2025-06-29, 17:40
Medlem
Sterios avatar
Vette fan vad de var i den hr sista bestllningen jag fick allts, har legat skakat och haft hjrtklappning som helvete. Men nn jvla form av diazepam var de d fan inte , jvla hora du r j.c

En fet jvla rding p ditt fretag och jag hoppas du blir rvknullad med en bajonett sidleds
Citera
2025-06-30, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ja, vi r i samma lag nu. Ki r bedragare och kommer inte lgga en bestllning till frn dom. Sger inte det fr att jag just ftt Stesolid utskrivet och drfr inte behver diflu utan fr att dom r bedragare till 110%.

Hlsofarlig vara kan dock potentiellt bli slutet fr denna bluff och vi brjar lngt borta i fjrran se ett kat intresse fr zafoner (hur var det nu? Var rilmazafon klassade n eller inte?) och en marknad fr sdana kommer sannolikt vxa fram i spillrorna av kemii och rc inrikes och alla andra som inte spelar med ppna kort

//KS
Rilmazafon r klassat sedan lnge
Citera
2025-06-30, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Vette fan vad de var i den hr sista bestllningen jag fick allts, har legat skakat och haft hjrtklappning som helvete. Men nn jvla form av diazepam var de d fan inte , jvla hora du r j.c

En fet jvla rding p ditt fretag och jag hoppas du blir rvknullad med en bajonett sidleds
Tror helt rligt att han kunde skita mindre i din rding d folk fortstter bestlla.

"Men nsta bestllning kanske r aktiv" 😂
Citera
2025-06-30, 12:28
Medlem
Jag fattar inte hur ni kan fortstta bestlla detta
Han behver ju inte skicka riktiga produkter d folk verkar kpa detta end. Bttre om alla bara bojkotta Kemii helt och hllet.
Citera
2025-06-30, 13:25
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Jag fattar inte hur ni kan fortstta bestlla detta
Han behver ju inte skicka riktiga produkter d folk verkar kpa detta end. Bttre om alla bara bojkotta Kemii helt och hllet.

Finns vll inga alternativ inrikes
Citera
2025-06-30, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Finns vll inga alternativ inrikes
S d kper man hellre socker piller som inte funkar?
Citera
2025-06-30, 17:14
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
S d kper man hellre socker piller som inte funkar?

Nej jag kper de inte alls, testade dem en gng. Tyckte dom gav bra effekt fr mild ngest, men inget jag kommer kpa igen.

Undrande mest om K var den nda inrikesshoppen
Citera
2025-06-30, 17:19
Medlem
Citat:
Nej jag kper de inte alls, testade dem en gng. Tyckte dom gav bra effekt fr mild ngest, men inget jag kommer kpa igen.

Undrande mest om K var den nda inrikesshoppen
Tror det r den enda Inrikes vad jag knner till iaf. Men uppmanar stark folk att sluta kpa frn Kemii
Citera
2025-06-30, 17:35
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Tror det r den enda Inrikes vad jag knner till iaf. Men uppmanar stark folk att sluta kpa frn Kemii

Mja, jag har provat allt frutom pyro frn dom. Har tyckt att bde hxe och 3me har varit bra.

De har alltid lmnat in mina paket samma dag som bestllningen r lagd, alltid ftt snabb kundservice nr det behvs. Nu lter det som att jag gr reklam

Jag har sett att folk har haft problem med dem, men jag har faktiskt inget riktigt att klaga p.
Citera
2025-06-30, 17:35
Medlem
Citat:
Mja, jag har provat allt frutom pyro frn dom. Har tyckt att bde hxe och 3me har varit bra.

De har alltid lmnat in mina paket samma dag som bestllningen r lagd, alltid ftt snabb kundservice nr det behvs. Nu lter det som att jag gr reklam

Jag har sett att folk har haft problem med dem, men jag har faktiskt inget riktigt att klaga p.
Frutom att tabletterna r inaktiva d :-) ven mnga som klagar p deras CS produkter. Du har vl haft tur att du kpt i "rtt" tid. Senaste mnaderna har allt varit skit drifrn.
Citera
2025-06-30, 17:37
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Frutom att tabletterna r inaktiva d :-)

Ja sannerligen, men jag har aldrig hllit p med benso, s hade inget att jmfra med..

Men iom att jag kunde trycka i mig alla 25 diflu p 24 timmar utan att bli anmrkningsvrt pverkad s frstr jag att folk r besvikna med dem.
Citera
2025-06-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ja sannerligen, men jag har aldrig hllit p med benso, s hade inget att jmfra med..

Men iom att jag kunde trycka i mig alla 25 diflu p 24 timmar utan att bli anmrkningsvrt pverkad s frstr jag att folk r besvikna med dem.
Jag lider med dig. Bestllde sjlv 100 "Benzo" drifrn som va totalt verkningslsa helt inaktiva smsta kpet jag nnsin gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in