2023-07-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Jag tror inte heller det. Men om (när) hon blir det igen hoppas jag för alltid att det bara blir pojkar om J är pappan (hon lär väl hinna med en babydaddy nr 4 i livet). För det äcklar mig hur selektiv han är när det kommer till BARN. ”Det barnet vill jag inte ha (T)”. ”Jag vill ha en dotter, vi gör abort”.
Smuts. Det är BARN vi pratar om, inte dockor J din jävla kokosnöt.

Annars hade det varit komiskt om P ”råka” bli på smällen av M** och dem två skulle få en dotter ihop.J kommer stå där och vara villig att leka pappa även om barnet inte är hans.
Men P har då fattat att hon kan få bättre än J så lever hon lycklig tillsammans med M** och N som en stor familj. *önsketänkande*
Citera
2023-07-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Annars hade det varit komiskt om P ”råka” bli på smällen av M** och dem två skulle få en dotter ihop.J kommer stå där och vara villig att leka pappa även om barnet inte är hans.
Men P har då fattat att hon kan få bättre än J så lever hon lycklig tillsammans med M** och N som en stor familj. *önsketänkande*

Tillsammans med vem?
Citera
2023-07-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tillsammans med vem?

M@x antar jag den menar.. deras ny vän
Citera
2023-07-15, 22:58
Medlem
Citat:

Är det sant att hon har ihop det med m? Eller önsketänkande ?
Citera
2023-07-15, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusstake123

Skoooojjjjjaaar. Jag är trött. Jag kan inte läsa. Men tanken har faktiskt slagit mig att hon rajtantajtan med honom också 🤣
Citera
2023-07-15, 23:08
Medlem
Citat:
Skoooojjjjjaaar. Jag är trött. Jag kan inte läsa. Men tanken har faktiskt slagit mig att hon rajtantajtan med honom också 🤣

Fast jag tror inte det är sant!
Citera
2023-07-16, 11:04
Medlem
Citat:

Nej det tror jag inte att dom har.Bara en kul twist på hur det skulle kunna gå till.
Citera
2023-07-16, 15:41
Medlem
Citat:
Nej det tror jag inte att dom har.Bara en kul twist på hur det skulle kunna gå till.

Haha... ja man vet aldrig med P. Hon agerar ju innan hon tänker känns det som
Citera
2023-07-16, 19:52
Medlem
tivolits avatar
Citat:

Garvade högt. Ändå 50% chans att det här skulle kunna hända.
Fritidsledaren J ställer självklart upp på att ta hand om alla barn förutom sitt eget
Citera
2023-07-16, 20:46
Medlem
…senaste bilderna (randig klänning) är fotade snett underifrån som om det redan är en till på gång… läser här och arrangerar? *flinar
Citera
2023-07-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TSI-SA
…senaste bilderna (randig klänning) är fotade snett underifrån som om det redan är en till på gång… läser här och arrangerar? *flinar

Tyckte också det...
Citera
2023-07-16, 21:41
Medlem
2 millar hos KF men spenderar som om det inte fanns en morgondag. Påminner om WT familjen på lyxfällan med family first tatuerad på bröstet men som inte betalade förskolan 🤭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in