2024-04-11, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Jag har tagit de flesta benzo under under solen.
De smakar mint, lite likt ikto. Skulle sga att ruset r en blandning mellan diazepam, nitrazepam och alprazolam. Har inte s mycket erfarenhet av nitrazepam. S vi sger en blandning mellan alprazolam och diazepam. Slr p inom ngra minuter om du har den under tungan.

1 av de orangea tabbarna skulle jag sger motsvarar cirka 8 mg diazepam och 0.25 mg alprazolam.

Stark ngestdmpande effekt. Lindrig sedering. Hmningsfrmgan snks till viss del. Man sover bra p dom. Mttlig muskelavslappnande effekt. Ett sknt lugn infinner sig som jag ven fann svagt humrhjjande.

Tolerans stiger vldigt fort. Effekten sitter i lnge. Frmodligen i ett dygn om du tar ett par stycken. Jag sger frmodligen fr att det r ltt att f sk "illusion of sobriety". Dvs att du r stensker p att du r nykter, men faktumet r tvrt om. Du sluddrar utan att frst det. Eller intalar dig sjlv "inte en chans att nn skulle mrka att jag har tagit nt. Jag mrker det knappt sjlv".
Minnet pverkas starkt r vrt att tillgga.

All and all: en prisvrdig och bra substans. Frmodligen ingenting som r vrt att ta regelbundet som medicin utanfr vid behov max 2 dagar i rad. Och skulle inte uppmuntra ngon att flumma p ngon benzo.

Utmrkt skrivet!

Jag fick en sn jdra korkad "illusion of sobriety" p flu-etizolam.

I bipacksedeln jag fick p orginalet "etilaam" stog det ocks en blandning utav "diazepam, nitrazepam och alprazolam" p just dem... Fast de var ju skit... Funka som Sobril i 3 timmar, sen vakna man bara...

Fast de dr Fluetizolam var man ju vck i 3 dagar p! Hade sprungit runt i bar verkropp och varit helt dum i huvudet...

Nr man stter en FLU-ring till bensodiazepiner s blir det istllet fr brnsle = raketbrnsle! Potensierar molekylen x 5
Citera
2024-04-11, 04:44
Medlem
Tack fr de fina orden! Du med fluclazolam.

Ja pixen dk upp i ldan tillslut. Bad om ett minimalt sample pv typ 25-50 mg. S han slngde med ett jvla gram 😁 2 goa snurriga dagar har det varit. Plitliga skna gubbar verkar det som.

Nya batchen har samma frg, och har en press likt ett treklver med brytskra. s man kan dela dom p 3. Vldigt anvndbart. Funkar minst lika bra! Smakar inte lika mycket mint bara av nn anledning?

Verkligen killer pix de hr. 2 sdana och inga problem i vrlden str dig men du r 85% med i matchen. P 2 st kan jag iaf bete mig helt normalt. P 3 kommer sluddrandet.

Jag tycker dessa grabbarna r bst inrikes just sayin.
Citera
2024-04-11, 08:41
Medlem
Kka 3 igr morse och jag knner av de fortfarande. Nn som vet vad styrkan r? Det str inte p hemsidan. Nn hade skrivit 3 mg. Men hur fick du reda p det?

De orangea frn K***i
Citera
2024-04-11, 15:52
Medlem
Jag r fortfarande brnd. Kkade 3 i tisdags och rkte 2. och sen kkade 3 igr morse. Har struntat i att ta mina dagliga 7.5 mg zopiklon med d det inte har behvts.
Har sovit nstan hela dagen idag med. Kan vara fr att jag r trtt efter 2 dagar p pv med. Har lite svrt att hlla koll p vilken veckodag det r och snt.

Ja jag antar att man r vrd att m bra ibland. Men dessa fr vara till nr man har ngest och endast en.
Kan tillgga att jag ven kkar ett gng mediciner. Buspiron, mirtazapin, theralen, baclofen, gabapentin.
Citera
2024-04-12, 14:15
Medlem
Citat:
Kka 3 igr morse och jag knner av de fortfarande. Nn som vet vad styrkan r? Det str inte p hemsidan. Nn hade skrivit 3 mg. Men hur fick du reda p det?

De orangea frn K***i

Dom sa till mig 3mg och till en annan 4mg men gissar p 3mg
Citera
2024-04-12, 22:08
Medlem
HarrySvenssons avatar
Har haft 10st Difludiazepam liggandes i nn vecka nu frn Kem*i och fick idag mjligheten av testa. Det hr r de rd/oranga tabbarna.

Bakgrund; r rejlt bevandrad bland benzos och hade under 2023 ett missbruk frn och till med Diazepam som den stora favoriten. Har knaprat frn och till under 10r.

Jag testade frst en, lite undervldigande effekt s tog en till d tv verkade vara sweet spot efter att han pljt att alla sidor hr inne. Ca 1,5-2h efter att jag hade tagit den andra mste jag ha tuppat av i sngen, kommer inte alls ihg hur jag somnade vilket brukar vara ovanligt fr mig. Nu r jag vaken och har kkat lite osv, knner mig fortfarande pverkad med mild huvudvrk. Skulle inte sga att jag knner mig lika efter-skn som p Diazepam vilket jag definitivt fredrar fre denna.

Hur som, ta det jvligt lungt med doseringarna.
Citera
2024-04-13, 08:01
Medlem
Jag hsr ftt till mig att nuvarande batch ligger p 6 mg styck. Eftersom de r ltta att dela i 3 mste jag sga att 2/3 tystar min ngest helt. Inte s jag blir pverkad, men 2/3 hjlpte min ngest ungefr lika mycket som 15 mg diazepam vad det gller anxyolotisk effekt. D hade jag kkat de i ngra dagar med.
Citera
2024-04-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
Har haft 10st Difludiazepam liggandes i nn vecka nu frn Kem*i och fick idag mjligheten av testa. Det hr r de rd/oranga tabbarna.

Bakgrund; r rejlt bevandrad bland benzos och hade under 2023 ett missbruk frn och till med Diazepam som den stora favoriten. Har knaprat frn och till under 10r.

Jag testade frst en, lite undervldigande effekt s tog en till d tv verkade vara sweet spot efter att han pljt att alla sidor hr inne. Ca 1,5-2h efter att jag hade tagit den andra mste jag ha tuppat av i sngen, kommer inte alls ihg hur jag somnade vilket brukar vara ovanligt fr mig. Nu r jag vaken och har kkat lite osv, knner mig fortfarande pverkad med mild huvudvrk. Skulle inte sga att jag knner mig lika efter-skn som p Diazepam vilket jag definitivt fredrar fre denna.

Hur som, ta det jvligt lungt med doseringarna.
Ja den r lmsk! Misstnker rtt s rejl illusion of sobriety med denna. 2/3 av en tog bort min ngest helt med en viss tolerans. Och fick den dr tystnaden i skallen man fr av benso. Man blir ju inte riktigt "skn" s utan mer avstngd. De funkar i vldigt lg dos mot ngest. Mrkte frst att var bng nr jag sluddrade av dom med. De sitter i vldigt lnge med. Jag brukar frga mig sjlv p morgonen om jag har ngest. r svaret nej br de fortf sin magi
Citera
2024-04-15, 12:54
Medlem
Tja vill bara varna er ALLA ni som r p jakt efter schyst RC-benz jag har med varit p jakt under en lng tid.

Vill varna er fr RC-Inrikes jag blev blst p sammanlagt 1200 kr av dom frra mnaden.
En schysst person som va tjenis/bra kund till dom va s schysst o sa till mig att jag skulle hlsa dom frn han INTE ENS d hnde det ngot.
Jag bomba dom med mail det frsta svar jag fick va att pengarna kommit.
Sen hade jag sjlv kpt av dom i ca 2 rstid och ibland har de tagit mellan 4-14 dagar typ s i brjan brydde jag mig inte de nda som va irriterande va att jag betala med dom frsta 50 st betala jag extra fr dagen efter leverans. Fr de va stress att f hem dom. S kunde jag chilla p dom frsta 50 st och innan dom tar slut s borde dom andra 50 st som jag betalade vanlig leverans fr ha kommit. Nu har de gtt ca 7 veckor och dom svarar inte ens p om dom har skickat dom till mig. ven fast dom inte r olagliga s hade dom sagt att dom r skickade hade jag nd "stdat" lgh och lagt vissa saker hos en vn osv ni fattar. S gr INGA affrer med RC-I ni kommer tacka mig fr detta.

Mvh
Citera
2024-04-15, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.O.G.N.A.C
Tja vill bara varna er ALLA ni som r p jakt efter schyst RC-benz jag har med varit p jakt under en lng tid.

Vill varna er fr RC-Inrikes jag blev blst p sammanlagt 1200 kr av dom frra mnaden.
En schysst person som va tjenis/bra kund till dom va s schysst o sa till mig att jag skulle hlsa dom frn han INTE ENS d hnde det ngot.
Jag bomba dom med mail det frsta svar jag fick va att pengarna kommit.
Sen hade jag sjlv kpt av dom i ca 2 rstid och ibland har de tagit mellan 4-14 dagar typ s i brjan brydde jag mig inte de nda som va irriterande va att jag betala med dom frsta 50 st betala jag extra fr dagen efter leverans. Fr de va stress att f hem dom. S kunde jag chilla p dom frsta 50 st och innan dom tar slut s borde dom andra 50 st som jag betalade vanlig leverans fr ha kommit. Nu har de gtt ca 7 veckor och dom svarar inte ens p om dom har skickat dom till mig. ven fast dom inte r olagliga s hade dom sagt att dom r skickade hade jag nd "stdat" lgh och lagt vissa saker hos en vn osv ni fattar. S gr INGA affrer med RC-I ni kommer tacka mig fr detta.

Mvh

Dom r selektiva scammers. De har blst mig med..

Vill frvrigt ta tillbaka de negativa orden om k***i. Bestllde idag och skickades idag. Problem frra gngen i guess.
Citera
2024-04-17, 01:59
Medlem
Citat:
Dom r selektiva scammers. De har blst mig med..

Vill frvrigt ta tillbaka de negativa orden om k***i. Bestllde idag och skickades idag. Problem frra gngen i guess.

Vissa av de rekorderliga r ven selektiva scammers. De pundar sjlva. Och fr mycket orders. Till slut "glmmer" de en och annan.

Men tro mig de fr problem till slut! Karma slr vrre n de sjlva frstr.

Jag blev rkt av en sdan dr figur. Sjlv gjorde jag ingenting. Men hans bsta vn slog han i huvudet med en sten och han blev satt p lderdomshem. Och dr tog han livet av sig...
Citera
2024-04-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Vissa av de rekorderliga r ven selektiva scammers. De pundar sjlva. Och fr mycket orders. Till slut "glmmer" de en och annan.

Men tro mig de fr problem till slut! Karma slr vrre n de sjlva frstr.

Jag blev rkt av en sdan dr figur. Sjlv gjorde jag ingenting. Men hans bsta vn slog han i huvudet med en sten och han blev satt p lderdomshem. Och dr tog han livet av sig...

Jaa de skiter nog i allt mjligt men frsvrar bara allt fr sig sjlva. Hade ngon inrikes hemsida verkligen varit serisa och gtt in fr det 100% hade de styrt marknaden helt. Finns dock en sida jag tycker r grym hittills. De r fan serisa. Men asken back in the day. Frsta asken. De r fan skrivna i historien. Legender var dom. Utav kanske 60 bestllningar s var det en som.kom efter 2 dagar. Annars alltid dagen efter. Kundservicen, postfrskott. Ja det var tider det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in