2025-05-23, 11:46
Medlem
madlds avatar
Det är som om hon gör parodi på sig själv. Nu kom alltså ett sponsrat inlägg om hundförsäkring och klippet hon väljer att dela visar när hon gör en "kurs" som handlar om rumsrenhet 😂 Det är ju med största sannolikhet ihopklippt innan den lilla olyckan hände igår!

(Jag har haft valp, jag vet att olyckor händer. Jag tyckte bara att det var så fruktansvärt roligt att hon la upp just när det hände och det faktum att hon absolut inte hade en aning om vad som skedde i bakgrunden när hon filmade och sedan publicerade klippet)
Citera
2025-05-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madld
Det är som om hon gör parodi på sig själv. Nu kom alltså ett sponsrat inlägg om hundförsäkring och klippet hon väljer att dela visar när hon gör en "kurs" som handlar om rumsrenhet 😂 Det är ju med största sannolikhet ihopklippt innan den lilla olyckan hände igår!

(Jag har haft valp, jag vet att olyckor händer. Jag tyckte bara att det var så fruktansvärt roligt att hon la upp just när det hände och det faktum att hon absolut inte hade en aning om vad som skedde i bakgrunden när hon filmade och sedan publicerade klippet)
Det gjorde det hela nu ännu roligare 😅
Citera
2025-05-23, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Det är borta 🤣

Jag anade det så sparade ner för framtida skratt.
Fantastiskt roligt klipp.
Citera
2025-05-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Snälla lägg upp! Jag missade klippet
Citera
2025-05-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Lägg upp! Please ⭐️
Citera
2025-05-23, 21:35
Medlem
madlds avatar
Hoppas det funkar att ladda ner klippet 😁 håll bara koll på valpen så kommer överraskningen så småningom 😂

https://delafil.se/65cf7f14d8cdcd99/...-16-02-389.mp4
Citera
2025-05-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madld
Hoppas det funkar att ladda ner klippet 😁 håll bara koll på valpen så kommer överraskningen så småningom 😂

https://delafil.se/65cf7f14d8cdcd99/...-16-02-389.mp4

Tack för en episk video! Denna kommer sparas för framtida skratt
Citera
2025-05-23, 22:54
Medlem
Hahahaha tvåa på bollen men att samarbetet för hundförsäkringen och där Pannans fantastiska kunskaper i att göra hunden rumsren kom dagen efter alla hennes följare sett hunden totalt skamlöst bajsar på golvet när Pannan filmar annat- det är otroligt humoristiskt 😂😂

Ser framför mig hur Pannan desperat sitter och försöker klura ut hur man kan stoppa schemalagda samarbeten, men lådvins-intaget kom nog i vägen som vanligt.

Men hon har rätt i sak, det tar max två veckor att göra hundvalpen rumsren OM man är observant på valpen och inte ser hela världen bakom en telefon.
Älskar att hennes "kurs" avslutas med att man ska vara observant på när valpen vill göra sina behov 😂😂

Motsägelsefullhet har fått sig ett ansikte.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-05-23 kl. 23:04.
Citera
2025-05-24, 14:55
Medlem
Kommande reklam för Steam hotel igen tro?
Citera
2025-05-24, 14:58
Medlem
Citat:

Klart! Inte fan skulle dom betala något själva. Skulle fan inte förvåna mig om hundskrället är något hon fick billigare om dom taggar kenneln. Hon taggar dom nästa hela tiden
Citera
2025-05-24, 15:11
Medlem
Citat:

Är det samarbete så har dom inte reklammarkerat så då kan d gå illa..
Citera
2025-05-24, 15:12
Medlem
Citat:

Jag tolkar det som att Joakim gör reklam för steam men eftersom han är sjukskriven markerar han inte det som
Reklam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in