2025-01-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Hon måste sluta slänga ur sig ord och meningar hon inte kan formulera korrekt eller inte vet innebörden av.
”Trust the progress” har hon skrivit på Instagram. Trust the process, heter det.

Ja fast samtidigt får man ju hoppas på viss progress från hennes håll 😅
Citera
2025-01-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja fast samtidigt får man ju hoppas på viss progress från hennes håll 😅
Haha precis men det kan vi titta i månen efter. P kommer aldrig utvecklas så länge hon ljuger om exakt allt och går till attack när sanningen kommer fram. Vet ingen människa som ljuger så mycket som hon.

Utöver bekräftelsebehov och Münchhausen by proxy verkar hon ju även lida av mytomani. Hon vill påstå att allt dom fixat hemma är gratis eller loppisfynd för att tysta dom som ifrågasätter hennes val av prioriteringar men när det ska säljas så ljuger man ihop materialkostnader för att få in pengar. Vilket stämmer? La dom pengar på det eller gjorde dom det inte? Hon ljuger så mycket så tror knappt hon vet svaret själv. Är så fruktansvärt trött på denna människa.

Tänk om hon vore lika bra på att göra rätt för sig som hon är på att ljuga, abortera bort barn och avla fram nya. Jisses vilken utveckling hon hade gjort då.
Citera
2025-01-15, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Haha precis men det kan vi titta i månen efter. P kommer aldrig utvecklas så länge hon ljuger om exakt allt och går till attack när sanningen kommer fram. Vet ingen människa som ljuger så mycket som hon.

Utöver bekräftelsebehov och Münchhausen by proxy verkar hon ju även lida av mytomani. Hon vill påstå att allt dom fixat hemma är gratis eller loppisfynd för att tysta dom som ifrågasätter hennes val av prioriteringar men när det ska säljas så ljuger man ihop materialkostnader för att få in pengar. Vilket stämmer? La dom pengar på det eller gjorde dom det inte? Hon ljuger så mycket så tror knappt hon vet svaret själv. Är så fruktansvärt trött på denna människa.

Tänk om hon vore lika bra på att göra rätt för sig som hon är på att ljuga, abortera bort barn och avla fram nya. Jisses vilken utveckling hon hade gjort då.

Kan bara hålla med. Den enda positiva utvecklingen framåt är att de kastrerat Joakim så han inte blir en menlös frånvarande "far" till fler barn (som han inte betalar underhåll för).

Pannan kör ju på med sina bedrägerier som vanligt, de stackare som vågar ifrågasätta blir blockade så där är det problemet löst.

När det gäller denna senaste lögn så tror jag att sanningen ligger nånstans mitt emellan, dvs hon fick inte allt gratis som hon påstår i sin reel utan hon fick nog snällt betala 2000:- ish som alla andra. Men nu vill hon ha dubbelt betalt eftersom hon tror att begagnat skit som hennes ungar kladdat på är värt massor eftersom hon har lite följare.
Citera
2025-01-15, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Jag förstår inte hur hon hinner virka alla plagg när hon har en liten bebis att ta hand om hela dagarna? Eller är det slapptasken som har Ebba-jour 24/7 så pannan kan virka?

Tror j eller de andra barnen tar bebisen mycket
Citera
2025-01-15, 14:02
Medlem
Jag är iaf inte blockad hos någon av dem
Citera
2025-01-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan bara hålla med. Den enda positiva utvecklingen framåt är att de kastrerat Joakim så han inte blir en menlös frånvarande "far" till fler barn (som han inte betalar underhåll för).

Angående att han gjort det. ”Kastrerat” sig alltså.
Är det inte lite intressant att både hennes ex och nu skapptasken valt att faktiskt sterilisera sig, eller!?

Jag menar det är inte alltför vanligt. Jag känner en som gjort det och det var när han var 45+ och skilde sig efter ett långt äktenskap och var färdig med barn.

Men pannan har liksom TVÅ MÄN, TVÅ PAPPOR till hennes barn som under deras relation väljer att sterilisera sig? Får en att undra lite.
Är det deras sätt att inte bli påtvingade fler barn då hon otaliga gånger uttryck att ”hon aldrig är redo att inte få fler barn” eller vadå? Bör ju i normala fall räcka med ett ”nej” från ena parten kan jag tycka.
Vad är annars oddsen att två män i hennes liv gör det, tänker jag.
Eller? Kanske bara är jag som reagerat på det😜😜
Citera
2025-01-15, 14:53
Medlem
Hur kan man vara mamma till sju, varav den yngsta en dödssjuk prematur som inte ens fyllt 1 än och tänka så mycket på alkohol?

”Tänk er klänningen i sommar med en cava i handen?” Va? Är det verkligen det första man tänker? Ett glas cava i handen? Inte tänk er klänningen i sommar jaga en vilding som nyss lärt sig gå? Tänk er klänningen i sommar på stranden med alla mina tiotusen barn? Tänk er klänningen i sommar när vi semestrar för pengar vi inte har på en camping med barnen?

Utan - ”tänk er klänningen med en cava i handen”, är det första hon tänker på? För någon som varit gravid större delen av sitt vuxna liv så tänker hon väldigt mycket på alkohol
Citera
2025-01-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag är iaf inte blockad hos någon av dem
Nä, för min del kvittar det, det är ändå tråden som är mest underhållande. Och vill jag kolla går det utmärkt då hon är offentlig.
Såg nu på min insta att man kan se vilka man interagerar minst med, då jag aldrig gillat en bild ligger jag nog högt upp på listan 😄
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-15 kl. 16:22.
Citera
2025-01-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Angående att han gjort det. ”Kastrerat” sig alltså.
Är det inte lite intressant att både hennes ex och nu skapptasken valt att faktiskt sterilisera sig, eller!?

Jag menar det är inte alltför vanligt. Jag känner en som gjort det och det var när han var 45+ och skilde sig efter ett långt äktenskap och var färdig med barn.

Men pannan har liksom TVÅ MÄN, TVÅ PAPPOR till hennes barn som under deras relation väljer att sterilisera sig? Får en att undra lite.
Är det deras sätt att inte bli påtvingade fler barn då hon otaliga gånger uttryck att ”hon aldrig är redo att inte få fler barn” eller vadå? Bör ju i normala fall räcka med ett ”nej” från ena parten kan jag tycka.
Vad är annars oddsen att två män i hennes liv gör det, tänker jag.
Eller? Kanske bara är jag som reagerat på det😜😜

Hon hittar nog snart en ny avelshanne som senare även den kommer kastrera sig 😊
Citera
2025-01-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nä, för min del kvittar det, det är ändå tråden som är mest underhållande. Och vill jag kolla går det utmärkt då hon är offentlig.
Såg nu på min insta att man kan se vilka man interagerar minst med, då jag aldrig gillat en bild ligger jag nog högt upp på listan 😄

Att Pannan ens orkar hålla på. Hon tappar ju massvis med följare på det sättet och gör sig osams med fler.
Det är ju liksom IGs slumpgenerator som gör vilka man interagerar sig mest med eller får upp i flödet.
Citera
2025-01-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hon hittar nog snart en ny avelshanne som senare även den kommer kastrera sig 😊

Ja den där hinken är inte full än på långa vägar. Kan man vabba ett år efter en prematur så är det säkert värt det i hennes ögon.
Jag är lite äldre än henne och fick min sista vid 41 års ålder och han var inte planerad direkt. Är man fertil så är man.
Citera
2025-01-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Hur kan man vara mamma till sju, varav den yngsta en dödssjuk prematur som inte ens fyllt 1 än och tänka så mycket på alkohol?

”Tänk er klänningen i sommar med en cava i handen?” Va? Är det verkligen det första man tänker? Ett glas cava i handen? Inte tänk er klänningen i sommar jaga en vilding som nyss lärt sig gå? Tänk er klänningen i sommar på stranden med alla mina tiotusen barn? Tänk er klänningen i sommar när vi semestrar för pengar vi inte har på en camping med barnen?

Utan - ”tänk er klänningen med en cava i handen”, är det första hon tänker på? För någon som varit gravid större delen av sitt vuxna liv så tänker hon väldigt mycket på alkohol

Jag har varit inne på samma sak flera gånger. Pannan dricker väldigt mycket för att ha så små barn. Jag tror inte hon mår så bra innerst inne och fasaden är allt för henne.
Jag skulle inte må så bra av att vara såpass ökänd och omtalad på ett negativt sett. Särskilt inte då hon bor i en liten by där alla vet vem hon är och pratar bakom ryggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in