2023-07-31, 19:09
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaEhInteBitter
Fast nu får ni väl ge er, barnet hade kläder. INGEN strippade!!
Ni vet väl att de finns barngrupper för poledance
MED namnet kidspole..
Ni sprider skit över barn hittar på egna storys gällande alla barn i den här familjen.
De är inte konstigt världen ser ut som den gör i dag, när vuxna människors beteende är skrämmande här inne!
Hänger ut och hittar på massa saker och har bara bestämt er för att hitta fel.
Jag tycker oxå visa saker i livet är konstiga men inte f.N behöver jag skriva mina tankar som jag får av de jag ser. Så snälla sluta med de ni åh,ni kommer må så mycket bättre.

ÅH Kom i håg att när avundsjukan slår till börjar den blinde att se, den stumme att tala och den döve börjar lyssna,, OCH sen kommer karma och bitter resten av er i röva!

*läser själv i tråden*
*tror att folk ska sluta för att jag blir sur på läppen*
Citera
2023-08-01, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaEhInteBitter
Hänger ut och hittar på massa saker och har bara bestämt er för att hitta fel.
Jag tycker oxå visa saker i livet är konstiga men inte f.N behöver jag skriva mina tankar som jag får av de jag ser. Så snälla sluta med de ni åh,ni kommer må så mycket bättre.
!

Du sitter precis och gör desamma som du säger åt andra att sluta med.Titta bort du medans dem beter sig klandervärt.Jag skriver vad fan jag vill,när jag vill.Framförallt om ens handlingar påverkar ett barn som blivit övergett.
Citera
2023-08-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Du sitter precis och gör desamma som du säger åt andra att sluta med.Titta bort du medans dem beter sig klandervärt.Jag skriver vad fan jag vill,när jag vill.Framförallt om ens handlingar påverkar ett barn som blivit övergett.

Vi alla har hört dig ett par gånger nu att uttrycka dina väldigt så starka känslor! (Gråt några tårar och drick upp dom ur din handflata). Börjar bli tjatigt här inne🤓 dags att kanske ”influencern J” kanske ska få sig en egen tråd här inne hos hänt-extra gänget. För er information är lika bristfällig och lika tillförlitlig som deras!
Citera
2023-08-01, 17:12
Medlem
Varför har hennes näst yngsta barn i princip inget hår?
Citera
2023-08-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-coke
Varför har hennes näst yngsta barn i princip inget hår?

Det kommer när det kommer. Det är ingen sjukdom eller liknande.
Citera
2023-08-01, 19:04
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Det kommer när det kommer. Det är ingen sjukdom eller liknande.

Jo det var väl något. Minns inte vad diagnosen hette men ungen har varit hos läkaren och kollat upp det. Tror att det fortfarande är ovisst om håret kommer växa eller inte. Vi får hålla tummarna att det gör det.
Citera
2023-08-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Jo det var väl något. Minns inte vad diagnosen hette men ungen har varit hos läkaren och kollat upp det. Tror att det fortfarande är ovisst om håret kommer växa eller inte. Vi får hålla tummarna att det gör det.

Ja de får man ju hoppas. Hon börjar ju skolan nu och barn kan vara elaka
Citera
2023-08-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Barn kan vara elaka men det är väl upp till föräldrar att ge ungarna vett… hade mina ungar blivit mobbade för annat än egen bristfällig medmänsklighet/vänlighet (med andra ord små elaka svin) hade jag tagit saken i egna händer genom att först höra av mig till föräldrarna och annars lärt aktuell unge hur den ska försvara sig om inte föräldrarna tar tag i saken. Barnen har inte valt förälder eller bonusförälder så tycker man låter barnen vara skyddade barn jag. Hon är supersöt som hon är.
Citera
2023-08-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Barn blir elaka för att deras sk. förebilder är elaka!? Tror att det är väldigt få aktiva i denna tråd som inte själva har barn. ”Barn kan vara väldigt elaka”, vad lustigt sagt inne på ett forum som Flashback det blev en enkel matematik det här!🤓
Citera
2023-08-02, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misskay
Barn kan vara elaka men det är väl upp till föräldrar att ge ungarna vett… hade mina ungar blivit mobbade för annat än egen bristfällig medmänsklighet/vänlighet (med andra ord små elaka svin) hade jag tagit saken i egna händer genom att först höra av mig till föräldrarna och annars lärt aktuell unge hur den ska försvara sig om inte föräldrarna tar tag i saken. Barnen har inte valt förälder eller bonusförälder så tycker man låter barnen vara skyddade barn jag. Hon är supersöt som hon är.

Håller helt med dig!
Citera
2023-08-03, 09:45
Medlem
Det här med självinsikt är ju inte riktigt P:s gren. Sitta och grina över hur elaka ”alla andra” är när hon själv gjort så mkt konstigheter och satt andra människor i skiten de senaste 10 åren. Undra om hon faktiskt förstår att tråden om henne finns av en anledning? Att de två beter sig som två barn.
Citera
2023-08-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Det här med självinsikt är ju inte riktigt P:s gren. Sitta och grina över hur elaka ”alla andra” är när hon själv gjort så mkt konstigheter och satt andra människor i skiten de senaste 10 åren. Undra om hon faktiskt förstår att tråden om henne finns av en anledning? Att de två beter sig som två barn.

Tror inte hon förstår det. Noll självinsikt. Både hon och J.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in