Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-03, 01:23
Medlem
Ht’s plankstek får mig att vilja gråta
Citera
2024-03-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Vi har avhandlat den ett par sidor bak i tråden. Om man ska ge Hanna det minsta frikort idag så är det faktiskt hennes mamma som lagat skiten (även om Hanna är väldigt stolt över skapelsen).

Jag saknade grönsaker och riktigt kött men tydligen så har någon skarpögd här spanat in en bränd sparris där någonstans i mitten av misslyckandet 😂
Citera
2024-03-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Ja den såg rätt bedrövlig ut. Alla kan inte vara mästerkockar men den där planksteken hade kanske inte behövt delas med allmänheten.
Citera
2024-03-03, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vi har avhandlat den ett par sidor bak i tråden. Om man ska ge Hanna det minsta frikort idag så är det faktiskt hennes mamma som lagat skiten (även om Hanna är väldigt stolt över skapelsen).

Jag saknade grönsaker och riktigt kött men tydligen så har någon skarpögd här spanat in en bränd sparris där någonstans i mitten av misslyckandet 😂

Är det inte en bit lax tro? 😅
Citera
2024-03-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa

Tror det kan en typ fläskytterfile som de skurit på längden 😅 ser så ut på fibrerna i köttet 🤷‍♀️
Citera
2024-03-03, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Tror det kan en typ fläskytterfile som de skurit på längden 😅 ser så ut på fibrerna i köttet 🤷‍♀️

Exakt! Tänkte också att det nog är så.

Tänk vad en plankstek kan engagera folk 😂
Citera
2024-03-03, 10:57
Medlem
Nyansskillnaden på HTs händer och ansikte.. Vi kanske borde gå ihop med insamling för ett besök hos en make-up artist som kan det där med färganalys.

Psss, tur att bilderna (som alla gravid-/jag-har-fått-barn-bilder) blir retuscherade och bearbetade. Tråkigt att se den skillnaden för alltid på foto när man växt upp och släppt fjortissminkningen.
Citera
2024-03-03, 12:49
Medlem
Är HT:s nyansskillnad på solpuder/BUS och övriga kropp ett resultat av bristen på dagsljus i lägenheten tro? Ibland sminkar man ju sig med dåligt ljus men så går man förbi typ en spegel vid ett fönster och hajar till och går sedan och gör om lite.
Å andra sidan ser ju F likadan ut.
Citera
2024-03-03, 13:33
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av froglegz
Är HT:s nyansskillnad på solpuder/BUS och övriga kropp ett resultat av bristen på dagsljus i lägenheten tro? Ibland sminkar man ju sig med dåligt ljus men så går man förbi typ en spegel vid ett fönster och hajar till och går sedan och gör om lite.

Jag tror att de på riktigt tycker det ser bra ut.
Citera
2024-03-03, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av froglegz
Fanni brukar ju även få till en lysande, vit linje längs hårfästet.
Men jag tror inte dom ser, lite solpuder i ansiktet så blir man automatiskt pigg och fräsch
Citera
2024-03-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmeeaa

Det kan vara en svartmuskig lax 😅
Citera
2024-03-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Jag tror att de på riktigt tycker det ser bra ut.

Men hjälp. Minns fortfarande HT’s gravidfotografering, såg ut som kroppsdelar från minst 3 olikpigmenterade personer.. det var i övrigt jättefina bilder men så konstigt att hon inte reagerade när man får se första råbilderna och väljer vilka som ska redigeras, eller att fotografen inte löste det lite snyggt i efterhand. Men å andra sida publicerar hon ju content med samma ”look” och verkar inte bry sig, alt lite nyansblind?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in