2024-02-08, 07:33
Medlem
Får se hur länge kommentaren om Linus får stå kvar under hennes senaste inlägg.
Citera
2024-02-08, 07:35
Medlem
Känns mest oerhört sorgligt hela grejen. Vilken dyster atmosfär det måste rått innanför deras väggar senaste åren och så denna tragik ovanpå det andra. Det är lätt att tänka att de nog hade varit lyckligare på varsitt hållen tillsammans
Citera
2024-02-08, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Ok, fick för mig att jag läst nånstans att han var det.
Men såg också sen att detta hände 2022

Men jisses, smålänningarna är kåta på att sno medicin alltså
Det är vanligare än man tror, överallt. Jag har jobbat som sjuksköterska hos 4 olika arbetsgivare och fått höra historier från om stölder av medicin utfört av vårdpersonal på varje ställe.
Citera
2024-02-08, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Får se hur länge kommentaren om Linus får stå kvar under hennes senaste inlägg.

Den har ändå legat där hela natten och fått likes så inget som upptäckts av Fanni än iallafall. Men den ryker nog närsomhelst. Kul att vakna upp till på UL-dagen. Men om jag får gissa kommer det här kvävas och nekas till tidens slut och inte ett pip från henne om det.
Citera
2024-02-08, 07:48
Medlem
Om ryktena är sanna borde hon lämna direkt och flytta hem till sina föräldrar. En person som ljuger, stjäl och missbrukar kommer inte förändras under en lång tid. En sån person behöver jobba på sig själv och som gravid och oskyldig i det hela ska man inte behöva lastas av det.
Citera
2024-02-08, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Då förstår jag att det inte var muntert nånstans på julen. Men allt Linus påstås ha gjort visar ju att han inte bryr sig om Fanni för fem jävla öre, för vem är så trött att man inte ställer krav på sin partner och sen riskerar att - och sen torska för stöld. Mitt i deras LiVs ReSa. Red flag Fanni kasta han!

Tror hans missbruk är en produkt av allt dom gått igenom. F fokuserar på sig själv o att hon ska ha ett levande barn o L glöms bort i det hela. Det försvarar inte vad han gjort men det kan vara en förklaring på varför det blev så. F har ett enormt stöd av familj, vänner o nätet. L har ingen speciell. Man hanterar tyvärr kriser på olika sätt. Sen har man absolut ett eget ansvar i det hela. Men jag upplever att L inte har fått det stöd han borde fått i det hela på samma sätt som F fått.
Citera
2024-02-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaloppan02
Varför det nog är extra tyst om F är att hennes sambo blev av med sitt jobb i julas. Han misstänktes då att ha stulit narkotikaklassade mediciner av patienter i hemtjänsten där han jobbade.
Men efter han blev avstängd har han fortsatt gå hem till patienter och sagt att han ska ordna saker med deras medicinskåp o då stulit ännu mera mediciner.
Polis har sökt hemma hos F o L efter mediciner men inte hittat något.
Stod i tidningen smålänningen att en man i 30 års-ålderna är misstänkt för stöld för någon vecka sedan.
F tror inte på detta utan tror någon vill sätta dit L. Oklart varför.

Varför väljer du har droppa detta nu, såhär 1,5 månad senare?
Citera
2024-02-08, 08:27
Medlem
Citat:
Tror hans missbruk är en produkt av allt dom gått igenom. F fokuserar på sig själv o att hon ska ha ett levande barn o L glöms bort i det hela. Det försvarar inte vad han gjort men det kan vara en förklaring på varför det blev så. F har ett enormt stöd av familj, vänner o nätet. L har ingen speciell. Man hanterar tyvärr kriser på olika sätt. Sen har man absolut ett eget ansvar i det hela. Men jag upplever att L inte har fått det stöd han borde fått i det hela på samma sätt som F fått.

Jag kan absolut förstå att han känner sig bortglömd i allt då Fanni kör på som ett godståg med skygglappar, men tycker hans agerande säger en del om hur man är som person i grunden. Det är ett stort steg att börja stjäla från de äldre man jobbar med men att sen fortsätta gå tillbaka efter att ha blivit av med jobbet, det är så sjukt obehagligt och gränslöst. Det är därför jag känner att han skiter fullständigt i Fanni, för han är garanterat medveten om riskerna.
Citera
2024-02-08, 08:33
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Jag kan absolut förstå att han känner sig bortglömd i allt då Fanni kör på som ett godståg med skygglappar, men tycker hans agerande säger en del om hur man är som person i grunden. Det är ett stort steg att börja stjäla från de äldre man jobbar med men att sen fortsätta gå tillbaka efter att ha blivit av med jobbet, det är så sjukt obehagligt och gränslöst. Det är därför jag känner att han skiter fullständigt i Fanni, för han är garanterat medveten om riskerna.
Jag håller med. Om han börjat knapra lite benso och blivit nedstämd, okej man fattar. Men att stjäla, ljuga, sälja mediciner, spelmissbruk... Alltså nej, det går inte att snacka bort sådant.
Citera
2024-02-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Varför väljer du har droppa detta nu, såhär 1,5 månad senare?
Ingen särskild anledning
Citera
2024-02-08, 08:37
Medlem
Citat:
Kanske lider även han av psykiska besvär och har valt att hantera det med spel och sjävlmedicinering?
Man har ju många gånger undrat hur han står ut men han kanske är lika manisk i perioder som Fanni och de två fortsätter leva livet parallelt med varandra men i olika verkligheter?
Citera
2024-02-08, 08:38
Medlem
Citat:
Absolut är det så. Försvarar inte L alls. Dom behöver hjälp bägge två. Men det kan vara en förklaring varför L är misstänkt för bla stöld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in