2025-01-06, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ingen högoddsare att ingen av de två förvuxna barnen hinner packa upp alla lådor innan det är dags för nästa flytt. Hanna kommer tröttna på lägenhetens utformning när det visar sig att Lars absolut inte vill leka själv på en trist ovanvåning när Hanna kollar på YT där nere.

De har rent krasst flyttat till mindre användbar yta än de hade förut. Och har fortfarande inget matbord.
De väntar på nytt matbord enligt Hanna

Tror att Kevin är konflikträdd då jag tror att Hanna har ett hett temperament och därmed inte vågar säga ifrån
Citera
2025-01-06, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
De väntar på nytt matbord enligt Hanna

Tror att Kevin är konflikträdd då jag tror att Hanna har ett hett temperament och därmed inte vågar säga ifrån

En annan hade ju väntat med att slänga det gamla bordet innan det nya kom, men sen är ju just matbord rätt viktigt för oss som barnfamilj.

Mycket möjligt att Hanna gråter och stampar golvet över minsta lilla men lite stake får han väl ändå visa mellan varven.
Citera
2025-01-06, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det är så sjukt, varför vill man göra så? Och att K är med på hennes vansinniga idéer! Då var det som vi tänkte...att hon prompt ville ha deras sovrum där nere för att lätt kunna flytta ut till vardagsrummet! 🙄🤪

Haha, ja så var det då ju. Det är viktigare än att L ska ha ett lekrum därnere (som alla tycker är mest logiskt). Jag kan bara tänka mig vad jag skulle få för blickar av min man om jag föreslagit att dra ut sängen i vardagsrummet.. det hade jag fått göra själv i såfall 😆
Citera
2025-01-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Haha, ja så var det då ju. Det är viktigare än att L ska ha ett lekrum därnere (som alla tycker är mest logiskt). Jag kan bara tänka mig vad jag skulle få för blickar av min man om jag föreslagit att dra ut sängen i vardagsrummet.. det hade jag fått göra själv i såfall 😆

I första hand mammas lekrum sen barnets ev behov
Citera
2025-01-06, 09:32
Medlem
En enda gång i mitt vuxna liv har jag dragit ur sängen till vardagsrummet, då vi byggde om sovrummet.. Varför inte bara titta på tvn i sovrummet ?

Komiskt idag när Hannis skriver att hon har noll stress med att testa, rimmar illa med att hon redan tagit flertal tester samt informerat alla oss följer exakt när mensen kom, tog slut, hur många dagar det är kvar till de jagar ägglossning samt visat upp minst två blinkande test 😂
Citera
2025-01-06, 10:24
Medlem
Jag fattar inte hennes hype av alla test nu. Det känns helt orelevant. Å varför va inte K med sist hon gjorde ett gravtest?
Citera
2025-01-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21
En enda gång i mitt vuxna liv har jag dragit ur sängen till vardagsrummet, då vi byggde om sovrummet.. Varför inte bara titta på tvn i sovrummet ?

Komiskt idag när Hannis skriver att hon har noll stress med att testa, rimmar illa med att hon redan tagit flertal tester samt informerat alla oss följer exakt när mensen kom, tog slut, hur många dagar det är kvar till de jagar ägglossning samt visat upp minst två blinkande test 😂

Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag fattar inte hennes hype av alla test nu. Det känns helt orelevant. Å varför va inte K med sist hon gjorde ett gravtest?

Därför att allt är nog bara för content, hon känner ingen stress för att hon vet att hon inte kommer bli gravid för att de försöker inte på riktigt. Det är därför inte K är med heller säkert och så har han ha tröttnat på att bli filmad.
Citera
2025-01-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
En annan hade ju väntat med att slänga det gamla bordet innan det nya kom, men sen är ju just matbord rätt viktigt för oss som barnfamilj.

Mycket möjligt att Hanna gråter och stampar golvet över minsta lilla men lite stake får han väl ändå visa mellan varven.
Håller med dig
Citera
2025-01-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Därför att allt är nog bara för content, hon känner ingen stress för att hon vet att hon inte kommer bli gravid för att de försöker inte på riktigt. Det är därför inte K är med heller säkert och så har han ha tröttnat på att bli filmad.

Den stackaren lär ju vara driftkiucku på jobbet. Han försöker nog ligga lågt. Jag hade skämts om jag var han iallafall.
Citera
2025-01-06, 11:54
Medlem
Så hennes dag går ut på att gå runt i pyjamas och gör ägglossningstester… Hon hade kunnat var så mycket mer inspirerande genom att visa hur hon gör frukost, går på barnvagnspromenader etc.
Citera
2025-01-06, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21

Jag tolkar det som att hon menar att hon inte är stressad över vad testen visar. Men låter ju i storyn som de varit inne på flera olika apotek bara för att hitta hennes favvo-ägglossningstest.... Som jag sagt innan så tror jag alla dessa tester är det som ger hennes dagar mening
Citera
2025-01-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Så hennes dag går ut på att gå runt i pyjamas och gör ägglossningstester… Hon hade kunnat var så mycket mer inspirerande genom att visa hur hon gör frukost, går på barnvagnspromenader etc.

Ja eller passat på att visa när de fixar något i huset som vi skulle få hänga med på.... Om jag var dem hade jag passat på att få så mycket som möjligt gjort under julledigheten medan båda är hemma. Men de har inte gjort något utom att tejpa och måla en ruta i ett rum, vad man fått se? Ja, och ställt fram fina kuddar och vaser såklart....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in