2025-01-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Att Pannan ens orkar hålla på. Hon tappar ju massvis med följare på det sättet och gör sig osams med fler.
Det är ju liksom IGs slumpgenerator som gör vilka man interagerar sig mest med eller får upp i flödet.
Ja precis. Får skylla sig själv.
Citera
2025-01-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nä, för min del kvittar det, det är ändå tråden som är mest underhållande. Och vill jag kolla går det utmärkt då hon är offentlig.
Såg nu på min insta att man kan se vilka man interagerar minst med, då jag aldrig gillat en bild ligger jag nog högt upp på listan 😄

Hon har sagt att hon rensar den ibland så hon vill ha aktiva följare
Citera
2025-01-15, 22:38
Medlem
Ni som känner henne i forumet hur är er bild av hennes alkohol vanor
Citera
2025-01-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Känner henne inte privat men vartenda gång de fotat in i kylen så är nedre delen fylld av alkohol och vartenda helg/middag så dricks det alkohol.

Vet att Pannan försökt dölja de rödvinsfyllda glasen då folk reagerat och det är ett tecken på missbruk, när man försöker dölja bruket.

Verkar dessutom som att paret inte heller umgås med så många förutom deras nuvarande "bästa vänner" Nathalie och Max (och då blir det alltid massvis med alkohol).

Jag tror att iaf Pannan dricker allt för mycket av ren ångest-tristess men att hon ännu inte fattar det själv.
Citera
2025-01-16, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Dricker själv väldigt sällan. Max en drink varannan månad. Men ser inget mer ovanligt än de jag känner runt mig som dricker något glas vin varje helg. Under semestern varje dag.

10 glas eller mer i veckan räknas som riskbruk. Ser inte ut som hon är uppe i det så ni kan nog avvakta att kontakta soc. 😜

Kikar ni in i mitt kylskåp som finns där med en del vin & annat. Men som sagt - dricker ytterst sällan. Förutom cola, det är mitt missbruk.
Citera
2025-01-16, 12:01
Medlem
Inlägget med milkshaken till alla hjärtans dag... ska vi gissa på att det är ett reklamsamarbete med Ninja som inte är reklammärkt?
Citera
2025-01-16, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Inlägget med milkshaken till alla hjärtans dag... ska vi gissa på att det är ett reklamsamarbete med Ninja som inte är reklammärkt?

Antingen det eller så har de råd att köpa en onödig hushållsapparat för över 2000. Men dom hittade kanske den på tippen….
Citera
2025-01-16, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Dricker själv väldigt sällan. Max en drink varannan månad. Men ser inget mer ovanligt än de jag känner runt mig som dricker något glas vin varje helg. Under semestern varje dag.

10 glas eller mer i veckan räknas som riskbruk. Ser inte ut som hon är uppe i det så ni kan nog avvakta att kontakta soc. 😜

Kikar ni in i mitt kylskåp som finns där med en del vin & annat. Men som sagt - dricker ytterst sällan. Förutom cola, det är mitt missbruk.

Ingen är intresserad av dig eller ditt kylskåp.
Citera
2025-01-16, 18:40
Medlem
Citat:

10 glas i veckan? Är inte det sjukligt mycket?
Citera
2025-01-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
10 glas i veckan? Är inte det sjukligt mycket?

Enligt socialstyrelsen;

"Socialstyrelsens nya riktlinjer fastställdes en ny gräns för riskbruk, vilken nu är 10 standardglas eller mer per vecka eller intensivkonsumtion minst en gång i månaden*. De nya riktlinjerna innebar en sänkt gräns för män men inte för kvinnor.
22 feb. 2024"

Enligt mig så är det VÄLDIGT mycket men då dricker jag inte ens så mycket på ett år 😂😂.
Citera
2025-01-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Känner henne inte privat men vartenda gång de fotat in i kylen så är nedre delen fylld av alkohol och vartenda helg/middag så dricks det alkohol.

Vet att Pannan försökt dölja de rödvinsfyllda glasen då folk reagerat och det är ett tecken på missbruk, när man försöker dölja bruket.

Verkar dessutom som att paret inte heller umgås med så många förutom deras nuvarande "bästa vänner" Nathalie och Max (och då blir det alltid massvis med alkohol).

Jag tror att iaf Pannan dricker allt för mycket av ren ångest-tristess men att hon ännu inte fattar det själv.

Så ser min kyl också ut men jag har inte rört en droppe av det skulle ju kunna vara j och inte hon tex
Citera
2025-01-16, 21:54
Medlem
Citat:

Känner du p då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in