2023-10-28, 19:13
Medlem
Storasyster skänkt från ovan… klart de är en lillasyster… som de så gärna ville ha. Nåde om de va en kille…. Då blkr ju J ledsen som redan ”har ” två killar
Citera
2023-10-28, 20:26
Medlem
Så sjukt. Vidrigt faktiskt.
J som så gärna vill ha syskon till L.
Nämnde aldrig T i sin kommentar.
Jag kräks.
Citera
2023-10-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Så sjukt. Vidrigt faktiskt.
J som så gärna vill ha syskon till L.
Nämnde aldrig T i sin kommentar.
Jag kräks.

Han bytte ut sin son mot P
Citera
2023-10-28, 21:33
Medlem
Hur går det denna gång då tror ni?
Citera
2023-10-28, 21:38
Citat:

Tror det kommer gå vägen med nöd och näppe. Kanske runt vecka 30.
Citera
2023-10-28, 21:41
Medlem
Citat:

Jag tror tyvärr att både P och barnet dör den här gången. Varje graviditet har blivit värre och värre. P har blivit ordentligt sjuk 2 gånger, sista gången strök bebisen med, den här gången tror ja inte P kommer klara de ☹️
Citera
2023-10-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann
Jag tror tyvärr att både P och barnet dör den här gången. Varje graviditet har blivit värre och värre. P har blivit ordentligt sjuk 2 gånger, sista gången strök bebisen med, den här gången tror ja inte P kommer klara de ☹️

Fy så hemskt det vore.. stackars dom 5 barn som redan finns. Dom behöver sin mamma men hon tänker inte på dom..
Citera
2023-10-28, 21:57
Medlem
FY FAN, vad dom är själviska. Hon är alltså villig att riskera livet för ett till barn
Citera
2023-10-28, 23:21
Medlem
Har denna kvinna ingen meningen med livet mer en att försöka sig?
Citera
2023-10-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Har denna kvinna ingen meningen med livet mer en att försöka sig?

Tydligen inte. Dödslängtan verkar hon ha också.
Citera
2023-10-29, 07:51
Medlem
Alltså va, dom var tvungna att läka först innan dom kände sig redo samtidigt har det tagit ”lång” tid att bli gravid igen och det är inte ens ett år sedan ilse föddes?? Det tog alltså typ några veckor att läka från det här traumat eller vadå… förstår mig inte på dessa människor.
Citera
2023-10-29, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Alltså va, dom var tvungna att läka först innan dom kände sig redo samtidigt har det tagit ”lång” tid att bli gravid igen och det är inte ens ett år sedan ilse föddes?? Det tog alltså typ några veckor att läka från det här traumat eller vadå… förstår mig inte på dessa människor.

Det gjordes väll en abort i våras (april, maj) med pojken dom inte ville ha 👼 Hon är redan tre månader gravid enligt inlägg på instagram (vecka fyra till tolv) så dom har försökt i kanske juni, juli?? 🤮

Vilka hemska människor, tar bort en fullt frisk pojke för att en månad efter försöka bli gravid igen när inget förändrats!!

Vi får hoppas för alla barn att hon och barnet hon bär inte stryker med, vore förödande om alla barn blev moderslösa. Vems fel blir det om det går åt helvetet denna gång?? Med tanke på riskerna det är för P att bära ett barn, aldrig stött på maken till NAIVARE människor!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in