2024-05-28, 13:44
Medlem
Ser inte håret grå/lila ut i storyn? Hon bör ju ha råd att gå till en frisör, om t o m många av oss ”vanliga arbetare” har det.
Citera
2024-05-28, 13:47
Medlem
Nu är HT nere på 68,9 k följare!🥳
Citera
2024-05-28, 14:06
Medlem
Jag tycker ändå att håret ser bättre ut i den nya hårfärgen än vad det gjorde innan. Det behöver klippas för det är slitet men det blev inte sämre när hon färgade. Men ett besök hos frissan kanske hade varit en god idé för att ge håret en välbehövlig boost. Men jag tycker ändå att det blev ganska bra ändå och att hon klär bättre i den mörkare färgen.
Citera
2024-05-28, 14:14
Medlem
Hoppas ht tänker på vad SL gör på dagarna med sina barn. Dom är UTE, leker i sandlåda osv. Stackars lilla Lars som sitter i en varm lägenhet med persiennerna neddragna och får glo på hjärndöd youtube hela dagarna. Har ungen ens fått gunga??
Citera
2024-05-28, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jag tycker ändå att håret ser bättre ut i den nya hårfärgen än vad det gjorde innan. Det behöver klippas för det är slitet men det blev inte sämre när hon färgade. Men ett besök hos frissan kanske hade varit en god idé för att ge håret en välbehövlig boost. Men jag tycker ändå att det blev ganska bra ändå och att hon klär bättre i den mörkare färgen.

Jag som tycker hon passar så bra i sin gamla hårfärg 😅 matchar hennes hudton osv, kan tycka att hon ser så hård ut i så mörk hårfärg 🙈
Citera
2024-05-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Jag som tycker hon passar så bra i sin gamla hårfärg 😅 matchar hennes hudton osv, kan tycka att hon ser så hård ut i så mörk hårfärg 🙈

Håller med! Orange/varmare toner klär henne bättre 🥰 kanske att hon behövt lite klipp o att jämna till den gamla färgen för den skiftade i olika nyanser men i övrigt passa det henne!
Citera
2024-05-28, 15:20
Medlem
Tänk om hon hade haft ett riktigt jobb…
Citera
2024-05-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men nu måste hon väl ändå driva med oss? Ingen hänger väl tvätt så? Jag tror hon har börjat trolla oss lite. Eller?

Haha hon har i princip bara slängt dit tvätten.
Men sättet att hänga tvätten på är väl helt i linje med hur hon gör allting annat. Slarvigt och latmaskfasoner.
Citera
2024-05-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men nu måste hon väl ändå driva med oss? Ingen hänger väl tvätt så? Jag tror hon har börjat trolla oss lite. Eller?

🤣🤣🤣 Ja det skulle man ju kunna tro!!! Men jämfört med hur hon brukar ”hänga” sin tvätt så reagerade jag på att det såg bättre ut nu än det gjort tidigare!!
Citera
2024-05-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
🤣🤣🤣 Ja det skulle man ju kunna tro!!! Men jämfört med hur hon brukar ”hänga” sin tvätt så reagerade jag på att det såg bättre ut nu än det gjort tidigare!!

Jag fattar inte hur allt hon gör kan bli så halvdant. Kan hon inte göra nåt ordentligt?
Citera
2024-05-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag fattar inte hur allt hon gör kan bli så halvdant. Kan hon inte göra nåt ordentligt?

Näää verkar inte så! Minimal ansträngning är hennes melodi!! Vilket jag kan tycka är ok i sitt eget hem! Men när man gjort sitt privatliv till sitt arbete/försörjning o visar allt öppet för att tjäna pengar på, då är det för mig helt otroligt att hon håller denna låga nivå!
Citera
2024-05-28, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Haha hon har i princip bara slängt dit tvätten.
Men sättet att hänga tvätten på är väl helt i linje med hur hon gör allting annat. Slarvigt och latmaskfasoner.

Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Jag funderar på om det härrör sig från mamma Theorin eller om HT struntar i vilket bara? I min värld är det sånt man lär sig hemifrån. Typ tvätta, hänga upp det ordentligt, läsa tvättråden, laga mat etc. Maten är ju också en historia för sig så man kan ju undra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in