2024-03-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Jaja, det vanliga deflektionen när man blir konfronterad med bajseri man hävdar...

Ja, precis. En skvallertråd, med betoning på skvaller. Du borde lära dig att skriva saker så att det framkommer att det är något du TROR och inte något du vet. Då slipper du bli ifrågasatt. Gör om, gör rätt.

Kan inte påstå att jag sett en enda person härinne påstå sig veta vad som hänt gällande tidslinjen eller Lindex jobb etc. Tvärtom. Det är ju därför spekulationerna har uppstått.
Senast redigerad av petgrief 2024-03-12 kl. 11:03.
Citera
2024-03-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Not that serious? Det är ju pga er, det ni skriver, hur ni beter er här inne och för att vissa här inne uppenbarligen trakasserar henne till följd av vad ni skriver och gör här som hon tvingats till att inaktivera sitt konto. Du och många andra här inne bidrar till att förstöra en annan människas liv och du tycker att det ”inte är särskilt seriöst”.
Hör du själv hur det låter?

Att ni dessutom fortsätter sparka på någon som ligger ner. USCH! Väx upp och börja ta ansvar för era handlingar och inse vad ni håller på med istället.
Hon kunde skrivit att ryktet om L stämmer inte och han jobbar som vanligt och att ryktena är falska.
Citera
2024-03-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Hon kunde skrivit att ryktet om L stämmer inte och han jobbar som vanligt och att ryktena är falska.
Det har hon väl ingen skyldighet till att göra, eller hur? Speciellt inte med tanke på att de dessutom separerat. Oavsett har det ju inte med Fs liv att göra? Lika lite som du har en skyldighet att dela med dig av ditt privatliv.
Och oavsett, vad har det med F att göra? F är ju oavsett inte den som gjort fel men ändå är det henne ni utsätter för trakasserierna.

Visa lite respekt istället för att fortsätta sparka på någon som ligger ner.
Fs konto kommer mest troligen raderas med tanke på att ni fortsätter bete er som rövhattar. Hon är alltså inte längre offentlig, vi kommer inte få mer information om eller kring henne nu. Gå vidare och lämna henne ifred, hon har väl ändå fått genomgå tillräckligt nu?
Citera
2024-03-12, 11:18
Medlem
Citat:
Det har hon väl ingen skyldighet till att göra, eller hur? Speciellt inte med tanke på att de dessutom separerat. Oavsett har det ju inte med Fs liv att göra? Lika lite som du har en skyldighet att dela med dig av ditt privatliv.
Och oavsett, vad har det med F att göra? F är ju oavsett inte den som gjort fel men ändå är det henne ni utsätter för trakasserierna.

Fs konto kommer mest troligen raderas med tanke på att ni fortsätter bete er som rövhattar. Hon är alltså inte längre offentlig, vi kommer inte få mer information om eller kring henne nu. Gå vidare och lämna henne ifred, hon har väl ändå fått genomgå tillräckligt nu?
Det handlar inte om skyldighet utan det handlar om att stoppa ett eventuellt falskt rykte Det är ju trots allt det blivande barnets pappa
Sen håller jag inte med dig om att hon kommer radera sitt konto utan jag tror att hon är tillbaka när hon har gjort ultraljud.
Om du kikat runt lite bland andra influenser och
tex kändisskvaller så är det samma överallt.
F är inget undantag och jag är förvånad att du gapar dig trött just när det gäller F. Det finns massor med trådar du kan gå in och gapa i
Du får tycka vad du vill men tror inte du kommer någon vart
Senast redigerad av tindraninni 2024-03-12 kl. 11:21.
Citera
2024-03-12, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det handlar inte om skyldighet utan det handlar om att stoppa ett eventuellt falskt rykte Det är ju trots allt det blivande barnets pappa
Sen håller jag inte med dig om att hon kommer radera sitt konto utan jag tror att hon är tillbaka när hon har gjort ultraljud.
Om du kikat runt lite bland andra influenser och
tex kändisskvaller så är det samma överallt.
F är inget undantag och jag är förvånad att du gapar dig trött just när det gäller F. Det finns massor med trådar du kan gå in och gapa i
Du får tycka vad du vill men tror inte du kommer någon vart

Precis. Fanni är långt ifrån unik i att få kritik eller ha x antal spekulationer kring sig själv och sitt liv. Men visselblåsarna här agerar, av oklar anledning, som Fannis riddare. De får inte mycket för det dock.
Citera
2024-03-12, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Precis. Fanni är långt ifrån unik i att få kritik eller ha x antal spekulationer kring sig själv och sitt liv. Men visselblåsarna här agerar, av oklar anledning, som Fannis riddare. De får inte mycket för det dock.
Precis. Så är det. Är man så emot flashback så får man väl ordna en egen tråd
F är inget undantag
Citera
2024-03-12, 11:36
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Är inte du också intresserad av att veta vad som hänt?

Jo? Vad det nu har med saken att göra vet jag inte...

Jag säger ju inte att man INTE får spekulera. Jag själv tror på ett lite annorlunda händelseförlopp över hennes fullständiga vetskap om det som eventuellt har hänt. Men betyder det att jag kan hävda att jag vet saker om en människa jag aldrig träffat eller ens interagerat med? Jag är inte ens en av hennes följare utan halkade in hos henne pga denna tråd.

Jag skriver inte i syfte att tysta ner, utan vill bara att folk ska sluta skriva som om de vore helt tappade. Vi vet ingenting egentligen, hur händelseförloppet ser ut eller vem som har vetat vad när eller vad personen vetat. Så då skriver man på ett sätt som gör att det framgår att det är vad man tror, så att inte någon ny person kommer in och tar det som en sanning och en hel ruljans med trådsanningar sätter fart. Ha lite ödmjukhet i att ni inte vet något utan endast spekulerar på lösa grunder, såsom att man tolkas henne julbild på ett visst sätt eller liknande... 🙃
Citera
2024-03-12, 11:38
Medlem
Mår man dåligt av det som skrivs/skvallras här så behöver man ju inte gå in och läsa. Varför utsätta sig för det om man inte kan hantera det?

Ingen här har väl direkt slängt det ansiktet på henne.
Citera
2024-03-12, 11:44
Medlem
Citat:

Hon har alldeles för mycket intresse av att vara en ”influenser” för att radera sitt konto. Gått igenom exakt vad menar du? En separation? Lögner?
Ja precis som alla vi andra människor. Om jag ska finansiera hennes sjukskrivning så ska jag fan också njuta av denna tråden. Denna tråd kommer aldrig dö!
Citera
2024-03-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bilenbrinner
Hon har alldeles för mycket intresse av att vara en ”influenser” för att radera sitt konto. Gått igenom exakt vad menar du? En separation? Lögner?
Ja precis som alla vi andra människor. Om jag ska finansiera hennes sjukskrivning så ska jag fan också njuta av denna tråden. Denna tråd kommer aldrig dö!
Vad har hennes separation med hennes inaktiverande att göra? 🥲 Framgår tydligt att det är pga trakasserier av människor som hänger här inne i hennes text. En separation är ju ingen anledning till inaktiverande, det förstår ju vart enda människa med något innanför pannbenet. Du är med och bidrar till att du får betala så varsågod, bra jobbat 👏🏼
Vi kommer inte få någon som helst mer information av henne eftersom hon själv skrev att hon aldrig mer kommer tillbaka om trakasserierna inte upphör, vilket ni aktivt bidrar till att de inte gör. Så grattis till er!
Citera
2024-03-12, 12:24
Medlem
Citat:
Not that serious? Det är ju pga er, det ni skriver, hur ni beter er här inne och för att vissa här inne uppenbarligen trakasserar henne till följd av vad ni skriver och gör här som hon tvingats till att inaktivera sitt konto. Du och många andra här inne bidrar till att förstöra en annan människas liv och du tycker att det ”inte är särskilt seriöst”.
Hör du själv hur det låter?

Att ni dessutom fortsätter sparka på någon som ligger ner. USCH! Väx upp och börja ta ansvar för era handlingar och inse vad ni håller på med istället.

Igen! Det är en skvallertråd! Allt är spekulationer! Förstår man inte att det är synonymt till varandra kan jag nog inte hjälpa till
Citera
2024-03-12, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Jo? Vad det nu har med saken att göra vet jag inte...

Jag säger ju inte att man INTE får spekulera. Jag själv tror på ett lite annorlunda händelseförlopp över hennes fullständiga vetskap om det som eventuellt har hänt. Men betyder det att jag kan hävda att jag vet saker om en människa jag aldrig träffat eller ens interagerat med? Jag är inte ens en av hennes följare utan halkade in hos henne pga denna tråd.

Jag skriver inte i syfte att tysta ner, utan vill bara att folk ska sluta skriva som om de vore helt tappade. Vi vet ingenting egentligen, hur händelseförloppet ser ut eller vem som har vetat vad när eller vad personen vetat. Så då skriver man på ett sätt som gör att det framgår att det är vad man tror, så att inte någon ny person kommer in och tar det som en sanning och en hel ruljans med trådsanningar sätter fart. Ha lite ödmjukhet i att ni inte vet något utan endast spekulerar på lösa grunder, såsom att man tolkas henne julbild på ett visst sätt eller liknande... 🙃

Ni hit och ni dit. Jag har som sagt sett ingen, om inte så väldigt få personer, som skriver saker som sanningar här. Tror de flesta är extremt medvetna om att allt bara är spekulationer och det är därför vi hänger här, för att spekulera. Om vi vetat hur det låg till tror jag tråden hade varit tämligen mer ointressant.

Hade ju varit roligare om du bidrog med din egen spekulation istället för att kalla folk för tappade och att de har svårt med läsförståelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in