Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skoja inte. OM detta stämmer så förklarar det en hel del, tex hur han har stått ut med all denna galenskap under så lång tid.

Jag skulle också kunna stå ut med det mesta med knark i kroppen.

Kanske inte bästa förutsättningarna att bygga en familj just nu bara, och kommer detta ut bland Fannis följare/samarbetspartner så är hon slut som artist.

Ärendet ligger väl fortfarande hos polisen i ett förundersökningsstadie, väljer åklagaren att väcka åtal kommer allt bli offentliga uppgifter hos tingsrätten. Det vimlar ju inte av tingsrätter på deras sida av skogen så det kommer nån att gräva fram illa kvickt, då är det tack och godnatt för Fannis karriär och drömmen om kärnfamilj.
Citera
2024-02-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Det värsta är ju isåntfall om Fanni känt till detta, stoppat huvudet i sanden och ändå fortsatt med projekt skaffa barn. Det är så jävla oroväckande för en aspirerande förälder. OM dvs.

OM detta stämmer så lär Fanni garanterat känt till det, de lever ju ihop sen många år. Man märker ju rätt snabbt om något felar med sin partner (jag kan tyda min man på hans harklingar, om något skiljer sig från det vanliga och vi fyller i varandras meningar).

Men samtidigt så kan det vara så att Fanni är så extremt jäkla inne i skaffabarnpsykosen så hon totalt glömt bort sin partner, han är en avelshingst som antingen ska leverera ett par dar i månaden eller runka snällt i en burk.

Jag skulle säkert också börja knarka om jag vore i hans läge, eller ta ett rejält snack med partnern min.
Citera
2024-02-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Vet man om Fanni vetat om spelandet?
Ingen aning.
Citera
2024-02-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
OM detta stämmer så lär Fanni garanterat känt till det, de lever ju ihop sen många år. Man märker ju rätt snabbt om något felar med sin partner (jag kan tyda min man på hans harklingar, om något skiljer sig från det vanliga och vi fyller i varandras meningar).

Men samtidigt så kan det vara så att Fanni är så extremt jäkla inne i skaffabarnpsykosen så hon totalt glömt bort sin partner, han är en avelshingst som antingen ska leverera ett par dar i månaden eller runka snällt i en burk.

Jag skulle säkert också börja knarka om jag vore i hans läge, eller ta ett rejält snack med partnern min.

Om jag får gissa lite så tror jag inte man bara ”tar ett snack” med Fanni, då blir det nog skrik och spark extra allt.

Fan vad tragiskt oavsett, men dom här två ska inte ha barn. Får lite ont i magen
Citera
2024-02-07, 23:02
Medlem
Citat:
Det värsta är ju isåntfall om Fanni känt till detta, stoppat huvudet i sanden och ändå fortsatt med projekt skaffa barn. Det är så jävla oroväckande för en aspirerande förälder. OM dvs.

Det kan jag inte svara på. Men detta hände ju den 22 december. Så från det datumet har hon iallafall vetat om att han är misstänkt för stöld.
Tror det är därför hon inte vill in o handla på Ica heller. Alla pratar om det här.
Citera
2024-02-07, 23:02
Medlem
https://www.vxonews.se/vaxjo/sjuksko...nst-55-ganger/

Kan detta handla om samma person?

Edit; sorry såg nu att det var från 2022
Senast redigerad av A-Melia 2024-02-07 kl. 23:05.
Citera
2024-02-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
https://www.vxonews.se/vaxjo/sjuksko...nst-55-ganger/

Kan detta handla om samma person?
L är inte någon Ssk
Citera
2024-02-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaloppan02
L är inte någon Ssk

Ok, fick för mig att jag läst nånstans att han var det.
Men såg också sen att detta hände 2022

Men jisses, smålänningarna är kåta på att sno medicin alltså
Citera
2024-02-07, 23:14
Medlem
Citat:
Det kan jag inte svara på. Men detta hände ju den 22 december. Så från det datumet har hon iallafall vetat om att han är misstänkt för stöld.
Tror det är därför hon inte vill in o handla på Ica heller. Alla pratar om det här.

Åh herregud, men göka har de iaf gjort då det blev en graviditet 😀

Kanske det som behövdes, dvs Linux fick ta en paus från knarket och hans simmare vaknade till lite!
Citera
2024-02-07, 23:25
Medlem
Citat:

Då förstår jag att det inte var muntert nånstans på julen. Men allt Linus påstås ha gjort visar ju att han inte bryr sig om Fanni för fem jävla öre, för vem är så trött att man inte ställer krav på sin partner och sen riskerar att - och sen torska för stöld. Mitt i deras LiVs ReSa. Red flag Fanni kasta han!
Citera
2024-02-07, 23:53
Medlem
Citat:
Då förstår jag att det inte var muntert nånstans på julen. Men allt Linus påstås ha gjort visar ju att han inte bryr sig om Fanni för fem jävla öre, för vem är så trött att man inte ställer krav på sin partner och sen riskerar att - och sen torska för stöld. Mitt i deras LiVs ReSa. Red flag Fanni kasta han!

Verkligen! KASTA han FanniDays!
Det finns såå många andra män som inte stjäl från gamlingar OCH FD (lyssna nu ordentligt) faktiskt kan leverera en bra oknarkad sats så du kan få ditt önskade barn. Du är inte ens 30 år och har massa fina år framför dig.

Knark/medicin förstör spermierna så där har du säkerligen svaret på din "oförklarliga" barnlöshet.
Citera
2024-02-08, 00:08
Medlem
Från Smålänningen 22/1:

Polisen har fått i en polisanmälan om grov stöld från Markaryds kommun.

Stölden ska ha inträffat under tisdagen någon gång mellan 15 och 21.

En man i 30-årsåldern ska då ha besökt en omsorgstagares bostad och enligt personalen ska narkotikaklassade mediciner stulits.

– Det är personalen som upptäckt och slagit larm, säger Karin Svensson på Ljungbypolisen.

Det är oklart hur stora mängder narkotikaklassade läkemedel som stulits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in