ocks. Funkar rtt bra mot ngesten! Man blir lite bng bara s vill ha fler alternativ😂
Fick du effekt av diflun? Kan vara lite skillnad p batchernas dospotens men om den r knallorange s ska ska det verksamma mnet finnas med, om du r resistent mot diflu kan du kolla p fluetizolam men dem r lite alpraliknande s dr behver du inte trycka fyra tabletter utan rcker med en hahah
Citat:
Ursprungligen postat av
nermalenhund
Vad r egentligen frdelarna med denna substans?
Kollar man i trden fr drogtester s verkar den ge utslag p vanlig Diazepam, varfr inte bara kra p den istllet som har en lng historia av vl underskta effekter och bieffekter.
ven om denna lter snarlik s kan sm frndringar i kemisk struktur orsaka ovntade bieffekter, kan bertta mer om ngon r intresserad.
Det r dessutom underligt att substansmngden av det aktiva mnen ej skrivs ut p hemsidan.
Frvrigt s upplever jag en nstintill obefintlig effekt, trots att jag inte brukar ngra andra former av bensodiazepiner. Man blir lite snkt men jmfrbart med Theralen.
N RC-scenen r inte mycket att hurra fr i nulget.
Jag anvnder dessa d det rder total ksalol torka just nu och d kr jag diflu ett tag fr att substituera och undvika ATn p alpra fr att bli normal och maintaina ngestdmpningen jag fick av alpra fr diflu fr du ingen triazolo effekt av. Allt handlar om dosering av dessa, r du benzovan som dom flesta av oss kommer du behva 3-4 fr adekvat ngestdmpning och att tugga dom r givetvis bsta intagssttet