Citat:
Ursprungligen postat av
Grynetss
Snälla, spara dina kommentarer. Frågan om abort kopplad till kön eller att sälja produkter hon fått genom samarbeten – vilka influencers gör inte det? Dessutom, när det kommer till förskoleavgifter handlar det om uppgifter från 2021. Precis som jag skrev, ni gottar och grottar i flera år gamla saker som skett.
Jag är verkligen nyfiken på vilken vän som har försvunnit? Jag vill höra er nämna en enda! Bara en🫢 Från vad jag vet har hon till och med en relation med tjejen hon drev salongen. Så jag undrar verkligen vem det är som saknas. För jag som känner P vet inte en enda som försvunnit nämligen.
Ja, men jag säger ju det, ni är en handfull missnöjda personer här som delar skärmdumpar med varandra. Om ni visar det ni gör här, så hade jag inte heller svarat er särskilt trevligt, för ni verkar verkligen ha tappat bort er.
Vad intressant att jag plötsligt är J! Jag kan vara jultomten om du vill. Men nej, jag är bara någon som har känt P sedan vi var små, och jag känner faktiskt inte J lika väl men känner båda tillräckligt för att stå bakom deras sida som så otroligt många andra❤️
Hoppas att din fredagskväll blir ljusare än såhär!
Inte bara min fredagskväll utan hela mitt liv är ljusare än både ditt och Patricias för jag lägger mig på kvällarna medveten om att jag inte lurar någon på pengar, varken staten eller följare, jag gör inte abort pga fel kön och jag kan tyvärr inte nämna en enda som gör reklam för hur bra en produkt är för att sen sälja den veckor senare.
Är du för trög för att fatta att det framställs som jävligt dubbelmoraliskt när man gör reklam för något för sina följare för att sen sälja saken innan den ens används? Hur känner följarna när de köper något enbart pga hennes reklam för det men sen får se att det tydligen inte var så bra eftersom det säljs? Är du verkligen så fruktansvärt IQ befriad?
Det spelar ingen jävla roll om det var obetalda förskoleavgifter 2021, 2024 eller 1994!!!!! Ingen människa jag känner har någonsin struntat i en förskoleavgift, FÖR MAN GÖR INTE SÅ OM MAN ÄR NORMAL. Om man skulle ”råka” missa att betala en så är den betalningen inne på en kvart!
Inte en enda vän har försvunnit men dom alla blev helt plötsligt skygga för att synas framför kameran när dom alla andra gånger gjort det? 🤣 Att vi pratar med varandra privat både här och i Facebook grupper och alla har kunnat styrka att Patricia är ett rövhål säger ju mer om henne än oss men fortsätt leva i förnekelse om du mår bättre av det.
Jag hoppas verkligen att din och Patricias framtid blir ljusare än både min fredag och lördagskväll, men då måste ni först stå till svars för era handlingar, sluta bete er som svin och börja ta hand om de barn ni (Jocke) sätter till världen. Så det lär ju aldrig ske. Men tanken är fin! Tänd ett ljus för Jockes son ikväll vetja och be för att han har en bättre fadersgestalt i sitt liv numera för det kan knappast bli sämre.