2025-01-11, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Alltid lika intressant (och ironisk) läsning från grynetss.

En genuin fråga till dig havregrynet, du påstår dig stå dem nära, inte sant? Du verkar kunna mycket detaljer kring datum, händelser osv så är det så att du och P kanske pratar ihop er på telefonen inför att dina små försvarstal ska skrivas här eller är det bara en ren slump att ni råkar skriva och uttrycka er på samma sätt? Jag har noterat det flera gånger nu, och att du verkar bli väldigt väldigt arg när man säger nåt som du anser är fel (vilket inte stämmer).
Jag menar, vi som följt P länge har tidigare diskuterat hennes otroligt dåliga sätt att uttrycka sig på i svensk skrift. Hon gillar bland annat att slänga in lite kommatecken här och var på helt fel ställen, den lilla influencern som hon är (ska vara).
Och det gör du med. Slumpen eller ej?

Där kom den! Varenda person som inte håller er i handen är P eller J själva. Jag känner dom VÄL båda två och därför blir förbannad när det är förtal, påhopp, osanningar eller lögn som sprids. Jag hoppas du hade känt så för din vän om du hade sett att de hade blivit påhoppade på ett jävla forum.
Citera
2025-01-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Just inlägg som dessa. Ni bara vet! Men kul för er🙈

Rätta oss gärna och upplys mig hur det kommer sig att du vet?

Såvitt som lagts ut på Instagram så har de fortf VAB av svårt sjukt barn båda två?
Citera
2025-01-11, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Rätta oss gärna och upplys mig hur det kommer sig att du vet?

Såvitt som lagts ut på Instagram så har de fortf VAB av svårt sjukt barn båda två?

Som jag påtalat flera gånger så är jag nog den enda här inne som känner personerna. Det är inga fantastimänniskor för mig från Instagram🙄 Att lägga denna tid på en människa jag inte känner är för mig helt främmande och något jag aldrig skulle göra till skillnad från er…
Citera
2025-01-11, 17:35
Medlem
Citat:
Som jag påtalat flera gånger så är jag nog den enda här inne som känner personerna. Det är inga fantastimänniskor för mig från Instagram🙄 Att lägga denna tid på en människa jag inte känner är för mig helt främmande och något jag aldrig skulle göra till skillnad från er…

Ok. Så är Ebba fortf inskriven på Neo och de båda har VAB av svårt sjukt barn?
Citera
2025-01-11, 17:42
Medlem
Citat:
När jag kommer med svar så duger dom inte😂
Märkligt det där.
Det är för att du inte klarar av att svara på frågorna
Citera
2025-01-11, 17:44
Medlem
Citat:
Jag antar att J kanske inte har råd att göra det. Annars undrar man ju varför man skulle välja att inte betala det. Kommer inte yttra mig om några frågor gällande barnet i fråga, återigen så har ni ingen koll på vad som händer och vad som inte händer. Uppenbarligen är det inget inget ämne som hör till de öppna, så ni får spekulera bäst ni vill.. Dom träffas och dom har en god relation trots att barnet inte bor hos dom.
Han har alltså inte råd att betala för ett barn men avlar fram två till? Och du tycker det är en fantastik bra idé och bra föräldraskap att skapa fler barn än man har råd med? Okej Grynet
Citera
2025-01-11, 17:49
Medlem
Grynet måste ju vara ett troll. Eller dum i huvudet för ingen normal människa kan väl uppmuntra att skaffa fler barn än ekonomin tillåter så mycket som hen gör och ingen kan väl tycka att man har rätt att som par och föräldrar fly från sitt svårt sjuka barn flera gånger under hennes första levnadsår och INGEN person med hjärnceller kan ju tycka att exploatering av barn är god föräldraskap.
Citera
2025-01-11, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Grynet måste ju vara ett troll. Eller dum i huvudet för ingen normal människa kan väl uppmuntra att skaffa fler barn än ekonomin tillåter så mycket som hen gör och ingen kan väl tycka att man har rätt att som par och föräldrar fly från sitt svårt sjuka barn flera gånger under hennes första levnadsår och INGEN person med hjärnceller kan ju tycka att exploatering av barn är god föräldraskap.

Dum i huvudet lutar det nog mest åt!

Människan verkar vara en komplett idiot. Vilken idioti P och J än gör så försvaras det. Så antagligen bara ännu en iq-befriad, äcklig parasit som inte bryr sig om barns integritet.
Citera
2025-01-11, 17:54
Medlem
Citat:
Han har alltså inte råd att betala för ett barn men avlar fram två till? Och du tycker det är en fantastik bra idé och bra föräldraskap att skapa fler barn än man har råd med? Okej Grynet

Nej men vet ni vad. Jag låter er att återgå till er mossa, där ni frodas och växer. Där ni anonymt och i grupp mår bra av att hata hitta fel och trycka ner människor ni inte känner online. Jag lovar er att hade ni gett er tid, och faktiskt lärt känna personerna ni hatar ner på så hade uppfattningen väldigt fort ändrats. Nu tjurar och tjatar över skulder, ni kan inte släppa missunnsamheten över att hon jobbat sig till det och som möjliggör att hon fortfarande lever ett gott liv. Det säger så mycket om var och en här i tråden som ägnar all den här fokusen och uppmärksamheten på en person ni INTE känner. Jag kommer aldrig förstå er, och ni vill inte heller ta er till att lyssna på det jag skriver till er. Så det är helt hopplöst. Jag hoppas att mina inlägg mellanåt kan skildra allt ert negativa för den som hoppar in här och läser. Jag önskar er alla här inne ett meningsfullt liv, där ni slipper att känna er så arga och kränkta. Ett liv utan att behöva vara elak är så mycket finare❤️
Citera
2025-01-11, 17:55
Medlem
Citat:
Nej men vet ni vad. Jag låter er att återgå till er mossa, där ni frodas och växer. Där ni anonymt och i grupp mår bra av att hata hitta fel och trycka ner människor ni inte känner online. Jag lovar er att hade ni gett er tid, och faktiskt lärt känna personerna ni hatar ner på så hade uppfattningen väldigt fort ändrats. Nu tjurar och tjatar över skulder, ni kan inte släppa missunnsamheten över att hon jobbat sig till det och som möjliggör att hon fortfarande lever ett gott liv. Det säger så mycket om var och en här i tråden som ägnar all den här fokusen och uppmärksamheten på en person ni INTE känner. Jag kommer aldrig förstå er, och ni vill inte heller ta er till att lyssna på det jag skriver till er. Så det är helt hopplöst. Jag hoppas att mina inlägg mellanåt kan skildra allt ert negativa för den som hoppar in här och läser. Jag önskar er alla här inne ett meningsfullt liv, där ni slipper att känna er så arga och kränkta. Ett liv utan att behöva vara elak är så mycket finare❤️
Svara istället på hur du kan tycka att det är en genialisk idé att skaffa två barn till när man inte ens kan pröjsa tusen spänn i månaden för det barnet man har. Förklara det så kanske vi ger oss
Citera
2025-01-11, 17:59
Medlem
Citat:
Svara istället på hur du kan tycka att det är en genialisk idé att skaffa två barn till när man inte ens kan pröjsa tusen spänn i månaden för det barnet man har. Förklara det så kanske vi ger oss

Jag sliter fullständigt i J och hans val, så jag lägger inte min energi där överhuvudtaget…
Citera
2025-01-11, 17:59
Medlem
Man behöver ju heller inte direkt leta efter felen utan Patricia uppdaterat alla dumma beslut mycket flitigt alldeles själv på Instagram, helt fritt för alla att ta del av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in