2025-01-30, 23:28
Medlem
Lillamypavifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Flådiga bostäder??
De flyttar runt likt 1800-talets zigenare med idel korttidskontrakt till villor som ingen vill hyra.
I en jäkla håla till förort som är för nära en riktig stad för att kunna kallas landet och alldeles för långt från en stad för att kunna anses attraktivt.

I dessa kortidsboenden så smetar Pannan lite färg och lägger ut som content medans hennes djupt skuldsatta slapptask till babydaddy nummer fyra går runt arbetslös och bara ser menlös ut.

Ska du inte dra den här med avundsjuka också?

Min fråga var ju inte riktad till dig men borde kanske förstått att du inte skulle förstå det. Du bevisar exakt det jag menade. Är inte intresserad av dina åsikter överhuvudtaget
Citera
2025-01-30, 23:29
Medlem
Lillamypavifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast det är bekräftat med skulderna. De båda har ju skrivit om det

Är det så? Då kanske dom har goda referenser då?
Citera
2025-01-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamypavift
Min fråga var ju inte riktad till dig men borde kanske förstått att du inte skulle förstå det. Du bevisar exakt det jag menade. Är inte intresserad av dina åsikter överhuvudtaget

Det är ett diskussionsforum och inte en enskild chat. Du får nog lära dig att acceptera olika åsikter eller hålla dig till Lunarstorm.
Du har inte heller en blockfunktion här så förstår att svetten rinner längs ryggraden på dig 😬
Citera
2025-01-30, 23:38
Medlem
Citat:
Är det så? Då kanske dom har goda referenser då?

Dom pratar ja alltid skit om sina gamla bostäder, som nu senast "huur skönt det ska bli att flytta från detta dåligt planerade hus bla bla" trots att apskallarna fått hyresvärdens ynnest att få bo där.

Tror inte en endaste av Pannans följare vill flytta till skithuset Pannan nu flyttar ifrån, och jag tror inte Pannan och hyresvärden är på god fot längre.

Jag tror tom att Pannan kanske hotades med uppsägning, därför hon så snabbt hittat ett nytt dass att solka ner.
Citera
2025-01-30, 23:53
Medlem
Lillamypavifts avatar
Citat:
Dom pratar ja alltid skit om sina gamla bostäder, som nu senast "huur skönt det ska bli att flytta från detta dåligt planerade hus bla bla" trots att apskallarna fått hyresvärdens ynnest att få bo där.

Tror inte en endaste av Pannans följare vill flytta till skithuset Pannan nu flyttar ifrån, och jag tror inte Pannan och hyresvärden är på god fot längre.

Jag tror tom att Pannan kanske hotades med uppsägning, därför hon så snabbt hittat ett nytt dass att solka ner.

Jag får gräddrumpan vibbar av dig. Mycket underhållande
Citera
2025-01-31, 00:25
Medlem
Citat:
Jag får gräddrumpan vibbar av dig. Mycket underhållande

Härligt! Älskar Gräddis, hon vet hur man roar sin publik utan att blåsa folk på pengar eller köra stillbilder inifrån "politibilen".

Men vill du prata Gräddis så är du i fel tråd lilla hjärtat 😍
Citera
2025-01-31, 00:34
Medlem
Lillamypavifts avatar
Citat:
Härligt! Älskar Gräddis, hon vet hur man roar sin publik utan att blåsa folk på pengar eller köra stillbilder inifrån "politibilen".

Men vill du prata Gräddis så är du i fel tråd lilla hjärtat 😍

Nej jag är i rätt tråd, tycker bara det är underhållande med människor likt dig själv som skämmer ut sig. Gräddrumpan tar nog dock första plats på den men du är helt klart en stadig 2:A så gratulerar, Flashbacks egna clown. Och eftersom du drar ner denna tråd så kommer den säkert dö ut och du hittar ett nytt offer att vara besatt av.
Citera
2025-01-31, 00:54
Medlem
Citat:
Nej jag är i rätt tråd, tycker bara det är underhållande med människor likt dig själv som skämmer ut sig. Gräddrumpan tar nog dock första plats på den men du är helt klart en stadig 2:A så gratulerar, Flashbacks egna clown. Och eftersom du drar ner denna tråd så kommer den säkert dö ut och du hittar ett nytt offer att vara besatt av.

Ingen någonsin, av alla tusentals läsare denna tråd har, bryr sig om vart du köpt din tröja, eller vad du tycker om mig så återgå till topic.

Vad tycker just du att Patriciasrum eller Hallerheim gjort för bra för mänskligheten?

Vi skulle verkligen behöva lite mer positiv feedback i tråden där någon gammal kollega/vän/bekant/familjemedlem berättar hur mycket de tycker om detta par!

Hittills så finns det ingen (förutom en stackars avstängd dåre) som stått upp för Pannan utan folk läser och gottar sig i hennes förfall utan att lägga upp minsta försvar. Hennes gamla vänner har vänt henne ryggen och hennes nya enda vän är fullt upptagen med att räkna följare versus hur många som kan gå förlorade när man sammanknippas med Pannan.

Nu börjar dessutom hetsen inför sommarens samarbeten, Patricia kämpar som ett blötdjur i leran för att få till ett samarbete med förra årets tältsskit.

Gissar att det samarbetet inte är lika självklart detta år.
Citera
2025-01-31, 04:08
Medlem
Citat:
Flådiga bostäder??
De flyttar runt likt 1800-talets zigenare med idel korttidskontrakt till villor som ingen vill hyra.
I en jäkla håla till förort som är för nära en riktig stad för att kunna kallas landet och alldeles för långt från en stad för att kunna anses attraktivt.

I dessa kortidsboenden så smetar Pannan lite färg och lägger ut som content medans hennes djupt skuldsatta slapptask till babydaddy nummer fyra går runt arbetslös och bara ser menlös ut.

Ska du inte dra den här med avundsjuka också?
WORD! 👌🏼
Citera
2025-01-31, 09:16
Medlem
Ok så L har ev. autism. Ska dom ta avstånd från honom nu då? Så som dom gjorde med lilla T då det pratades om att han skulle ha autism.
Citera
2025-01-31, 09:45
Medlem
Är typ 99.9% på att hennes son T hade svårt i en skola och fick flytta skola och P sa att anledningen va autism. Hon fick bråka med kommunen osv
Citera
2025-01-31, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ok så L har ev. autism. Ska dom ta avstånd från honom nu då? Så som dom gjorde med lilla T då det pratades om att han skulle ha autism.

EXAKT min tanke!!!!

Och det här med respekt och integritet jämte sina barn?!
Här läggs tom upp utdrag ur en utredning….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in