2024-04-04, 07:19
Medlem
Det har gtt 2 dagar och de har inte ns lmnat in den till postnord. Ass vad r det med den svenska rc scenen? Bara vnta och vnta och vnta. Asken nu innan jonathan dog med kunde vnta sdr 4 -5dagar fr att skicka ett jvla paket.

Och hygge.... dom fattar jag fan inte att folk kper av lngre.

Ass vadfan hade ett jvla fretag betett sig som ett fretag skulle hade de tagit ver hela marknaden men det pallar de inte verkar det som.

Men den rttvisa sanningen r vl att alla stter p problem. Men vad kommer de ver fr jvla problem d? Fr varje gng i mitt liv har jag ftt mitt kratom efter max 2 dagar.
Ouf fyfan man blir s jvla sne ass
Citera
2024-04-04, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Det har gtt 2 dagar och de har inte ns lmnat in den till postnord. Ass vad r det med den svenska rc scenen? Bara vnta och vnta och vnta. Asken nu innan jonathan dog med kunde vnta sdr 4 -5dagar fr att skicka ett jvla paket.

Och hygge.... dom fattar jag fan inte att folk kper av lngre.

Ass vadfan hade ett jvla fretag betett sig som ett fretag skulle hade de tagit ver hela marknaden men det pallar de inte verkar det som.

Men den rttvisa sanningen r vl att alla stter p problem. Men vad kommer de ver fr jvla problem d? Fr varje gng i mitt liv har jag ftt mitt kratom efter max 2 dagar.
Ouf fyfan man blir s jvla sne ass

Dom kan inte lgga upp det likadant som dom som sljer kratom lngre.
Drfr blir det lngre vntetid fast det ska ju nd g s man har det efter 4-5 dagar.

Jag bestller frn utrikes och det tar 7 dagar vilket r snabbare n inrikes och halva priset ox vilket r helt sjukt.
Frr var Sverige topp i rc och utveckla nya substanser fast det var tack vare asklepios och det r synd de fick lgga ner.
Citera
2024-04-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Ass r det tryck i batchen som finns NU?

Orkar inte med samma skit som sist med Fluetizolam. D var frsta batchen dunder sen va det fejk, fejk, fejk hela vgen tills det frsvann.

r batchen som finns NU 2024-04-03 FET och LEVERERAR den?
Oklart. Jag hmtade en ett paket i brjan av veckan som r av en tredje batch. Kommer inte ha mjlighet att testa frens nsta vecka.
Citera
2024-04-06, 11:23
Medlem
Okej.

Snackade lite med han som har sidan. Han sa det r en substans som r lik orginalet i effekt. Och inte r skitstark som vissa andra RC grejer.

Diazepam i sig r en vldigt bra benso.
Citera
2024-04-06, 12:35
Medlem
Citat:
Okej.

Snackade lite med han som har sidan. Han sa det r en substans som r lik orginalet i effekt. Och inte r skitstark som vissa andra RC grejer.

Diazepam i sig r en vldigt bra benso.

Vad menar du att det inte r Difludiazepam??
Den hade iaf lika lng halveringstid som diazepam och effekten var som diazepam fast med inslag av alprazolam.
Fast det beror p att det r fluo som har mycket hgre affinitet p receptorerna och passerar hjrnblod barriren mycket bttre n diazepam
Citera
2024-04-06, 14:40
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Vad menar du att det inte r Difludiazepam??

Hur pillrad r du egentligen? Han menade sklart att den hr, difludiazepam, skulle vara lik originalet. (Diazepam)
Citera
2024-04-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Hur pillrad r du egentligen? Han menade sklart att den hr, difludiazepam, skulle vara lik originalet. (Diazepam)

Hur pillrade r du stller jag tillbaka fr det r ju en diazepam s det r ju helt jvla uppenbart att den liknar diazepam.
Han berttade inte srskilt bra heller.
Jag r inte pillrade heller fr tar inte just nu och har inte gjort p lnge. Den heter difluDIAZEPAM det str i namnet liksom.
Citera
2024-04-06, 16:19
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hur pillrade r du stller jag tillbaka fr det r ju en diazepam s det r ju helt jvla uppenbart att den liknar diazepam.
Han berttade inte srskilt bra heller.
Jag r inte pillrade heller fr tar inte just nu och har inte gjort p lnge. Den heter difluDIAZEPAM det str i namnet liksom.

Right... Bara fr att de har liknande kemiska formler s sger det sllan srskilt mycket om snurret i kolan. Skulle varje analog varit effektmssigt lik sin fretrdare s hade vi ju haft ett evigt flde av dunderhit p dunderhit.

Men riktigt s har det ju inte sett ut, va?!
Citera
2024-04-06, 18:37
Medlem
Precis, enda inslaget av benso denna ingiverar r sedation och ett kasst UP.... Snart fr man kolla utrikes
Citera
2024-04-09, 01:26
Medlem
Jag sa det jag skrev.

Att sljaren sger de r lika originalet, diazepam i sin effekt.

Och det r ju "The Golden standard".

Men kan inte ni som krt en del p dem som ven har erfarenhet utav benso ge ERA recensioner?
Citera
2024-04-09, 09:14
Medlem
Citat:
Jag sa det jag skrev.

Att sljaren sger de r lika originalet, diazepam i sin effekt.

Och det r ju "The Golden standard".

Men kan inte ni som krt en del p dem som ven har erfarenhet utav benso ge ERA recensioner?

Jag har tagit de flesta benzo under under solen.
De smakar mint, lite likt ikto. Skulle sga att ruset r en blandning mellan diazepam, nitrazepam och alprazolam. Har inte s mycket erfarenhet av nitrazepam. S vi sger en blandning mellan alprazolam och diazepam. Slr p inom ngra minuter om du har den under tungan.

1 av de orangea tabbarna skulle jag sger motsvarar cirka 8 mg diazepam och 0.25 mg alprazolam.

Stark ngestdmpande effekt. Lindrig sedering. Hmningsfrmgan snks till viss del. Man sover bra p dom. Mttlig muskelavslappnande effekt. Ett sknt lugn infinner sig som jag ven fann svagt humrhjjande.

Tolerans stiger vldigt fort. Effekten sitter i lnge. Frmodligen i ett dygn om du tar ett par stycken. Jag sger frmodligen fr att det r ltt att f sk "illusion of sobriety". Dvs att du r stensker p att du r nykter, men faktumet r tvrt om. Du sluddrar utan att frst det. Eller intalar dig sjlv "inte en chans att nn skulle mrka att jag har tagit nt. Jag mrker det knappt sjlv".
Minnet pverkas starkt r vrt att tillgga.

All and all: en prisvrdig och bra substans. Frmodligen ingenting som r vrt att ta regelbundet som medicin utanfr vid behov max 2 dagar i rad. Och skulle inte uppmuntra ngon att flumma p ngon benzo.
Citera
2024-04-09, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Jag har tagit de flesta benzo under under solen.
De smakar mint, lite likt ikto. Skulle sga att ruset r en blandning mellan diazepam, nitrazepam och alprazolam. Har inte s mycket erfarenhet av nitrazepam. S vi sger en blandning mellan alprazolam och diazepam. Slr p inom ngra minuter om du har den under tungan.

1 av de orangea tabbarna skulle jag sger motsvarar cirka 8 mg diazepam och 0.25 mg alprazolam.

Stark ngestdmpande effekt. Lindrig sedering. Hmningsfrmgan snks till viss del. Man sover bra p dom. Mttlig muskelavslappnande effekt. Ett sknt lugn infinner sig som jag ven fann svagt humrhjjande.

Tolerans stiger vldigt fort. Effekten sitter i lnge. Frmodligen i ett dygn om du tar ett par stycken. Jag sger frmodligen fr att det r ltt att f sk "illusion of sobriety". Dvs att du r stensker p att du r nykter, men faktumet r tvrt om. Du sluddrar utan att frst det. Eller intalar dig sjlv "inte en chans att nn skulle mrka att jag har tagit nt. Jag mrker det knappt sjlv".
Minnet pverkas starkt r vrt att tillgga.

All and all: en prisvrdig och bra substans. Frmodligen ingenting som r vrt att ta regelbundet som medicin utanfr vid behov max 2 dagar i rad. Och skulle inte uppmuntra ngon att flumma p ngon benzo.

Vldigt bra recension och exakt vad jag tyckte.
Det r ox den enda benzo som likt klonazepam smakar mint jag har aldrig upplevt ngon annan smaka s och jag har nstan testat alla lagliga benzo och 98% av alla RC benzo och jag tycker denna r den absolut bsta p skert 5-6r och riktigt grym medicinsk benzo.
Sger som du att inte ta hela tiden d den har grymt lng halveringstid och till slut kommer man tro att de inte funkar som ngon tyckte hr fast det r nog fr de redan r benzade eftersom den har lika lng halveringstid som diazepam kanske lite lngre men jag blev ren efter 3 veckor precis som diazepam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in