2025-02-28, 18:43
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Uppdatering? Vad fr slags effekt fick du? ngestdmpning, muskelrelaxering?
Tnkte att du kanske var intresserad av nnu en uppdatering.
Har anvnt dessa i tre dygn och har sovit bttre n p flera r.

Jag var lite rdd att toleransen skulle ka snabbt som Xanor brukar gra fr mig men hittills funkar dom bra.

Just nu frsker jag dock flddra lite men det funkar inget vidare, kanske skulle man kombinera med ngot annat, helst lagligt.
Funderat p loperamid med tonic och grapejuice.

Har ngon annan ngra bra tips s skriv grna i trden.
Citera
2025-03-01, 13:51
Medlem
Kopparsulfatets avatar
En subjektiv iakttagelse efter 3 Difludiazepam r att dessa knns som du tagit 15-20mg Diazepam och lg dos Nitrazepam (sedativ samt hypnotisk benzo) samt ngot subtilt lite alpra liknande som arbetar mer i det frdolda eller vad man ska sga, allt som allt en toppenbenzo d man blir dmpad men det mrks inte utt, denna r extremt frdelaktig om du r i sammanhang dr du inte fr verka uppenbart pverkad
Citera
2025-03-03, 14:56
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Om bestllningen varit registrerad i PostNord appen sen 28e men ingen sprningsinformation eller paket kommit, r det krt d? Jag kommer inte f mina grejer? Frsta gngen jag bestllde levererade dom paketet p enbart 2 dagar men nu verkar nt ha hakat upp sig eller blivit vldigt fel..
Citera
2025-03-03, 15:31
Medlem
Sterios avatar
Eftersom denna inte r klassad, om snuten nyper ett paket, s r dom vl skyldiga att efter ett labbtest lmna tillbaka det? Eller har jag fel ?
Citera
2025-03-03, 16:12
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Eftersom denna inte r klassad, om snuten nyper ett paket, s r dom vl skyldiga att efter ett labbtest lmna tillbaka det? Eller har jag fel ?
Tar dom dina varor s sger du bara att du vill ha tillbaka resterande tabletter efter analysen som kommer visa att ditt godis r helt lagligt Jo frresten: tabletterna r lite lgt doserade s brja med 2, detta motsvarar typ 12-15mg Stesolid och r en medelstark dos och du kommer bli benzad men inte s att det skriker om det. Vill du flumma s r den trkiga nyheten att det r svrt p dessa men tar du 4-5 eller fler kan du skert bli lite halvskn men den lugnande och medicinska effekten r mer framtrdande hos denna, grym ngestdmpande och jag har ftt en viss eufori nr jag haft ngest och tagit dessa men ingen alpraniv p euforin. Lycka till
Citera
2025-03-03, 18:52
Moderator
Morfar-52s avatar
OT raderat, trdens mne r Difludiazepam./mod
Citera
2025-03-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio

Nr dom tagit snt av mig har jag ftt papper att jag kan hmta ut det p polis stationen
Citera
2025-03-04, 17:14
Medlem
Bestllde mina i fredags rek. brev. Fick avisering idag om att hmta ut! S mitt har gtt bra! Skicka till dem annars

Citat:
Om bestllningen varit registrerad i PostNord appen sen 28e men ingen sprningsinformation eller paket kommit, r det krt d? Jag kommer inte f mina grejer? Frsta gngen jag bestllde levererade dom paketet p enbart 2 dagar men nu verkar nt ha hakat upp sig eller blivit vldigt fel..
Citera
2025-03-04, 17:19
Medlem
Fick hem mina frsta idag och tagit tv st nyss.
Har c-ptsd och adhd. Tvi diagnoser som krockar totalt och tyvrr hamnat i klm i sjukvrden efter de nya bestmmelserna frn socialstyrelsen! Gtt p stesolid och oxascand i ver 6 r enligt min vrdplan! Men nu kom en ung nytibildad lkare och tror hon ska ndra min vrdplan och drfr ej ftt utskrivet ngot av dem. Abrubt avslutat min medicinering utan utsttning. Livsfarligt fr det frsta! Har anmlt dem och brkar dagligen. Ska byta till en annan stad. Frstr inte vad sjukvrden hller p med mot sina patienter som gtt p en fungerande medicinering i flera r utan missbruk!

S har suttit hela helgen och letat substitut. Hoppas dessa funkar!

S till min frga. Ni som nu anvnt dessa ett tag. Hur funkar dem nu? Mrkt av biverkningar?

r ju lite halvlskigt att stoppa grejor i munnen som dr inte r ngon mega forskning p!
Har ni andra tips? Tacksam fr svar!
Citera
2025-03-04, 17:58
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Fick hem mina frsta idag och tagit tv st nyss.
Har c-ptsd och adhd. Tvi diagnoser som krockar totalt och tyvrr hamnat i klm i sjukvrden efter de nya bestmmelserna frn socialstyrelsen! Gtt p stesolid och oxascand i ver 6 r enligt min vrdplan! Men nu kom en ung nytibildad lkare och tror hon ska ndra min vrdplan och drfr ej ftt utskrivet ngot av dem. Abrubt avslutat min medicinering utan utsttning. Livsfarligt fr det frsta! Har anmlt dem och brkar dagligen. Ska byta till en annan stad. Frstr inte vad sjukvrden hller p med mot sina patienter som gtt p en fungerande medicinering i flera r utan missbruk!

S har suttit hela helgen och letat substitut. Hoppas dessa funkar!

S till min frga. Ni som nu anvnt dessa ett tag. Hur funkar dem nu? Mrkt av biverkningar?

r ju lite halvlskigt att stoppa grejor i munnen som dr inte r ngon mega forskning p!
Har ni andra tips? Tacksam fr svar!
Tar du 2st diflu s motsvarar detta ca 12-15mg Stesolid, tar du 3 s kommer du garanterat knna av dom och detta motsvarar typ 2 stess10or. Inga bieffekter nej och effekten r densamma som diazepam fast den har vissa andra effekter ocks som kan liknas vid alprazolam (Xanor), i sin helhet r detta (difludiazepam) en toppenbenzo om du vill dmpa ngest och sover sknt gr man p dom ocks. Ingen strre flumpotential men det uppfattade jag inte att du var ute efter. Lycka till! Vet sjlv vilka assholes lkare kan vara dessa dagar, tur att alternativa tillvgagngsstt finns d
Citera
2025-03-04, 18:08
Medlem
Tack! Ja sjukvrden inom psykiatrin r ett stort skmt rent utsagt!
N i frsta hand vill jag bara slippa knna ngest. S flumma r jag inte ute efter. Sen om man knner ett litet mini rus s r det sjlvklart sm gttigt. Men ngesten r prio!

Hur lng tid fr full effekt? Gtt en timme nu. Knner inget direkt n s lnge. Tog dock bara tv!

Citat:
Tar du 2st diflu s motsvarar detta ca 12-15mg Stesolid, tar du 3 s kommer du garanterat knna av dom och detta motsvarar typ 2 stess10or. Inga bieffekter nej och effekten r densamma som diazepam fast den har vissa andra effekter ocks som kan liknas vid alprazolam (Xanor), i sin helhet r detta (difludiazepam) en toppenbenzo om du vill dmpa ngest och sover sknt gr man p dom ocks. Ingen strre flumpotential men det uppfattade jag inte att du var ute efter. Lycka till! Vet sjlv vilka assholes lkare kan vara dessa dagar, tur att alternativa tillvgagngsstt finns d
Citera
2025-03-04, 18:13
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Tack! Ja sjukvrden inom psykiatrin r ett stort skmt rent utsagt!
N i frsta hand vill jag bara slippa knna ngest. S flumma r jag inte ute efter. Sen om man knner ett litet mini rus s r det sjlvklart sm gttigt. Men ngesten r prio!

Hur lng tid fr full effekt? Gtt en timme nu. Knner inget direkt n s lnge. Tog dock bara tv!
Kan ta upp till 2 timmar men hnder det inget s kan du ta en eller tv till och helst lgga den/dom under tungan d detta absorberar substansen bttre, mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in