2025-03-04, 19:07
Medlem
Tusen tack!! Fr vl se vad som sker. Kr thcnm vape ocks. Funkar rtt bra mot ngesten! Man blir lite bng bara s vill ha fler alternativ😂

Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Kan ta upp till 2 timmar men hnder det inget s kan du ta en eller tv till och helst lgga den/dom under tungan d detta absorberar substansen bttre, mvh
Citera
2025-03-05, 01:58
Medlem
Vad r egentligen frdelarna med denna substans?
Kollar man i trden fr drogtester s verkar den ge utslag p vanlig Diazepam, varfr inte bara kra p den istllet som har en lng historia av vl underskta effekter och bieffekter.
ven om denna lter snarlik s kan sm frndringar i kemisk struktur orsaka ovntade bieffekter, kan bertta mer om ngon r intresserad.
Det r dessutom underligt att substansmngden av det aktiva mnen ej skrivs ut p hemsidan.

Frvrigt s upplever jag en nstintill obefintlig effekt, trots att jag inte brukar ngra andra former av bensodiazepiner. Man blir lite snkt men jmfrbart med Theralen.

N RC-scenen r inte mycket att hurra fr i nulget.
Citera
2025-03-05, 07:55
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Tusen tack!! Fr vl se vad som sker. Kr thcnm vape ocks. Funkar rtt bra mot ngesten! Man blir lite bng bara s vill ha fler alternativ😂
Fick du effekt av diflun? Kan vara lite skillnad p batchernas dospotens men om den r knallorange s ska ska det verksamma mnet finnas med, om du r resistent mot diflu kan du kolla p fluetizolam men dem r lite alpraliknande s dr behver du inte trycka fyra tabletter utan rcker med en hahah

Citat:
Ursprungligen postat av nermalenhund
Vad r egentligen frdelarna med denna substans?
Kollar man i trden fr drogtester s verkar den ge utslag p vanlig Diazepam, varfr inte bara kra p den istllet som har en lng historia av vl underskta effekter och bieffekter.
ven om denna lter snarlik s kan sm frndringar i kemisk struktur orsaka ovntade bieffekter, kan bertta mer om ngon r intresserad.
Det r dessutom underligt att substansmngden av det aktiva mnen ej skrivs ut p hemsidan.

Frvrigt s upplever jag en nstintill obefintlig effekt, trots att jag inte brukar ngra andra former av bensodiazepiner. Man blir lite snkt men jmfrbart med Theralen.

N RC-scenen r inte mycket att hurra fr i nulget.
Jag anvnder dessa d det rder total ksalol torka just nu och d kr jag diflu ett tag fr att substituera och undvika ATn p alpra fr att bli normal och maintaina ngestdmpningen jag fick av alpra fr diflu fr du ingen triazolo effekt av. Allt handlar om dosering av dessa, r du benzovan som dom flesta av oss kommer du behva 3-4 fr adekvat ngestdmpning och att tugga dom r givetvis bsta intagssttet
Citera
2025-03-05, 14:26
Medlem
tuggar och droppar 3st under tungan nu, terkommer med svar. Har 15rs erfarenhet av benz.
helt okej rc stess. effekt nra likt av 30mg vanliga stess.
Senast redigerad av qwert6666 2025-03-05 kl. 15:21. Anledning: update
Citera
2025-03-06, 11:45
Medlem
timelesss avatar
Bestllde REK och betalade fr 50st difludiazepam igr morse hoppas dom dyker upp imorgon och rddar helgen 💯
Citera
2025-03-06, 11:51
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeless
Bestllde REK och betalade fr 50st difludiazepam igr morse hoppas dom dyker upp imorgon och rddar helgen 💯
Det str: vi vntar p ditt paket i PostNord appen . Hller tummarna det kommer imorgon 🙏
Citera
2025-03-06, 12:01
Medlem
Citat:
Det str: vi vntar p ditt paket i PostNord appen . Hller tummarna det kommer imorgon 🙏
Samma hr!
Citera
2025-03-06, 15:50
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbb030
Samma hr!
Ok . Dyker min order upp imorgon s ville polaren testa dem och lgga en stor order . Han lskar benz !
Citera
2025-03-06, 17:31
Medlem
Citat:

Dom har inte markerat ngon order som frdigbehandlad s tror inte dom kommer lmna in idag. Dom brukar alltid lmna in inom en dag s vi hoppas att det r ngot strul och inte ngot annat
Citera
2025-03-06, 18:10
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Dom har inte markerat ngon order som frdigbehandlad s tror inte dom kommer lmna in idag. Dom brukar alltid lmna in inom en dag s vi hoppas att det r ngot strul och inte ngot annat
Hej. Hur kan du veta att ingen order r markerad som frdig och ej skickade ? Mvh
Citera
2025-03-06, 18:12
Medlem
Citat:
Hej. Hur kan du veta att ingen order r markerad som frdig och ej skickade ? Mvh

Fr att det finns ngon inkluderat mig sjlv som la order igr morse och vntar ocks. Dom skickar sannolikt ivg alla sina bestllningar i samma veva
Citera
2025-03-06, 18:27
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Fr att det finns ngon inkluderat mig sjlv som la order igr morse och vntar ocks. Dom skickar sannolikt ivg alla sina bestllningar i samma veva
Fan va inte bra ! Hoppas det dyker upp kommande vecka d. Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in