2025-03-20, 13:18
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Knner inte mycket, hade hellre haft sobril.
Ngon annan som tycker att denna batchen r svag?
Knns svagare n min frra som var mer orange, har dom ljusare tabletterna nu igen. Men kan vara pga min tolerans ocks, tyvrr tullat p mina principer om hur mnga jag fr ta p en dag. Min tolerans mste vara rtt hg, kkar 5st om dan utan att bli pverkad direkt, r lika skrpt i huvudet som vanligt. Tar dem bara fr att motverka AT. Undrar dock ungefr hur mnga diazepam 10mg en tablett diflu motsvarar ungefr. Men mste nog frska g ner i dosering, det blir vldigt dyrt i lngden, r inne och nallar p mitt sparkonto s det nstan r tmt.
Senast redigerad av Fappy11 2025-03-20 kl. 13:27.
Citera
2025-03-20, 13:21
Medlem
KIFORSs avatar
Bara jag som ftt en notis om att det ska bli inlmnat men inget blivit inlmnat nnu?
som sagt hller er uppdaterade.
Citera
2025-03-20, 13:34
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Bara jag som ftt en notis om att det ska bli inlmnat men inget blivit inlmnat nnu?
som sagt hller er uppdaterade.

Svarar mig sjlv hr, efter att ha kollat mina mail (krypterad as fk) s blev min order bara klar imorrse.
S kommer den ivg idag s r allt som det ska.
Citera
2025-03-20, 14:49
Medlem
KIFORSs avatar
Nu r det inlmnat och pvg. Har en advokat som jag haft i flera r samt postanstllda som fljer mitt paket. Lagen r lagen trots allt, vi bestlller inga olagliga produkter.
Citera
2025-03-20, 16:25
Medlem
Jag har bestllt 10 tabletter utan sprning den 8e mars och har fortfarande inte ftt min leverans. Jag har skrivit till fretaget den 13e mars och undrat var min frsndelse blev av, men utan genmle. Jag har terigen skrivit till fretaget natten till idag, bde till admin-mejlen(mejlen som frsndelseuppdateringen skickas ifrn) och till support-mejlen(mejlen som finns p sidan), men har fortfarande inte ftt ngot svar. Heller ej har jag ftt mina tabletter.

Jag brukar aldrig skriva inne p detta forum, och visste knappt att jag hade en anvndare knuten till denna mejladressen, men jag kunde inte lta bli att skriva hr inne, d flertalet andra verkar ha upplevt samma problem.

Jag misstnker en begrnsad seriositet hos garen/garna till detta fretag.
Citera
2025-03-20, 16:41
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerksamLivsstil
Jag har bestllt 10 tabletter utan sprning den 8e mars och har fortfarande inte ftt min leverans. Jag har skrivit till fretaget den 13e mars och undrat var min frsndelse blev av, men utan genmle. Jag har terigen skrivit till fretaget natten till idag, bde till admin-mejlen(mejlen som frsndelseuppdateringen skickas ifrn) och till support-mejlen(mejlen som finns p sidan), men har fortfarande inte ftt ngot svar. Heller ej har jag ftt mina tabletter.

Jag brukar aldrig skriva inne p detta forum, och visste knappt att jag hade en anvndare knuten till denna mejladressen, men jag kunde inte lta bli att skriva hr inne, d flertalet andra verkar ha upplevt samma problem.

rveger
Med tanke p att du har 3 inlgg frn ditt konto och sger att du bestllde (10st>) fdr det mig att ifrgastta vem du r. Vem riskerar husis fr 10 ynka tabletter?
Citera
2025-03-20, 16:43
Medlem
KIFORSs avatar
personligen tror jag att polisen verkar aktivt i trden.
Citera
2025-03-20, 17:06
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
rveger
Med tanke p att du har 3 inlgg frn ditt konto och sger att du bestllde (10st>) fdr det mig att ifrgastta vem du r. Vem riskerar husis fr 10 ynka tabletter?
Man fr inte husis fr en oklassad substans. Fan man fr inte ens husis fr olaglig substans vanligtvis, om det inte rr sig om stora mngder.
Citera
2025-03-20, 17:08
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Vad fr dig att tro det? Varfr skulle dom gra det? Det handlar om en oklassad substans som sagt.
Citera
2025-03-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Vad fr dig att tro det? Varfr skulle dom gra det? Det handlar om en oklassad substans som sagt.
Folkhlsomyndigheten sitter nog hr i alla fall.
(FB) Testpiloter t Folkhlsomyndigheten
Citera
2025-03-20, 20:43
Medlem
Citat:

Klart det finns de inom polisen som har lite koll och de kollar definitivt trdar hr p FB men jag lovar det r nog vldigt sllan d dom har riktiga och viktigare saker fr sig plus bemanning.
Sen husis fr RC r jvligt svrt f igenom d det inte r en legit orsak att kunna f igenom det. Det r svrt f igenom en husis p dom som r misstnkta slja real drugs ox och krvs mycket innan de fr tillstnd.
S du kan sluta nojja d det r lagligt.

Plocka d och d kommer de gra om ngon anmler att de tror det handlar om olagligt.
S n en gng be k...i vlja lite olika brev/paket s lser nog det med sig.
Citera
2025-03-21, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerksamLivsstil

Har heller inte ftt mitt och inget svar nnu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in