Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-16, 05:57
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Det är som om de blivit lite svagare nu mot första Batch de hade. Minns den var bättre fast denna funkar oxå men första Batchen var starkare än denna och kändes som alprazolam 0,5-0,75mg och 15mg diazepam medans denna nya är mera som 0,10-0,25mg alprazolam 10mg diazepam på samma mängd eller har jag lite tolerans fast älskar denna ändå då jag inte blir helt sjukt beroende och det slutar med Epilepsi anfall efter 100st som det gör på alla triazolobenzodiazepiner vilken den värsta var flubromazolam fast den var ju oxå 4-5 gånger överdoserad fast jävlar vilken Benz det var.
Finns en som kommer släppas efter Difludiazepam klassas som kommer bli helt sjukt jävla populär men kan inte avslöja den men om ni tar flubromazepam och sätter ihop med flunitrazepam så får ni en bra beskrivning av den.
Den har alla 5-6 egenskaper en benzo kan besitta och starka dessutom

Hade åtta år drogfrihet och kan fortfarande bli varm i kroppen när jag tänker på flubromazolam. Vilken jävla monster benzo det var, aldrig upplevt något liknande innan eller efter.

Jag gick np utredning när jag tokknarkade Flubromazalom och jag hade över Mensa resultat på alla kategorier utom närminnet där jag låg på 55 🤣 Långt mer efterbliven än forest gump haha. Än idag imponerad jag scorade en 55 på iq test.

Jag är inte den som ger sig så efter att pissat rent och gjort mig av med öppenvården gav jag den en chans till. Tog 19 tabletter sublingualt och helvete vad det slog denna gång, kunde knappt gå, pissa typ på mig och kunde inte prata med någon dagen efter för då hade jag blivit busted. Sov nästan två dygn och var fortfarande märkbart påverkad.
Tog 5 till tredje dagen när jag vakna till och var jag märkbart påverkad dagen efter det med men i den nivå jag kunde skylla på annan medicin men close fucking call.

Så denna funkar och är nog bättre i mycket mindre doser än jag tog. Men när jag var torsk levde jag med dödsångest så benzo gav sååå mycket. Nu utan ångest så känns det helt meningslöst knarka benzo man blir ju bara väck fast utan att märka det och halveringstiden är ju monumental.

Om man är som mig och absolut inte kan bli påkommen är den livsfarlig för efter någon dag kommer du känna dig nykter men ragla och mumla som ett fyllo. Riktigt close call idag.

Det tog emot varenda instinkt och känsla i min kropp men jag spolade nu ner mina sista 150 tabletter i toaletten, annars hade jag provat igen och blivit påkommen.

NA hjärntvätten har släppt så jag vill inte vara absolutist längre men min kärlek till benzo är död

Har du ångest så är denna säkert jättebra i små doser men sömn tycker jag den är värdelös på. Ihop med min vanliga sömnmedicin har den tom gett mig restless legs och nätter jag bara vridit mig och riktigt våndats.

Så tillbaka till drogfriheten så länge iaf tills det dyker upp en drog som är rolig på riktigt, tänk 3-,meo-pcp. Det var grejer det. Men kanske svår smygknarka den med 🤣 Men efter åtta år så längtar man lite efter ett K hål.

Ni får väl ta båda mina recensioner med en nypa salt men detta är mina två upplevelser
Senast redigerad av GanjaThorulf 2024-06-16 kl. 06:44.
Citera
2024-06-17, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Hade åtta år drogfrihet och kan fortfarande bli varm i kroppen när jag tänker på flubromazolam. Vilken jävla monster benzo det var, aldrig upplevt något liknande innan eller efter.

Jag gick np utredning när jag tokknarkade Flubromazalom och jag hade över Mensa resultat på alla kategorier utom närminnet där jag låg på 55 🤣 Långt mer efterbliven än forest gump haha. Än idag imponerad jag scorade en 55 på iq test.

Jag är inte den som ger sig så efter att pissat rent och gjort mig av med öppenvården gav jag den en chans till. Tog 19 tabletter sublingualt och helvete vad det slog denna gång, kunde knappt gå, pissa typ på mig och kunde inte prata med någon dagen efter för då hade jag blivit busted. Sov nästan två dygn och var fortfarande märkbart påverkad.
Tog 5 till tredje dagen när jag vakna till och var jag märkbart påverkad dagen efter det med men i den nivå jag kunde skylla på annan medicin men close fucking call.

Så denna funkar och är nog bättre i mycket mindre doser än jag tog. Men när jag var torsk levde jag med dödsångest så benzo gav sååå mycket. Nu utan ångest så känns det helt meningslöst knarka benzo man blir ju bara väck fast utan att märka det och halveringstiden är ju monumental.

Om man är som mig och absolut inte kan bli påkommen är den livsfarlig för efter någon dag kommer du känna dig nykter men ragla och mumla som ett fyllo. Riktigt close call idag.

Det tog emot varenda instinkt och känsla i min kropp men jag spolade nu ner mina sista 150 tabletter i toaletten, annars hade jag provat igen och blivit påkommen.

NA hjärntvätten har släppt så jag vill inte vara absolutist längre men min kärlek till benzo är död

Har du ångest så är denna säkert jättebra i små doser men sömn tycker jag den är värdelös på. Ihop med min vanliga sömnmedicin har den tom gett mig restless legs och nätter jag bara vridit mig och riktigt våndats.

Så tillbaka till drogfriheten så länge iaf tills det dyker upp en drog som är rolig på riktigt, tänk 3-,meo-pcp. Det var grejer det. Men kanske svår smygknarka den med 🤣 Men efter åtta år så längtar man lite efter ett K hål.

Ni får väl ta båda mina recensioner med en nypa salt men detta är mina två upplevelser

Ja flubromazolam är den starkaste benzo de gjort fast den är för stark för mig nu jag får epilepsi anfall på endast 20-30st.
Därför älskar jag nu diazepam och andra med lång halveringstid då jag aldrig får det av dem benzo
Citera
2024-06-17, 09:08
Medlem
Nu har jag gjort några tester på dessa di fludiazepam och finner dem inte lika potenta längre fast jag har gått av kratom och det kan svara på varför de inte funkar som i början då de smakar exakt likadant.
Jag älskar den då man inte blir ett benzo monster som på det mesta utom diazepam och iktovril.
Citera
2024-06-17, 10:19
Medlem
Citat:
Det är som om de blivit lite svagare nu mot första Batch de hade. Minns den var bättre fast denna funkar oxå men första Batchen var starkare än denna och kändes som alprazolam 0,5-0,75mg och 15mg diazepam medans denna nya är mera som 0,10-0,25mg alprazolam 10mg diazepam på samma mängd eller har jag lite tolerans fast älskar denna ändå då jag inte blir helt sjukt beroende och det slutar med Epilepsi anfall efter 100st som det gör på alla triazolobenzodiazepiner vilken den värsta var flubromazolam fast den var ju oxå 4-5 gånger överdoserad fast jävlar vilken Benz det var.
Finns en som kommer släppas efter Difludiazepam klassas som kommer bli helt sjukt jävla populär men kan inte avslöja den men om ni tar flubromazepam och sätter ihop med flunitrazepam så får ni en bra beskrivning av den.
Den har alla 5-6 egenskaper en benzo kan besitta och starka dessutom

Jag har bara testat benso 2 andra benso, en gång på sjukhus och en som jag inte minns namnet på eftersom alla har så konstiga namn haha. Så har bara dom att jämföra med. Jag blir inte så trött på 2-3 tabletter av dessa men dom hjälper mot ångest ja, och det blir lite lättare att sova. Men när man rökt pyro i 1-2 dagar och vill sova så brukar dom inte hjälpa super mycket. Den andra benson jag testat brukade slå ut mig ganska snabbt efter jag hade långa tjack race som jag brukade ha förr!

Kan man ta dessa under tungan? Vet att man kunde göra det med den andra jag testat men aldrig gjort det med denna. Kan det kanske vara därför effekten är annorlunda?
Citera
2024-06-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
Jag har bara testat benso 2 andra benso, en gång på sjukhus och en som jag inte minns namnet på eftersom alla har så konstiga namn haha. Så har bara dom att jämföra med. Jag blir inte så trött på 2-3 tabletter av dessa men dom hjälper mot ångest ja, och det blir lite lättare att sova. Men när man rökt pyro i 1-2 dagar och vill sova så brukar dom inte hjälpa super mycket. Den andra benson jag testat brukade slå ut mig ganska snabbt efter jag hade långa tjack race som jag brukade ha förr!

Kan man ta dessa under tungan? Vet att man kunde göra det med den andra jag testat men aldrig gjort det med denna. Kan det kanske vara därför effekten är annorlunda?

Fast dom var 3 gånger bättre med kratom märkte jag nu. Fast slutade med kratom och dessa funka perfekt mot det.
Fast nästa gång ska jag ta lite kratom med 2st och se hur stor skillnaden är.
Citera
2024-06-17, 23:00
Medlem
HarrySvenssons avatar
Spolade ner mina som var kvar, så jävla värdelösa. Noll ångestdämpning, bara en seglivad jävla trötthet som håller i sig länge.

En av de sämre RC-benzona jag testat.

Köpta från k**mi. Oranga piller.
Citera
2024-06-18, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
Spolade ner mina som var kvar, så jävla värdelösa. Noll ångestdämpning, bara en seglivad jävla trötthet som håller i sig länge.

En av de sämre RC-benzona jag testat.

Köpta från k**mi. Oranga piller.

Kände likadant fast käkade upp mina 150st och har nu haft AT i 2 veckor.
Dom har galet lång halveringstid för tog ca 3 dygn att hamna i ATn
Citera
2024-06-20, 10:49
Medlem
Citat:
Fast dom var 3 gånger bättre med kratom märkte jag nu. Fast slutade med kratom och dessa funka perfekt mot det.
Fast nästa gång ska jag ta lite kratom med 2st och se hur stor skillnaden är.

Jävlar vilken skillnad med 3-4g kratom då känns dom duktiga.
Fast jag tycker ändå dessa har blivit svagare sen den första Batchen.
Varför ska de hålla på med de dåliga benzo när det finns så många andra grymma och inte för starka heller.
Citera
2024-06-20, 21:36
Medlem
Jävlar skillnad på att ta dessa med lite kratom man blir ju stekt.
Citera
2024-06-29, 14:01
Medlem
Citat:
Jävlar skillnad på att ta dessa med lite kratom man blir ju stekt.

Låter bra. Hur fungerar en tablett 3mg om man inte har tolerans?
Hur mycket Stesolid motsvarar dom tror du?
Citera
2024-06-29, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Låter bra. Hur fungerar en tablett 3mg om man inte har tolerans?
Hur mycket Stesolid motsvarar dom tror du?

Jag tyckte dom var mycket bättre första Batchen då räckte 2-3st bra och länge nu skulle jag säga börjar med 2st sen vänta minst 2tim dom slår på sakta men effekt sätter in relativt fort
Man brukar bli mera väck än man tror oxå så ta det lugnt men märkte oxå att jag fick knappt effekt denna sista gången utan kratom
Citera
2024-06-30, 21:29
Medlem
Jag köpte 10st eller nåt för att testa. Är äldre nu men när jag var ung hade jag en fruktansvärd tolerans mot benzo och låg inne iallafall 2ggr på avgiftning vad jag minns. Jag skulle kunna kolla tidigare inlägg från 15år tillbaka typ men fan palla.
Jag är ju drogfri idag sen massa år vad drogfri nu menas men jag äter bara statligt.
Lider och har alltid lidit av ångest, depressioner osv så för mig bet en tabbe helt ok.
Med det menat att jag vart ångestfri mer social och brydde mig mindre. Sov även bättre.

Men tok dyr. Vem fan köper för dom priserna när du får 100st om inte mer av ett känt potent märke för samma peng. Skit samma om det är lagligt. Du har väl inte som plan att berätta för polisen vad du gör eller..
Nee köp det som är funkar för ett pris om gör dig fri från ångest månader istället för några dagar.

Men det är jag de.

ha det bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in