Citat:
Ursprungligen postat av
NiGHTRYDERz
Det kan vara AT, vldigt svrt att sga bara sdr. Det r generellt vldigt olika frn person till person, vissa r knsligare n andra.
Men rent generellt om de r dessa diflu s blir det vara borta om nn vecka, eller iaf att det r bttre. Ibland kan man f dessa symptomer du beskriver bara sdr ocks..
Just precis detta du skriver om nu som r det jobbigaste med benso det r inte svrt att sluta! Det r att inte brja igen som jag tycker r det svraste.
Lycka till! Du klarar de!

Tack fr svar! Vanligtvis s brukar jag kunna finna acceptans till min ngest om jag bara fr ligga still i tystnad och blunda en stund. Denna knns lite mer knepig och jag kommer inte riktigt till ro 🧠 Frkylningen gr det inte lttare sklart och jag knner mig lite vek som inte brstar det hr s som jag vill, men jag fr se det som en lrdom 👍
Min grundtanke var att f bttre smn, men jag var fortfarande lika seg och sl p mornarna. Suget att ta en p kvllen fanns dr under hela tiden jag hade dom Blir mer fokus p kost, trning och hlsa framver.
Har senaste halvret haft ett katastrofalt mende fylld med stress, smnbrist och ngest Dom hr hjlpte definitivt, men jag vill finna andra vgar fr att ta itu med problemen. Saknar knslan utav stabilitet och vlmende
nskar alla en fantastisk fin dag ❤️