2024-02-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Varför obefogad? Det börjades ju skrivas om efter det var någon som sett att Linus står skriven på annan adress nu och fanni visat inte längre relationsstatus på facebook. Då är det väl inte obefogat att spekulera i och framförallt förklara för varandra i tråden hur det funkar med delad vårdnad vs fastställt faderskap
Då har du nog inte läst allt som skrivits. Det spekuleras kring F och Ls föräldraskap hejvilt, det är väl ändå obefogat om något med tanke på att ingen här inne träffat dem personligen eller ens sett de vara i ett föräldraskap för den delen? Spekulationer kring vem som bör eller inte bör ha vårdnaden över det där ofödda barnet och drar liknelser till fallet om ”Lilla hjärtat”. Så jo, rätt sjuka spekulationer som verkligen är obefogat.
Citera
2024-02-22, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Då har du nog inte läst allt som skrivits. Det spekuleras kring F och Ls föräldraskap hejvilt, det är väl ändå obefogat om något med tanke på att ingen här inne träffat dem personligen eller ens sett de vara i ett föräldraskap för den delen? Spekulationer kring vem som bör eller inte bör ha vårdnaden över det där ofödda barnet och drar liknelser till fallet om ”Lilla hjärtat”. Så jo, rätt sjuka spekulationer som verkligen är obefogat.

Jo, jag läser tråden. Men måste uppfattat dig fel, jag trodde ditt svar handlade om spekulationer kring delar vårdnad.

Exemplet till lilla hjärtat var väl bara för att exemplifiera hur stor rätt biologiska föräldrar har till sina barn. Ingen jämförelse gjordes kring något
Citera
2024-02-22, 17:33
Medlem
Hela hemmet ska vara i mörker för hon har huvudvärk. Gå ut och gå, ät vettigt och jag lovar din huvudvärk släpper. Idioti.
Citera
2024-02-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iskalllt
Hela hemmet ska vara i mörker för hon har huvudvärk. Gå ut och gå, ät vettigt och jag lovar din huvudvärk släpper. Idioti.
Tror aldrig hon haft migrän om hon kan uppdatera instagram samtidigt. Migrän och huvudvärk är liksom helt olika saker.
Citera
2024-02-22, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Tror aldrig hon haft migrän om hon kan uppdatera instagram samtidigt. Migrän och huvudvärk är liksom helt olika saker.

Ja och varför skulle hon vilja ha mörkt i hela lägenheten vid migrän? Svårt att tänka mig att man vill dona runt
Citera
2024-02-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Socialstyrelsen kommer lägga i sig i riktigt snabbt om Fanni skulle dra ut på det, och såvida en förälder inte är direkt olämplig så kommer hon inte få ensam vårdnad serverad på ett fat det är en ganska lång process.

Det förutsätter att de skriver på papprena om gemensam vårdnad från början. När vi skulle göra det sade de typ "ni väljer om ni vill ha det, de flesta som bor ihop brukar ha det eftersom det blir enklare om båda kan hämta ut mediciner till exempel".
Citera
2024-02-22, 18:26
Medlem
Men alltså vänta va? Jag skulle precis gå in på Fannis IG för jag kom på att hon inte uppdaterat på ett tag och jag befarade ett missfall, men så fanns hon inte/såg ut som jag blivit blockad. Så sökte på henne på Flashback och får nu reda på att hon alltså HAR blockat mig, för hennes sambo är knarkare? Hahaha vad är detta? Hon blockar folk som inte har någon jävla aning om någonting om hennes sambo och skiter i det också, så att de börjar kolla Flashback och då får reda på att han stulit narkotikapreparat eller något sånt från sin arbetsplats? Inte så smart drag av henne må jag säga.
Citera
2024-02-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Men alltså vänta va? Jag skulle precis gå in på Fannis IG för jag kom på att hon inte uppdaterat på ett tag och jag befarade ett missfall, men så fanns hon inte/såg ut som jag blivit blockad. Så sökte på henne på Flashback och får nu reda på att hon alltså HAR blockat mig, för hennes sambo är knarkare? Hahaha vad är detta? Hon blockar folk som inte har någon jävla aning om någonting om hennes sambo och skiter i det också, så att de börjar kolla Flashback och då får reda på att han stulit narkotikapreparat eller något sånt från sin arbetsplats? Inte så smart drag av henne må jag säga.

Hon blockar alla som inte ger hjärtan 🤣🤣 så känn dig hedrad 🫠
Citera
2024-02-22, 18:38
Medlem
Citat:
Om du har läst tråden som du påstår så är detta en spekulation/rykte och ingenting som ingen egentligen vet om det finns någon sanning i. Som flera användare skrivit här inne så är det spekulationer, eller ja snarare anklagelser, vilket innebär att det inte är en sanning egentligen.
Senast redigerad av Visselpipansresa01 2024-02-22 kl. 18:41.
Citera
2024-02-22, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Om du har läst tråden som du påstår så är detta en spekulation/rykte och ingenting som ingen egentligen vet om det finns någon sanning i. Som flera användare skrivit här inne så är det spekulationer, eller ja snarare anklagelser, vilket inte innebär att det inte är en sanning.

Har absolut inte läst tråden, försökte hitta info om hon raderat sin instagram eller vad som händer, men var omöjligt att hitta något alls pga massa skit om den där Hanna jag inte ens vet vem det är. Men i så fall återstår min fråga: varför blockar hon mig/massa folk då?
Citera
2024-02-22, 18:42
Medlem
Citat:
Har absolut inte läst tråden, försökte hitta info om hon raderat sin instagram eller vad som händer, men var omöjligt att hitta något alls pga massa skit om den där Hanna jag inte ens vet vem det är. Men i så fall återstår min fråga: varför blockar hon mig/massa folk då?
Hur ska någon inne på Flashback kunna veta det menar du?
Citera
2024-02-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iskalllt
När Hanna mår dåligt pausas livet för hela familjen.
Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men vid migrän är alla ljud hemska så man undrar ju om Kevin och Lars sitter tysta i ett hörn under tiden och väntar på att livet ska återgå till det normala.
Hon slutar inte att förvåna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in