2025-07-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart de måste ses för syns skull, men de verkar inte hänga som förra året.

Tror inte de klickade så bra tyckte det syntes förra året när de reste ihop
Citera
2025-07-10, 21:11
Medlem
Citat:
Utgår från mina egna barn och alla har gått vid 10-12 månader. Men det kanske faktiskt, för en gångs skull, är sant det Pannan sa när E var liten dvs att pga hjärnblödningar/syrebrist etc så kommer ungen bli sen i det mesta.

Tycker fortfarande det är helt oförsvarligt att tvinga fram en till prematur när hon visste att barnet kommer födas för tidigt och få framtida men/avlida som hennes två tidigare. Särskilt då hon gjorde aborter på de som inte var flickor bara för att äcklet Joakim Hallerheim ville ha en dotter.

Finns få personer som äcklar mig lika mycket som Pannan samhällsparasit. Aldrig hennes fel utan alltid alla andra som gjort fel, men andras skattepengar funkar fint att leva på.

Helt normalt att inte gå innan året
Citera
2025-07-10, 21:12
Medlem
Citat:
Pannan är supertrött på Hallerheim. Och han är säkerligen lika trött på henne.
Han träffade en silikonpingla på Tinder som lovade han guld och gröna skogar, nu sitter han sjukskriven, alkad med en narcissistisk psykopat och har förlorat både sin förstfödda son OCH silikontuttarna då hon fick ett samarbete på att ta ut plastet 😂

Fast han gjorde en uppgradering hon gjorde en nedgradering

Han var singel med spelmissbruk och skulder
Hon hade ändå ekonomi och trygg man och drack typ aldrig
Citera
2025-07-10, 21:14
Medlem
Var bor ps mamma?
Citera
2025-07-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waz12zaw
Måste vara fel på honom. Kollade hans Instagram och han lägger ständigt upp memes som beskriver hur jobbigt det är att vara hemma med barn. Då kanske han skulle ta och jobba istället då? Vill verkligen dessa två ha barn?

Han lär göra likadant med dom som han gjort med lilla T. Utesluta från sitt liv. Han träffar någon ny och så funkar inte L och E i nya familjen på grund av deras eventuella diagnoser och så får 🤡 leva barnfritt.
Citera
2025-07-10, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Han lär göra likadant med dom som han gjort med lilla T. Utesluta från sitt liv. Han träffar någon ny och så funkar inte L och E i nya familjen på grund av deras eventuella diagnoser och så får 🤡 leva barnfritt.
Inte för att jag känner karln. Men kan tänka att han (hoppas jag) saknar sin första son. Det kan ju göra att han nu sviktar (verkar inte njuta av nuet, gnällig). P vill inte att han ska ha kontakt? Han fattade inte vad han gick in i när det gäller P.
Ah. Inte mitt problem. Är saken så får fanskapet lösa det. Men allt är så sjukt. Speciellt kontakten med äldsta sonen (väldigt gullig oxå vad man sett). Sorgligt för pojken. En pappa som inte verkar bry sig ett dugg 🤮 bryr sig bara om sina nya barn o sin sambos…
Citera
2025-07-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Var bor ps mamma?

Om jag hittat rätt så är hon skriven i en lägenhet i Gnesta. Så är säkert någon sommarstuga som hon köpt där P är och hälsar på.
Citera
2025-07-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim

Jag tror ju inte att dessa två släpper varandra så lätt ändå. Tycker de verkar ge någon form av "medberoendevibbar" ifrån dem. Lika barn, leka bäst som det heter...
Citera
2025-07-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jag tror ju inte att dessa två släpper varandra så lätt ändå. Tycker de verkar ge någon form av "medberoendevibbar" ifrån dem. Lika barn, leka bäst som det heter...

Har samma känsla

Kommer krävas mycket flr att de ska gå isär

Båda offrade mycket för att vara ihop
Citera
2025-07-10, 23:02
Medlem
Citat:

Där har du en poäng. En person som missbrukat faller lätt tillbaka men det kan lika gärna bli en ny grej man missbrukar. Mängden alkohol de dricker känns orimlig, dels med hennes bakgrund (om jag inte minns fel finns det alkoholmissbruk hos en eller båda föräldrarna) och så J med sitt spelmissbruk. Lägger man ihop det så är det nog inte så långt bort att båda får ett alkoholmissbruk till slut.
Citera
2025-07-10, 23:57
Medlem
Citat:
Om jag hittat rätt så är hon skriven i en lägenhet i Gnesta. Så är säkert någon sommarstuga som hon köpt där P är och hälsar på.

Att dom inte tillbringar semestern tillsammans, detta fantastiska radarpar 😅
Citera
2025-07-11, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Dock verkar P ha tagit hund och barn och åkt till sin mamma 🤔 vad flyr hon ifrån…

Han är ju dock med där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in