2024-11-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det senaste samarbetet med Anyfin tyckte jag var förvånansvärt bra. Inte så mycket flaxande med händerna som det brukar vara, inga konstiga miner och hon pratar tydligt och i lagom hastighet. Inga klipp mitt i meningar.

Bra där Hanna 👍. Du kan om du vill.

Hon flaxar nog lika mycket som vanligt men håller handen utanför bilden och har lite textrutor som skymmer också. Men hon pratar på ett mer behagligt sätt än hon brukar!
Citera
2024-11-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon flaxar nog lika mycket som vanligt men håller handen utanför bilden och har lite textrutor som skymmer också. Men hon pratar på ett mer behagligt sätt än hon brukar!
Men man slipper se flaxet och det är huvudsaken tycker jag
Citera
2024-11-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Hon har alltid svarat mig det fåtal gånger jag skrivit nåt. Men då är jag såklart också väldigt trevlig och tillmötesgående.

Det har jag också varit!
Citera
2024-11-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelimuck1
Det har jag också varit!

Nu har jag inte skrivit till/med henne på ett tag men när jag väl gjorde det så svarade hon alltid efter ett par dagar och aldrig otrevlig.

Så det är nog personligt 😅
Citera
2024-11-03, 19:20
Medlem
Citat:
Det senaste samarbetet med Anyfin tyckte jag var förvånansvärt bra. Inte så mycket flaxande med händerna som det brukar vara, inga konstiga miner och hon pratar tydligt och i lagom hastighet. Inga klipp mitt i meningar.

Ja men känns inte så genuint när drottningen av shopping försöker sig på att ge råd gällande ekonomi.
Citera
2024-11-03, 19:21
Medlem
Citat:

Jag håller med. Man blev inte sönderstressad som vanligt av hacke hackspett rösten och händerna som fladdrar. Lyssnade tom vad hon sa.

Nu har jag inga andra lån än CSN så vet inte hur bra samarbetet är däremot.
Citera
2024-11-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Ja men känns inte så genuint när drottningen av shopping försöker sig på att ge råd gällande ekonomi.

Alltså jag kan ändå se framför mig att hon talar sanning kring att hon köpt mycket på faktura tex. Kändes trovärdigt. Inte på ett positivt sätt men ändå liksom. Klart att shoppingdrottningen väljer köp nu betala sen. Så på det sättet är ju ändå samarbetet trovärdigt om det ska rikta sig till en sådan målgrupp!
Citera
2024-11-03, 20:12
Medlem
Ja detta samarbete kändes genuint.
Citera
2024-11-03, 22:11
Medlem
Känns faktiskt som att Hanna börjat ta till sig av viss kritik som kommer härifrån.

Senaste samarbetena har hållit bättre nivå än på länge, även lagom dödscontent under helgen (med minus för icke TW på dött spädbarn i stories).

Är glad för hennes skull om hon äntligen börjar ta till sig kritik och faktiskt agera därefter.
Citera
2024-11-03, 23:08
Medlem
Citat:
Hon har alltid svarat mig det fåtal gånger jag skrivit nåt. Men då är jag såklart också väldigt trevlig och tillmötesgående.

Samma här!
Citera
2024-11-03, 23:31
Medlem
Citat:
Jag har varit väldigt trevlig de få gånger jag frågat nåt. Inget svar.
Följer några som har det dubbla i följarantal som alltid svarar. Men visst förstår jag att man inte orkar svara alla som skriver, eller så är hon dålig på att kolla förfrågningar.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-11-03 kl. 23:53.
Citera
2024-11-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jag har varit väldigt trevlig de få gånger jag frågat nåt. Inget svar.
Följer några som har det dubbla i följarantal som alltid svarar. Men visst förstår jag att man inte orkar svara alla som skriver, eller så är hon dålig på att kolla förfrågningar.

Det är nog personligt för Hanna är online typ 19/24 på IG och svarar på DM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in