2024-02-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Petar i mig 6 st ikvll o knner vl av dem men inte som igr. Rknar med god smn ven inatt dock. Verkar som att toleransen mot dessa gr p snabbt

Lite sm seg dagen efter idag men inte samma behagliga som innan. Kanske dagsformen bara, eller s r det kanske s att det kanske inte fr inte som den ligger som rc o inte riktig medicin.
Citera
2024-03-03, 19:58
Medlem
Den hr gick jvligt snabbt frn favorit dr endast 1 st (troligen 0,5) gjorde mig glad och ngestfri till att 1 inte knns alls och 3-4st knns mer som nn sugig Nozinan. Klart som fan kpte jag p mig ett strre gng i brjan😓
Kanske funkar om hag tar dom som tanken var, vid behov ngra ggr per mnad, fast s blev det ju inte NU IGEN
Citera
2024-03-07, 20:52
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Den hr gick jvligt snabbt frn favorit dr endast 1 st (troligen 0,5) gjorde mig glad och ngestfri till att 1 inte knns alls och 3-4st knns mer som nn sugig Nozinan. Klart som fan kpte jag p mig ett strre gng i brjan😓
Kanske funkar om hag tar dom som tanken var, vid behov ngra ggr per mnad, fast s blev det ju inte NU IGEN
Ja, men jag tror efter forsknikning att det ultimata r att ta p morgonen, d metaboliten verkar mer smngivande och den kan komma14h senare.verkar heller inte g att flumma p,troligtivis bra medicin.Har tagit tio stycken inklusive 2st 1L vin. Visst jag r inte smart men jag r inte efterbliven. All hail Ke*mii. Professionellla!
Senast redigerad av Vitman-33 2024-03-07 kl. 20:58.
Citera
2024-03-23, 18:59
Medlem
Tog 20st, ingen ngestdmpning alls. Normaldos 10-20mg stess 2-3ggr veckan.
Dlig batch eller funkar inte p mig.
Citera
2024-03-27, 13:01
Medlem
Har bestllt tv gnger. Frsta gngen i slutet p dec och fick det i mitten av januari. Lng leveranstid som mnga andra som ocks bestllde runt nyr. Dom skrev ju ngot p hemsidan om frseningar. Men fick dubbla mngden av det jag bestllde s det var ju najs.

Bestllde 30 tabs frra torsdagen och fick leveransen dagen eftert. Fick bara 10 tabletter dock. Mailade honom och han hade hade missat att jag bestllt 10stx3, snt som hnder. Han skickade ut resterande i tisdags och fick leverans idag. S 1 dag leverans tid.

I frsta bestllningen var tabsen lite tunnare och hrdare pressade. Den senaste var dom lite tjockare och ngot sprdare. Orange frg bda gngera. Effekten var samma trots annat utseende p tabsen. Lng verkningstid, muskelavslappnde och ngestdmpande. Sandknsla med en hint mintsmak om man tar dom under tungan, samma bda batcharna.

Jag har inte mrkt ngon speciell tolerans utvecklning som andra hr skriver om. Tar dock bara max en gng i veckan.
Citera
2024-03-29, 05:00
Medlem
karbolexans avatar
Tog ntligen tag i att studera mina frn det allra frtsa utskicket. Orange i frgen.

Gav labbrttan 2st p frmiddagen vilka ingav ett behagligt lugn, avslappning och ngesten han hade burit p frsvann till den del att den inte var ptaglig lngre. Fyllde p med 2st i hans matskl fram t lggdags vilket resulterade i att han som ostrt och vaknade ganska utvilad med viss afterglow i sinnesstmning. Gick hela dagen utan att ngon seghet osv upplevdes och gav labbrttan de sista 2st jag hade kvar efter att ha bjudit bort strre delen av min kvot jag fick hem nu sent p kvllen. Dessa har absolut potential. Hade det inte varit fr den lnga halveringstiden hade detta nog varit hgre rankade p min lista.

(OBS. Detta r frn allra frsta batchen som skickades ut som jag haft liggandes, kan inte ge review p hur de senare r d jag lst lite delade meningar senaste sidorna i trden.

Nu ska jag ta vara p effekten frn de sista 2st och sova ett par timmar d det vankas sovmorgon imorgon.
Citera
2024-03-29, 09:21
Medlem
Ni som r vana p benz, uppskattar ni effekterna p denna?
Citera
2024-03-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Ni som r vana p benz, uppskattar ni effekterna p denna?

Jag tyckte dessa var mycket ver frvntan. Riktig bra men har inte testat den nya batchen.

Tnker bestlla ngra hundra om dom fortfarande r som frr.
Citera
2024-04-02, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmegaHaccintosh
Medicinska effekten r vl av mest av intresse; smn, muskelavslappning o hjrna p hgvarv effekten typ 😆
Ja men precis! Man blir vldigt lugn jmfrt med pigg som man kan bli av en liten dos alprazolam.
Citera
2024-04-03, 05:03
Medlem
Vad r standard leverans tid p dessa frn k**ii?
Sg att han reggade mitt paket p PN appen igr men lmnade inte in 😞
Citera
2024-04-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Vad r standard leverans tid p dessa frn k**ii?
Sg att han reggade mitt paket p PN appen igr men lmnade inte in 😞

Det gr nog rtt fort.
D har du det imorgon fr det lr g idag.
Citera
2024-04-03, 16:41
Medlem
Ass r det tryck i batchen som finns NU?

Orkar inte med samma skit som sist med Fluetizolam. D var frsta batchen dunder sen va det fejk, fejk, fejk hela vgen tills det frsvann.

r batchen som finns NU 2024-04-03 FET och LEVERERAR den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in