2024-05-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Du får tycka hur mkt du vill att jag gör mig till åtlöje, kunde inte bry mig mindre. Din åsikt struntar jag i. Skulle jag dra upp ALLT, så skulle det bli jävligt långt inlägg. Så otroligt tråkigt i dagens 2024 att det är sån dagisnivå mot andra människor

Fast, nu visar ju du på exakt samma dagisnivå?
Och detta utan att egentligen veta något om personen bakom inlägget du citerar? Är inte det på en än lägre nivå än den du kritiserar människor i denna tråd att ha?
H.T är en influencer, en offentlig person som frivilligt lägger ut sitt liv på sociala medier. Självklart har folk tankar & åsikter om en sån person. Positivt, negativt & allt mellan. Tål du inte det gå för guds skull inte in på Flashback, eller nått annat forum för den delen.
Citera
2024-05-28, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men får man äran att bli förälder kanske man ska ta vara på barnet liiiite bättre? Jag är ungefär lika avundsjuk på HT som jag är på deltagarna i lyxfällan. Det är min guilty pleasure att följa HT för att känna mig som världens supermorsa själv, samma som jag tycker lyxfällan är underhållande för jag får känna mig som ett ekonomiskt geni.
Att gotta sig åt andra, som man anser gör fel... suck!
Jag var utomlands när min bebis var 3.5 månad. Hon slet inte ont av det och JA hon lever idag utan men.
Jag tycker att det är fruktansvärt synd om både F och H som verkligen fått kämpa för att bli gravida
Citera
2024-05-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steinn
Fast, nu visar ju du på exakt samma dagisnivå?
Och detta utan att egentligen veta något om personen bakom inlägget du citerar? Är inte det på en än lägre nivå än den du kritiserar människor i denna tråd att ha?
H.T är en influencer, en offentlig person som frivilligt lägger ut sitt liv på sociala medier. Självklart har folk tankar & åsikter om en sån person. Positivt, negativt & allt mellan. Tål du inte det gå för guds skull inte in på Flashback, eller nått annat forum för den delen.
Jag anser att mobbning är dagisnivå och 99% av inläggen är kritik mot dessa två. Bara för att de är offentliga personer så är det inte ok med påhopp. Jag gick faktiskt med här för att kunna skriva ngt snällt
Citera
2024-05-28, 12:30
Medlem
Citat:
Jag anser att mobbning är dagisnivå och 99% av inläggen är kritik mot dessa två. Bara för att de är offentliga personer så är det inte ok med påhopp. Jag gick faktiskt med här för att kunna skriva ngt snällt
Jamen det är inte förbjudet att skriva nåt snällt. Så gör du det om du vill, inga problem. Man har rätt att skriva precis vad man tycker
Citera
2024-05-28, 12:30
Medlem
Citat:
Jag var utomlands när min bebis var 3.5 månad. Hon slet inte ont av det och JA hon lever idag utan men.
Jag tycker att det är fruktansvärt synd om både F och H som verkligen fått kämpa för att bli gravida

Jag kämpade i mer än tio år själv, tro mig när jag säger att jag känner med ofrivilligt barnlösa. Det är en jävla sorg. Men när man väl lyckas då, varför är man inte mån om att göra det bästa man kan? För det kan du inte påstå att hon gör väl. Är det hennes bästa skulle hon inte ha skaffat barn. Jag har inte vänt mig emot att man åker utomlands med en bebis, det är sättet man gör det på jag klagar på. Utan rätt kläder, hatt, mm och mitt på en strand i fullt solljus.
Citera
2024-05-28, 12:33
Medlem
Citat:
Du får tycka hur mkt du vill att jag gör mig till åtlöje, kunde inte bry mig mindre. Din åsikt struntar jag i. Skulle jag dra upp ALLT, så skulle det bli jävligt långt inlägg. Så otroligt tråkigt i dagens 2024 att det är sån dagisnivå mot andra människor
Vad är orsaken till att du inte skriver samma till dom som skriver i tex kändisskvaller? Varför just specifikt i denna tråden?
Detta är ett diskussionsforum som handlar om H. Inte en tråd för att diskutera dess användare. Vill du diskutera H så varsågod. Dina inlägg handlar inte ens om H.
Det finns fler influenser än H som inte har någon tråd här på FB. För att dom är engagerade i sitt jobb och sina barn.
Senast redigerad av tindraninni 2024-05-28 kl. 12:55.
Citera
2024-05-28, 12:35
Medlem
Något mer uppmuntrande: Hanna har hängt tvätt. Hanna, om du läser det här, testa att räta ut plaggen innan du knör ner dem på torkställningen. På så vis blir de inte skrynkliga! Ett litet lifehack.
Citera
2024-05-28, 12:36
Citat:
Att tycka att det är fel att låta en bebis sitta framför TVn hela dagen är inte ett påhopp. Att tycka att barn behöver stimulans, utomhusvistelse, bra mat och dagsljus är inte samma sak som mobbing.

Det som diskuteras här är sakligt ifrågasättande av ett föräldraskap som HT själv väljer att visa upp för alla, återigen utan barnets samtycke, och jag tror att alla hoppas att det kommer att ske en förbättring. För barnets skull.
Citera
2024-05-28, 12:41
Medlem
Citat:

Nu har jag inte hängt i denna tråd så länge, hittade den då jag sökte info om vad tusan som hände med Fannis instagram. Visste inte ens vem H.T var innan men finner mig fascinerad av hur fan hon tänker emellanåt.. Vill mig dock minnas att när hon la upp kring L's dop var det nästan uteslutande positivt från typ alla som sa nått om det här i tråden. För det var fint & bra content, & sånt som man väntar sig från nån som faktiskt tjänar pengar på att lägga upp saker på Instagram....
Senast redigerad av steinn 2024-05-28 kl. 12:44.
Citera
2024-05-28, 12:47
Medlem
Citat:

Jag är så trött på det där argumentet "jag var faktiskt uToMlAnDs med min BeBiS" okej?? Men hade du bebisen i stekande sol utan täckande kläder? Använder du solskydd och gåstol till din bebis trots rekommendationer mot det? Sitter din bebis framför en skärm varje dag och äter din bebis alla sina helfabrikats-mål i soffan? Får din bebis aldrig se dagsljus eller andra bebisar? Nej men då är det ju inte samma sak. Du får gladeligen resa utomlands med ditt barn men jag antar att du inte brister i alla andra aspekter av ditt föräldraskap?
Citera
2024-05-28, 13:25
Medlem
Men nu måste hon väl ändå driva med oss? Ingen hänger väl tvätt så? Jag tror hon har börjat trolla oss lite. Eller?
Citera
2024-05-28, 13:27
Medlem
motyls avatar
Varför ser hon inte att håret har flera olika färger/nyanser varje gång hon färgar det själv?! Ser inte klokt ut.

Dessutom ser det så otroligt poröst och slitet ut. Hanna, snälla gå till en frisör! Du har ju råd, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in