2024-12-13, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
”Ingen blir direkt drabbad” det kan folk bli. Kanske inte pengamässigt, men att folk väntar på detta paketet som kanske ska vara en present, något till en viktig tidpunkt, eller andra orsaker. Att paketet inte skickas sker ju inte direkt när man köpt varan, det är lång väntan..
När det hände mig blev jag sjukt sur då jag hade hittat ett perfekt klädesplagg till en fest, billigt och bra men fick i sista sekund panikköpa nytt ändå. Det är klart att det inte är okej! Det är pinsamt beteende.

Skönt ändå att du inte har större problem än så! 😅
Citera
2024-12-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Lurad på senaste tiden 3 paket. Lurad hade jag känt mig om jag betalt & inte fått paketet.
Som sagt, ofta det händer att folk missar/skiter i att skicka på Vinted. Såklart Inge kul men inte fan gör jag inlägg på FB om det.
Har dom personerna som missar/skiter i att skicka på Vinted också samarbete med tjänsten?
Citera
2024-12-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Du hade åtminstone kunnat försöka använda egna ord och inte ta över Ps. Gäsp. Man är inte missunnsam eller avundsjuk för att man belyser problematik. Ingen här vill leva hennes sorgliga liv för ingen normal människa med en intelligensnivå över en femårings hade känt sig bekväm med att bete sig som hon gör.

Vi har inga som pallar med oss säger du, men vem är det som förlorar vänner på löpande band, vi eller P? Vem är det som umgås intensivt med folk i ett år för att sen aldrig synas till igen, vi eller P? Vem är det som gör abort pga fel kön, vi eller P? Vem är det som får gratis grejer från företag, berättar hur perfekt det är för att sen sälja dessa saker och tjäna pengar, vi eller P? Vem är det som skiter i förskoleavgifter och utan att skämmas lämnar sina barn där ändå, vi eller P? Vem är det som kallar andra för feta, olyckliga och andra fula ord när man blir arg, vi eller P?

Hur vet du vem här som haft kontakt med henne och inte? Det har du ingen jävla aning om. Vi är flera som haft kontakt med henne och vet hur hon beter sig mot folk som bara frågar enkla saker eller belyser något för henne. Hon är väldigt fin och trevlig utåt inför stor publik men går till attack så fort man pratar ensam med henne. Vi är flera i denna tråd som haft kontakt med varandra privat och alla har upplevt samma snäsiga, otrevliga, uppkäftiga ton från Patricia som kunnat styrkas med printscreens. Så sug på den karamellen.

Jag har aldrig, under hela mitt liv, fått höra av en enda partner, eller familjemedlem, att jag gör dom ”arg och ledsen som ingen annan”. ALDRIG. Vem skrev att ”ingen kan göra mig så arg och ledsen som Patricia”? Jo, Joakim. Och detta är bara vad han vågar säga OFFENTLIGT. Undrar hur det verkligen är bakom stänga dörrar och vad han verkligen känner, när han ändå vågar skriva något sånt offentligt känner väl jag.

Nu får du ju ändå ta och dra tillbaka klorna och sluta slåss för att försöka upprätthålla Ps fasad när du själv har råkat berätta hur hon verkligen är.

Snälla, spara dina kommentarer. Frågan om abort kopplad till kön eller att sälja produkter hon fått genom samarbeten – vilka influencers gör inte det? Dessutom, när det kommer till förskoleavgifter handlar det om uppgifter från 2021. Precis som jag skrev, ni gottar och grottar i flera år gamla saker som skett.

Jag är verkligen nyfiken på vilken vän som har försvunnit? Jag vill höra er nämna en enda! Bara en🫢 Från vad jag vet har hon till och med en relation med tjejen hon drev salongen. Så jag undrar verkligen vem det är som saknas. För jag som känner P vet inte en enda som försvunnit nämligen.

Ja, men jag säger ju det, ni är en handfull missnöjda personer här som delar skärmdumpar med varandra. Om ni visar det ni gör här, så hade jag inte heller svarat er särskilt trevligt, för ni verkar verkligen ha tappat bort er.

Vad intressant att jag plötsligt är J! Jag kan vara jultomten om du vill. Men nej, jag är bara någon som har känt P sedan vi var små, och jag känner faktiskt inte J lika väl men känner båda tillräckligt för att stå bakom deras sida som så otroligt många andra❤️

Hoppas att din fredagskväll blir ljusare än såhär!
Senast redigerad av Grynetss 2024-12-13 kl. 18:27.
Citera
2024-12-13, 18:30
Medlem
Är det bara jag som tycker att Pannans bild på Loui som ligger i en halv (hel?) naken mans famn och sover är märklig?
Kanske bara är mitt umgänge men vi brukar ha på oss kläderna när vi besöker varandra, särskilt om vi ska gosa med varandras ungar (vilket känns rätt onaturligt när man är på besök).

Finns säkert någon Pannan aktivist här som kan förklara varför mannen ifråga (som inte är Louis pappa) ligger så där med ungen utan kläder på sig.
Citera
2024-12-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Snälla, spara dina kommentarer. Frågan om abort kopplad till kön eller att sälja produkter hon fått genom samarbeten – vilka influencers gör inte det? Dessutom, när det kommer till förskoleavgifter handlar det om uppgifter från 2021. Precis som jag skrev, ni gottar och grottar i flera år gamla saker som skett.

Jag är verkligen nyfiken på vilken vän som har försvunnit? Jag vill höra er nämna en enda! Bara en🫢 Från vad jag vet har hon till och med en relation med tjejen hon drev salongen. Så jag undrar verkligen vem det är som saknas. För jag som känner P vet inte en enda som försvunnit nämligen.

Ja, men jag säger ju det, ni är en handfull missnöjda personer här som delar skärmdumpar med varandra. Om ni visar det ni gör här, så hade jag inte heller svarat er särskilt trevligt, för ni verkar verkligen ha tappat bort er.

Vad intressant att jag plötsligt är J! Jag kan vara jultomten om du vill. Men nej, jag är bara någon som har känt P sedan vi var små, och jag känner faktiskt inte J lika väl men känner båda tillräckligt för att stå bakom deras sida som så otroligt många andra❤️

Nej jag känner faktiskt inte till en endaste influenser (eller människa) som gör abort pga kön. Berätta gärna vilka influenser förutom Pannan som gjort det.
Citera
2024-12-13, 18:46
Medlem
Citat:

Inte bara min fredagskväll utan hela mitt liv är ljusare än både ditt och Patricias för jag lägger mig på kvällarna medveten om att jag inte lurar någon på pengar, varken staten eller följare, jag gör inte abort pga fel kön och jag kan tyvärr inte nämna en enda som gör reklam för hur bra en produkt är för att sen sälja den veckor senare.

Är du för trög för att fatta att det framställs som jävligt dubbelmoraliskt när man gör reklam för något för sina följare för att sen sälja saken innan den ens används? Hur känner följarna när de köper något enbart pga hennes reklam för det men sen får se att det tydligen inte var så bra eftersom det säljs? Är du verkligen så fruktansvärt IQ befriad?

Det spelar ingen jävla roll om det var obetalda förskoleavgifter 2021, 2024 eller 1994!!!!! Ingen människa jag känner har någonsin struntat i en förskoleavgift, FÖR MAN GÖR INTE SÅ OM MAN ÄR NORMAL. Om man skulle ”råka” missa att betala en så är den betalningen inne på en kvart!

Inte en enda vän har försvunnit men dom alla blev helt plötsligt skygga för att synas framför kameran när dom alla andra gånger gjort det? 🤣 Att vi pratar med varandra privat både här och i Facebook grupper och alla har kunnat styrka att Patricia är ett rövhål säger ju mer om henne än oss men fortsätt leva i förnekelse om du mår bättre av det.

Jag hoppas verkligen att din och Patricias framtid blir ljusare än både min fredag och lördagskväll, men då måste ni först stå till svars för era handlingar, sluta bete er som svin och börja ta hand om de barn ni (Jocke) sätter till världen. Så det lär ju aldrig ske. Men tanken är fin! Tänd ett ljus för Jockes son ikväll vetja och be för att han har en bättre fadersgestalt i sitt liv numera för det kan knappast bli sämre.
Citera
2024-12-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej jag känner faktiskt inte till en endaste influenser (eller människa) som gör abort pga kön. Berätta gärna vilka influenser förutom Pannan som gjort det.
Svar, ingen 🤣 för ingen är så svart i själen att man känner att det är normalt att göra abort för att pappan har tillräckligt med söner han skiter i och vill ha en flicka 🥺 men skulle det vara så så vill jag också vilja veta om det finns en enda influenser till i Sverige som faktiskt gjort abort pga fel kön för då är det ju fler influensers man behöver bojkotta.
Citera
2024-12-13, 20:16
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Har dom personerna som missar/skiter i att skicka på Vinted också samarbete med tjänsten?

Troligtvis så har Vinted själv koll på henne & låter henne göra återkommande kampanjer. Helt hopplös kan hon då inte vara 🤪 men hör av er till Vinted om eran missnöjdhet & se om de stoppar avtalet med henne. Troligtvis inte 😀
Citera
2024-12-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Troligtvis så har Vinted själv koll på henne & låter henne göra återkommande kampanjer. Helt hopplös kan hon då inte vara 🤪 men hör av er till Vinted om eran missnöjdhet & se om de stoppar avtalet med henne. Troligtvis inte 😀

Haha, men jag menar allvar, det här får en verkligen att skratta! Den här diskussionen är komedi på absolut toppnivå🫢😂. Som dom inte hade koll på vem hon är och alla företag som väljer att se över denna parodi på skitsnack.
Citera
2024-12-13, 20:24
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det bara jag som tycker att Pannans bild på Loui som ligger i en halv (hel?) naken mans famn och sover är märklig?
Kanske bara är mitt umgänge men vi brukar ha på oss kläderna när vi besöker varandra, särskilt om vi ska gosa med varandras ungar (vilket känns rätt onaturligt när man är på besök).

Finns säkert någon Pannan aktivist här som kan förklara varför mannen ifråga (som inte är Louis pappa) ligger så där med ungen utan kläder på sig.

Menar du hans gudfar som varit barnvakt åt honom? Samt pojken som ligger bredvid & gosar också?

Ditt tankesätt alltså!
Citera
2024-12-13, 21:20
Medlem
Citat:
Dessutom, när det kommer till förskoleavgifter handlar det om uppgifter från 2021. Precis som jag skrev, ni gottar och grottar i flera år gamla saker som skett.

Men ska vi prata relativt nya skulder?

Senaste kravet kom till KF 240923, trängselskatt med en summa på 1122 kr, förfallodatum var 240701

Varför ska P få lägga pengar på ändlösa mängder garn och slippa betala sånt som vi vanliga arbetande människor lägger våra pengar på. Varför ska de skaffa fler barn när inte J betalar underhåll för tidigare barn? Detta pågår nu och är inte gammalt.
Citera
2024-12-13, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Men ska vi prata relativt nya skulder?

Senaste kravet kom till KF 240923, trängselskatt med en summa på 1122 kr, förfallodatum var 240701

Varför ska P få lägga pengar på ändlösa mängder garn och slippa betala sånt som vi vanliga arbetande människor lägger våra pengar på. Varför ska de skaffa fler barn när inte J betalar underhåll för tidigare barn? Detta pågår nu och är inte gammalt.
Ja snälla, kan vi inte prata om varför inga skulder över huvud taget betalas utan istället spenderas på löshår och garn? Prioriteringarna där är inte direkt optimala.
Men fråga för guds skull inte Jocke eller Patricias barndomskompis, du kommer bara få höra icke relevanta ursäkter som inte ens har med saken att göra.

Jag undrar genuint vad hon lär sina barn. Dom växer upp med en mamma som bland annat blundar för ansvarigheten man måste ta som vuxen, som att betala skulder och förskoleavgift. Vad lär det hennes barn egentligen? Kommer dessa växa upp med bra förutsättningar och lärdom om livet? Eller kommer de bli som P, med skulder upp över öronen, skylla ifrån sig på alla andra, vägra ta ansvar och spendera pengarna på vin och garn istället för att göra rätt för sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in