Citat:
Ursprungligen postat av
Kolini
Han har alltså inte råd att betala för ett barn men avlar fram två till? Och du tycker det är en fantastik bra idé och bra föräldraskap att skapa fler barn än man har råd med? Okej Grynet
Nej men vet ni vad. Jag låter er att återgå till er mossa, där ni frodas och växer. Där ni anonymt och i grupp mår bra av att hata hitta fel och trycka ner människor ni inte känner online. Jag lovar er att hade ni gett er tid, och faktiskt lärt känna personerna ni hatar ner på så hade uppfattningen väldigt fort ändrats. Nu tjurar och tjatar över skulder, ni kan inte släppa missunnsamheten över att hon jobbat sig till det och som möjliggör att hon fortfarande lever ett gott liv. Det säger så mycket om var och en här i tråden som ägnar all den här fokusen och uppmärksamheten på en person ni INTE känner. Jag kommer aldrig förstå er, och ni vill inte heller ta er till att lyssna på det jag skriver till er. Så det är helt hopplöst. Jag hoppas att mina inlägg mellanåt kan skildra allt ert negativa för den som hoppar in här och läser. Jag önskar er alla här inne ett meningsfullt liv, där ni slipper att känna er så arga och kränkta. Ett liv utan att behöva vara elak är så mycket finare❤️