Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Helt ärligt så tror jag att Fanni har fullt upp med sig själv o sina ritualer o springa till graven hela tiden. Hon hade säkert ingen koll alls på vad L höll på med. Det finns ingenting som missbrukare oavsett drog är bättre på än att manipulera sin omgivning. O lever man med någon som är så totalt fixerad vid sig själv o sin ägglossning så är hon väldigt lätt att hålla undan saker för!!
Så jag tippar på att hon faktiskt inte hade en aning…. OM det nu är L det gäller…
Kan säkert vara så att hon inte visste ..
Vill inte vara elak men han verkar ju inte riktigt så taggad på det här att dela med sig av precis allt och hela influencergrejen..har fått det intrycket iallafall. Instagram och allt det kanske har varit hennes sätt att hantera att de förlorade ett barn och hans sätt kanske blev tabletter.. OM det stämmer att det var han alltså.
Det kanske är så han har stått ut med det fast han egentligen inte vill vara så offentlig.
Känner en tjej som inte är känd eller influencer men som också lägger upp och delar med sig av precis allt.. alltså verkligen allt. Kan lägga upp när hon gråter , när hon festar , varenda måltid , när hon har bråkat med nån.. Och när hon har en ny kille så är han också med på bilderna och videorna och ser lite halvborta ut . Vet att några av dom killarna har varit riktiga bensotorskar .. nån gång diskuterade jag och en familjemedlem hur killarna kan gå med på allt det där och kom fram till att dom nog är så borta så dom knappt fattar vad som händer. Och mycket riktigt , när jag frågade en av dom om en bild som hon hade lagt upp på honom som såg ganska rolig ut hade han inte nån aning om att hon ens hade tagit eller lagt upp den. Som tur är finns det inga barn där än iallafall.