2025-03-27, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Meeeen allihop!! Nu ska hon läsa svenska 3.. så nu kan vi förvänta oss att alla dessa konton kan konversera med punkt, utropstecken och frågetecken… eller nä jag skoja, vi kommer vara på samma ställe oavsett..
Haha!
Citera
2025-03-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollade in Pannan nyss efter en välbehövlig paus från likbussen, för de som hängt med bättre än mig- har dom kommit fram till vad för diagnos Ebbisen har?

Alla ser ju att hon inte är riktigt med i matchen (absolut inte barnets fel) och det verkar även Pannan och hennes osmarta babydaddy nummer fyra (eller är det tredje) också förstå.

Mitt i alla sjukhus/likbilder/tyck synd om mig content så dyker det dessutom upp en storie om att fanstyget till morsa ska fixa brösten 😆

Vad ska Pannan göra? Har hon blåst tillräckligt med följare på pengar och struntat i att betala än mer räkningar eller är det som sagt ett samarbete vars resultat sedan visas upp på Pannans OF?

Ursäkta rörigt inlägg men Pannans content är bra mycket rörigare 🤷‍♀️

Hon skall ta ut sina implantat.
Citera
2025-03-27, 22:38
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Meeeen allihop!! Nu ska hon läsa svenska 3.. så nu kan vi förvänta oss att alla dessa konton kan konversera med punkt, utropstecken och frågetecken… eller nä jag skoja, vi kommer vara på samma ställe oavsett..

Det lärde man sig rimligtvis i svenska 1… så det är kanske det hon behöver plugga upp egentligen! 😎
Citera
2025-03-29, 02:25
Medlem
Lille vännen Ebba, gud vad hon kämpar för att ens hålla i sig i en kundvagn medans Pannan bara kör på som vanligt. Stackarn vinglar fram och tillbaka värre än morsan/farsan en fredagskväll.

Jag hoppas verkligen de tar hjälp av habiliteringen för att denna stora ettåring någon gång kan komma ifatt sina jämnåriga.

Mycket bra att båda föräldrarna har steriliserat sig.
Citera
2025-03-29, 03:47
Medlem
Citat:
Lille vännen Ebba, gud vad hon kämpar för att ens hålla i sig i en kundvagn medans Pannan bara kör på som vanligt. Stackarn vinglar fram och tillbaka värre än morsan/farsan en fredagskväll.

Jag hoppas verkligen de tar hjälp av habiliteringen för att denna stora ettåring någon gång kan komma ifatt sina jämnåriga.

Har P steriliserat sig? Trodde bara att det var J som gjort det!
De tar nog den hjälp som E behöver när och om det bedöms att det behövs.
Citera
2025-03-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Har P steriliserat sig? Trodde bara att det var J som gjort det!
De tar nog den hjälp som E behöver när och om det bedöms att det behövs.

När Pannan var inne och födde E så skrev hon långa stories om att detta absolut var sista barnet och att hon beställt sterilisation.
Men hon kanske ljög som alltid.
Citera
2025-04-01, 09:21
Medlem
Fattar inte hur människan har råd att ta ut sina implantat?!
Citera
2025-04-01, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Fattar inte hur människan har råd att ta ut sina implantat?!

Kan vara på avbetalning, runt 834 kr/mån kostar det här t.ex.

https://www.proformaclinic.se/prislista/plastikkirurgi
Citera
2025-04-01, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud

Ahaa där ser man!
Citera
2025-04-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud

Med hennes ekonomiska bakgrund undrar jag om hon verlligen fått det på avbetalning🤔.
Citera
2025-04-01, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Med hennes ekonomiska bakgrund undrar jag om hon verlligen fått det på avbetalning🤔.
Nej just det, det får man kanske inte då.
Citera
2025-04-01, 14:40
Medlem
Citat:

Vad behöver det fina barnet komma ikapp med? Vad kan habiliteringen göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in