2025-06-30, 19:55
Medlem
[quote=Molim|92310440]
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Fy fan, tänk dom som åkt till Böda för att ha en skön semester med avkoppling så hamnar dom bredvid detta rövgäng till familj
Jag känner verkligen för grannarna när jag såg klippet med det fasliga tältet och kan tänka mig vilket liv det måste vara där från morgon till kväll.

Ja fy fan. Är alla barnen med eller bara de små? Tänker att nån av de stora tjejerna kanske är med så de kan träda in som barnvakter vid lunch så mamma och pappa kan få uuunnnnaaaa sig egentid och bubbel.

Såg äldsta, W, på ett klipp iaf. Och iom att mellanbarnet M är med så kan man väl anta att N med är med.

De unnar sig allt de vill, var och varannan dag tycker jag... Men finns ju fler vuxna, så man kan ju hoppas att ngn håller huvudet kallt (och nyktert) där iaf.
Citera
2025-06-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Fy fan, tänk dom som åkt till Böda för att ha en skön semester med avkoppling så hamnar dom bredvid detta rövgäng till familj
Jag känner verkligen för grannarna när jag såg klippet med det fasliga tältet och kan tänka mig vilket liv det måste vara där från morgon till kväll.

Stackars grannar 😂
Betala en halv förmögenhet för en vecka där och sen hamna bredvid Sveriges största avskum och co.
Ingen av deras "vänner" är direkt kända för sin nykterhet eller intelligens utan det är samma skitmänniskor allihopa.
Citera
2025-06-30, 21:15
Medlem
Undrar hur det gick för den sjukskrivna Hallerheim att sätta upp både tält och staket, han som har såpass ont i nacken så han inte kan jobba (inte ens söka nytt jobb om han enligt uppgift fått sparken).

Vi andra betalar för deras lyxliv, tänk på det nästa gång du betalar in restskatten 😬
Citera
2025-06-30, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Undrar hur det gick för den sjukskrivna Hallerheim att sätta upp både tält och staket, han som har såpass ont i nacken så han inte kan jobba (inte ens söka nytt jobb om han enligt uppgift fått sparken).

Vi andra betalar för deras lyxliv, tänk på det nästa gång du betalar in restskatten 😬

Dom försöker nog vara smarta och varva lön med sjukpenning, börjar KF dra från ena så går de över till det andra.
Slår vad om att efter sommaren är P utbränd och J får vara pappaledig alt blir något av barnen sjuka så de får vabba en lång period.
Citera
Igår, 22:54
Medlem
Om jag som företagare hade lagt pengar på att bli marknadsförd under små influensers jäkla besök till Böda, så hade jag fan inte varit okej med denna uppdatering som varit utan d e kaos att dom visa hunden i tältet men annars är d bara content utan att få pengar av d.. men oavsett så kommer kor slappis sjukskriva så långt d bara går. Annars sitter nog pannan i ett tält på Böda. Känns helt sjukt att man inte uppdaterar under dessa dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in