2024-11-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Antagligen pga att Hanna verkar ha för vana att dra sånna här små lögner lite hela tiden.

Hade det bara varit det här med första dejten×flera så hade nog ingen brytt sig.

Eller hur. Det var ETT exempel. Snälla. Hela Hannas profil går ut på att förändra sanningen lite hela tiden. Hon har ju t.o.m. öppet sagt att hon ljuger för vården för att få bättre hjälp. Hur gör det henne INTE till en lögnare…
Citera
2024-11-02, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Om man som Hanna har valt att göra sin PRIVATA person, sin familj o sitt PRIVATliv till sin produkt man säljer o tjänar sitt levebröd på så är det självklart att man får räkna med o acceptera kritik från eventuella kunder!! För det är faktiskt DET som är det primära med att vara influuuäänsäär, tjäna pengar på andra.
Hur kan det vara så svårt att förstå för vissa??

Det är väl inte konstigare än att man klagar på Coop om deras reklamer/produkter är vilseledande eller allmänt dåliga!! Eller att en snickare gör ett dåligt jobb?!

Joooo för det blir problematiskt o väldigt känsligt när man blandar ihop sitt PRIVATliv med sitt yrke!! Kritik blir plötsligt kränkande o personliga påhopp!!

Man behöver ha en knivskarp gräns om man ska vara infuääänsääär o kunna vara det utan att påverkas personligen av kritik!
O det är inte för alla!!

Kort o gott!
Du säljer ditt liv o din familj som en produkt o vill tjäna pengar på andras intresse för er, gör inte det.
Det är detta som är så hemskt, att hon försöker göra sitt stackars barn till en produkt som hon säljer. Tänk om HT hade lagt lika mycket tid på att ta hand om sin dotter som hon lägger på att hålla på med mobilen, då hade det nog blivit bra. Hon borde läsa på om anknytning och hur man skapar en bra relation med sitt barn istället för att jaga likes och följare på sociala medier.
Citera
2024-11-02, 21:46
Medlem
Det var ju exakt det här Hanna ville uppnå men sitt "Nu räcker det" inlägg som hon lade ut för ca fem veckor sen, att några ab hennes föjare skulle skaffa sig inloggning och stå upp för henne.
Jag TROR att det var hennes enda hopp att få folk att rädda henne från alla som inte känner och tycker som henne. För egen del skulle jag inte ens svara någon av de som registrerat sig för att rädda Hanna.
Citera
2024-11-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindskog
Så bra jobb att du var tvungen att skapa ett fb konto bara för att försvara henne🥹🥹🥹

Japp 🥺🥺😍
Citera
2024-11-02, 23:16
Medlem
Skönt för familjen att Hanna tar en lugn helg utan allt för mycket skärmtid (även om hon är online hela tiden).

Och som någon sa tidigare- stilfullt upplägg av gravbilder dvs inget galet överdrivande för handhjärtan.
Citera
2024-11-03, 11:49
Medlem
Funderar mycket på vad Hanna tror att integritet betyder, och att skydda sitt barn som hon hävdar sig göra. Det är exakt samma vanliga Lars-content men med blurrat ansikte, och då ligger allt annat kvar för allmän beskådan. Så snurrigt.
Citera
2024-11-03, 14:13
Medlem
Så jävla fult gjort med blurrningen hela tiden. Vem fan vill se det? Är det SÅ svårt att filma saker bakifrån eller från sidan? Inte ens DÄR orkar Hanna anstränga sig. Allt ska lösas på absolut enklaste sätt. Finns MÅNGA andra som stilfullt värnar om sina barns integritet (ja i alla fall mer än Hanna, sen tycker jag inte barnen borde synas över huvud taget på stora konton).
Citera
2024-11-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Funderar mycket på vad Hanna tror att integritet betyder, och att skydda sitt barn som hon hävdar sig göra. Det är exakt samma vanliga Lars-content men med blurrat ansikte, och då ligger allt annat kvar för allmän beskådan. Så snurrigt.
Jag tycker det blir en märklig dubbelmoral. Antingen visar man väl sitt barn eller inte. Så konstigt mellanting när man blurrar ansiktet men ändå visar och skriver om barnet.
Citera
2024-11-03, 14:51
Medlem
Är man rädd att folk ska kommentera ett barns utseende gäller det ju hela barnet. Inte bara ansiktet som hon blurrar. Och sen som ni säger, hennes person, beteende m.m.
Citera
2024-11-03, 15:58
Medlem
Vad har ni för erfarenheter av att svara H.T på story? Brukar svara andra influensers som har hundratusentals följare och ändå få svar från dem. Aldrig svar från Hanna som har liksom 67 k följare?
Citera
2024-11-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelimuck1
Vad har ni för erfarenheter av att svara H.T på story? Brukar svara andra influensers som har hundratusentals följare och ändå få svar från dem. Aldrig svar från Hanna som har liksom 67 k följare?

Hon har alltid svarat mig det fåtal gånger jag skrivit nåt. Men då är jag såklart också väldigt trevlig och tillmötesgående.
Citera
2024-11-03, 16:12
Medlem
Det senaste samarbetet med Anyfin tyckte jag var förvånansvärt bra. Inte så mycket flaxande med händerna som det brukar vara, inga konstiga miner och hon pratar tydligt och i lagom hastighet. Inga klipp mitt i meningar.

Bra där Hanna 👍. Du kan om du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in