2025-01-11, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Haha, nej, det har de verkligen inte. De har varit iväg en gång tillsammans efter att deras ”dödssjuka barn” blivit friskt och efter all tid på sjukhuset. Så otroligt sorgligt att de tar en dag för att återhämta sig efter allt de har gått igenom! HUR KAN DE? Helt chockerande!
Vad tycker du om att deras barn inte har något privatliv hemma hos sin mamma och exploateras på daglig basis? Vad tycker du om att dom inte ens kan få vara på sjukhus i fred?
Citera
2025-01-11, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Vad tycker du om att deras barn inte har något privatliv hemma hos sin mamma och exploateras på daglig basis? Vad tycker du om att dom inte ens kan få vara på sjukhus i fred?

Deras barn har det fantastiskt hos sin mamma, och de utnyttjas inte som du försöker påstå. Hur ofta ser du ens hennes barn? N, W, T, M, L? Sällan! Den vi får se just nu är E ganska uteslutet. Om de väl är med så är det nog på eget initiativ. Vad hon väljer att dela om sin tid på sjukhus eller inte har du ingen rätt att lägga dig i. Hon är en influencer och delar med sig av sitt liv, men jag tror att hon också har tänkt efter noga kring vad hon väljer att visa. Du kan hitta såååå många andra mamma konton som exploaterar sina barn på riktigt. Sluta kolla om det stör dig!
Citera
2025-01-11, 10:38
Medlem
Lite intressant är det ju såklart att sticka iväg precis när man märker att bebisen är i stort behov av sin mamma och inte ens vill vara hos pappan. Ja då tar vi in barnvakt!

Sen förstår jag att man tar in på det hotell som ger dem vistelsen gratis mot att man lägger upp lite bilder och hyllar stället - det är väl tyvärr det som hela influenseryrket går ut på, och godtrogna som tror att alla recensioner är helt transparenta och ärliga. Och nu går jag kanske OT men oavsett om det gäller P eller andra influensers så blir jag bara negativt inställd när flera influensers lägger upp reklam samtidigt om samma sak som de fått gratis hem via bud, hur kan detta ens funka längre? Så nej jag kommer inte bli sugen att boka hotell trots fina bilder på frukosten, utsikten, badrummet, middagen eller inredningen.
Citera
2025-01-11, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Vad tycker du om att man aborterar foster enbart för det har fel kön då?
Eller att man i princip överger ett barn som är ens eget kött och blod bara för att göra ens nya flickvän nöjd?
Fick aldrig svar på detta tidigare.
Nu när du är online kan du väl slänga in ett snabbt svar.

Vi kommer inte få svar på det av hennes fans.. inte heller d med Js barn eller hur d e okej att skuldsätta sig för att låtsas leva ett perfekt liv.
Citera
2025-01-11, 12:28
Medlem
Citat:
Haha, nej, det har de verkligen inte. De har varit iväg en gång tillsammans efter att deras ”dödssjuka barn” blivit friskt och efter all tid på sjukhuset. Så otroligt sorgligt att de tar en dag för att återhämta sig efter allt de har gått igenom! HUR KAN DE? Helt chockerande!

Så E är friskförklarad och de är utskrivna ifrån Neo där de båda fick ersättning ifrån försäkringskassan för att vårda E?
Citera
2025-01-11, 13:03
Medlem
Citat:
Deras barn har det fantastiskt hos sin mamma, och de utnyttjas inte som du försöker påstå. Hur ofta ser du ens hennes barn? N, W, T, M, L? Sällan! Den vi får se just nu är E ganska uteslutet. Om de väl är med så är det nog på eget initiativ. Vad hon väljer att dela om sin tid på sjukhus eller inte har du ingen rätt att lägga dig i. Hon är en influencer och delar med sig av sitt liv, men jag tror att hon också har tänkt efter noga kring vad hon väljer att visa. Du kan hitta såååå många andra mamma konton som exploaterar sina barn på riktigt. Sluta kolla om det stör dig!
Du tycker alltså det är okej att barn utnyttjas som content? Fräsch syn på barn
Citera
2025-01-11, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Och nu går jag kanske OT men oavsett om det gäller P eller andra influensers så blir jag bara negativt inställd när flera influensers lägger upp reklam samtidigt om samma sak som de fått gratis hem via bud, hur kan detta ens funka längre? Så nej jag kommer inte bli sugen att boka hotell trots fina bilder på frukosten, utsikten, badrummet, middagen eller inredningen.

Nej jag håller helt med. Något andra blivit betalda att göra reklam för går bort.
Citera
2025-01-11, 14:28
Medlem
Citat:

Så att visa dödssjuka barn och barn som gråter av smärta är inte att exploatera sina barn?! Du är ju inte riktigt klok.
Helt jävla vidrigt att i ett sånt läge komma på att man ska ta upp mobilen för att filma och ta bilder. Så gör man väl för fan inte mot sina barn?!
Citera
2025-01-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Men snälla. De var iväg senast i augusti ihop. Det är ca 5 månader. Jag & min man pyser iväg så fort vi kan få barnvakt. Bor på hotell i staden eller åker iväg till Italien eller andra städer över en långhelg minst 1 gång per år. Men över natten kanske varannan månad..

Det gör gott för förhållandet & barnen är i trygga händer. Det sticker så i era ögon märker jag.

Har ni också över en miljon i skulder?
Och ett barn ni båda måste vaba för att det är så sjukt?
Citera
2025-01-11, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Så att visa dödssjuka barn och barn som gråter av smärta är inte att exploatera sina barn?! Du är ju inte riktigt klok.
Helt jävla vidrigt att i ett sånt läge komma på att man ska ta upp mobilen för att filma och ta bilder. Så gör man väl för fan inte mot sina barn?!

Kom inte hit och berätta hur du eller någon annan borde agera i samband med händelser som den som inträffade med I och inte heller för den delen med L. För att friska upp minnet, detta inträffade i december 2022. Deras son blev allvarligt sjuk bara ett par veckor efter att de förlorat sin dotter?! Det måste ha varit ett rop på hjälp, en skräck för att förlora ännu ett barn på grund av HERPES. Hon kände säkert att det var viktigt att informera hur farligt det faktiskt kan vara. Sen alla hennes särskilt viktiga budskap till gravida kvinnor om GBS. Många är nog tacksamma för hennes inlägg. Att hon vid ett tillfälle delade en video från sjukhuset, gör att ni anser att hon nu för alltid utnyttjar sina barn? Vem är det som verkligen har problem? Om ni inte har något mer konstruktivt att komma med än att gräva i inlägg som är 2-3 år gamla, då är det faktiskt pinsamt. Det här med att ständigt leta efter fel och skvaller...
Citera
2025-01-11, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Har ni också över en miljon i skulder?
Och ett barn ni båda måste vaba för att det är så sjukt?

Hur vet du om dom vabbar eller inte?
Citera
2025-01-11, 15:28
Medlem
Citat:
Hur vet du om dom vabbar eller inte?

Det var väl knappast svar på mina frågor?!
Men det fanns kanske inget bra svar?!

Nä det vet jag såklart inte helt säkert, my bad! Tar tillbaka fråga 2, men fråga 1 kvarstår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in