2025-05-21, 20:58
Medlem
Vem kan ens dricka alkohol på förmiddagen?
Precis som jag hela tiden sagt så förflyttas gränserna hela tiden för denna WT familj, troligtvis är det numera normalt att "pappa" är på lyset konstant.
Stackars stackars barn..
Citera
2025-05-21, 21:55
Medlem
Detta som pågår är så gränslöst…

Hur är det ens möjligt att detta kan fortgå?!
Att vara sjukskriven, men jobba med annat. Att vara sjukskriven, men fixa en himla massa hemma.

Eller är han inte sjukskriven?
Om han inte är det, varför då säga det?

Allt som vill köpas, planeras och köpas och köps… fina middag med var det ser ut riktigt bra råvaror, djur, renovering osv osv. Hur är det ens möjligt?!
Citera
2025-05-21, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Detta som pågår är så gränslöst…

Hur är det ens möjligt att detta kan fortgå?!
Att vara sjukskriven, men jobba med annat. Att vara sjukskriven, men fixa en himla massa hemma.

Eller är han inte sjukskriven?
Om han inte är det, varför då säga det?

Allt som vill köpas, planeras och köpas och köps… fina middag med var det ser ut riktigt bra råvaror, djur, renovering osv osv. Hur är det ens möjligt?!

Nä visst får man inte ihop det?

Han har sjukt tråkig humor på det. Bara pinsamt
Citera
2025-05-22, 22:15
Medlem
madlds avatar
Hahahaha, vad är oddsen att valpen sätter sig och skiter i hallen när hon filmar pojken vid matbordet?! 😂😂 Tänkte först att det måste ju vara nåt skämt men hon har varken tagit bort klippet eller kommenterat det senare! Och hur kan hon inte se att den gör det medan hon filmar? Kollar hon inte igenom saker innan hon lägger upp det?
Citera
2025-05-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madld
Hahahaha, vad är oddsen att valpen sätter sig och skiter i hallen när hon filmar pojken vid matbordet?! 😂😂 Tänkte först att det måste ju vara nåt skämt men hon har varken tagit bort klippet eller kommenterat det senare! Och hur kan hon inte se att den gör det medan hon filmar? Kollar hon inte igenom saker innan hon lägger upp det?

Stackars hund. Det säger lite om hur den har det kan jag tycka..
Citera
2025-05-22, 23:15
Medlem
Hahahahahaha hunden visade precis vad den ansåg om Pannans instagramande!
Fantastiskt video 😂😂😂
Hunden sätter sig och skiter helt skamlöst på golvet.

Ja! Det är jobbigt men otroligt viktigt att göra en hundvalp rumsren och är man bara lite uppmärksam på hundens beteende så slipper man torka hundskit dagarna i ända. Och nu har de ändå haft hunden ett par veckor så den borde ha blivit rumsren. Tar bara någon vecka om man som sagt bryr sig om valpen och tolkar dennes signaler.
De hyr ju huset så kanske dom själva inte bryr sig om djuren pissar och skiter överallt men jag är helt säker på att husets ägare bryr sig.
Citera
2025-05-22, 23:19
Medlem
🤣😄😄😄😄
Citera
Igår, 00:21
Medlem
Bästa klippet Pannan har levererat! Ser hon inte genom kameran att hunden går och letar runt och sen sätter sig??!
Citera
Igår, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Bästa klippet Pannan har levererat! Ser hon inte genom kameran att hunden går och letar runt och sen sätter sig??!

Otroligt roligt 😂😂😂
Pannan steg faktiskt i mina ögon genom detta fantastiska klipp.

Man får hoppas att ingen stackare trampade i skiten utan att Hallerheim snabbt torkade upp (förutsätter att det är hans "jobb" att göra hunden rumsren nu när han bara går hemma och dricker öl hela dagarna).

Mer sånt här vill jag ha, alltså riktiga "mitt i livet content" 😍
Citera
Igår, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Otroligt roligt 😂😂😂
Pannan steg faktiskt i mina ögon genom detta fantastiska klipp.

Man får hoppas att ingen stackare trampade i skiten utan att Hallerheim snabbt torkade upp (förutsätter att det är hans "jobb" att göra hunden rumsren nu när han bara går hemma och dricker öl hela dagarna).

Mer sånt här vill jag ha, alltså riktiga "mitt i livet content" 😍
Det är borta 🤣
Citera
Igår, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahahahahaha hunden visade precis vad den ansåg om Pannans instagramande!
Fantastiskt video 😂😂😂
Hunden sätter sig och skiter helt skamlöst på golvet.

Ja! Det är jobbigt men otroligt viktigt att göra en hundvalp rumsren och är man bara lite uppmärksam på hundens beteende så slipper man torka hundskit dagarna i ända. Och nu har de ändå haft hunden ett par veckor så den borde ha blivit rumsren. Tar bara någon vecka om man som sagt bryr sig om valpen och tolkar dennes signaler.
De hyr ju huset så kanske dom själva inte bryr sig om djuren pissar och skiter överallt men jag är helt säker på att husets ägare bryr sig.
Hahaha fy fan vad äckligt. Och hennes jäkla kommentarer i videon är så fel, varför ska man filma när familjen sitter och äter?!?!
Citera
Igår, 07:50
Medlem
Stackars stackars hund. Så stressad 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här