2025-01-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Jag sliter fullständigt i J och hans val, så jag lägger inte min energi där överhuvudtaget…
Men vad i helvete menar du? 😂 du sitter ju dag ut och dag in och skriver långa romaner om hur bra människor dessa personer är och nu skriver du att du skiter i honom och inte lägger din energi där? Nej men du verkar ju vara helt knäpp i huvudet
Citera
2025-01-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Man behöver ju heller inte direkt leta efter felen utan Patricia uppdaterat alla dumma beslut mycket flitigt alldeles själv på Instagram, helt fritt för alla att ta del av

Dom dumma felen är alltid upp till betraktarens ögon. Kanske den grupp inskränkta människor som hänger här. Ni 8-10 personer🤣❤️
Citera
2025-01-11, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Men vad i helvete menar du? 😂 du sitter ju dag ut och dag in och skriver långa romaner om hur bra människor dessa personer är och nu skriver du att du skiter i honom och inte lägger din energi där? Nej men du verkar ju vara helt knäpp i huvudet
.
Citera
2025-01-11, 18:05
Medlem
Citat:
Dom dumma felen är alltid upp till betraktarens ögon. Kanske den grupp inskränkta människor som hänger här. Ni 8-10 personer🤣❤️
Dom dumma felen är fakta
1. Barn exploateras - finns på Instagram
2. Barn med fel kön aborteras - finns på Facebook
3. Finns ej råd att betala bensin till att träffa sin son men finns bensin till att campa på Öland - finns på instagram och Flashback
4. Finns ej råd att betala underhåll på en lax i månaden men finns råd att betala för två barn till - finns på Instagram och Flashback
Citera
2025-01-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ni är så jävla små. Mitt sista inlägg här inne, hoppas hon kommer på er allihop och hänger ut er varenda en. Tjing!

Ärligt är det du som e så jävla liten och har ett sådant medberoende att det skriker om det. Du svarar inte på ett enda skit av det som är negativt om dom och även det som dom själva har skrivit. Utan dom är världens bästa trots att källan till allt detta är dom själva.

DOM lägger ut allt på nätet och berättat all skit. Inte vi som har tagit det ur tomma luften.

Du är i den perioden där du inte inser detta men du kommer det någon gång..
Citera
2025-01-11, 18:14
Medlem
Du är nära vän med dom och bryr dig om dom? Men skiter i deras val och sen försvarar deras val?

Jag hänger inte riktigt med måste jag säga...

Du skriver att om vi bara tagit oss tiden att lära känna dom så hade vi ändrat uppfattning.

Saken är ju den, att som offentlig person så ”lär folk känna en” utifrån den information man delar och offentlig information (information som går att finna)

När dessa två inte går hand i hand. (Ex stora skulder samtidigt som man lever ett gott liv med mycket vardagslyx) När dessa saker ”krockar” då kommer folk döma. Rättvist? Nä kanske inte. Men så är det (tyvärr) och kommer nog alltid att vara för offentliga personer.

Här hade man kunnat leva ett betydligt mindre kostsamt vardagslyxliv och bli mer relaterbar utifrån sin ekonomiska situation. Jag tror ingen hade dömt då

Vi tänker, känner och tycker uppenbarligen inte lika och det är ju helt ok!
Dom som inte känner en offentlig person mer än utifrån det som delas kommer ju ibland få en snedvriden bild och det enda som kan ändra denna bild är ju ärlighet från den som offentlig.

Jag förstår till 100% om man inte vill dela ALLT! Men då kommer den offentliga ”sanningen” ibland lite klurig när den inte helt stämmer med andra offentliga uppgifter….
Citera
2025-01-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ni är så jävla små. Mitt sista inlägg här inne, hoppas hon kommer på er allihop och hänger ut er varenda en. Tjing!

Vad är grejen med att hänga ut folk så fort man inte tycker likadant som P? 😂

Sluta exploatera sitt liv och sina barn på sociala medier och sluta göra det så uppenbart att man är en idiot så kommer folk sluta spekulera! Ingen har tvingat dom att gå ut med så mkt information om sig själva. Och så länge dom gör det kommer folk att tycka!

P hatar den här tråden för att hon inte kan ha kontroll här och radera obekväma kommentarer eller ifrågasättanden som inte passar in i hennes fasad.
Citera
2025-01-11, 18:50
Medlem
Bra kämpat, alla två som står bakom Pannan, ni har fått upp tråden på topplistan igen så fler kan läsa sanningen om Patriciasrum och Hallerheim.
Citera
2025-01-11, 19:09
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:

Bra, tjing och dra åt helvete.
Hoppas du håller det du lovar, men det tror jag inte på, du kan ej hålla dig från att skriva här.
Och starta inte ett nytt konto heller!
Citera
2025-01-11, 19:51
Medlem
Varför skriver man ”öppnar en allt-i-allo babbellåda”??? Allt i allo betyder ju inte alls det de verkar tro. Blir på allvar störd över hur språket dagligen misshandlas av sk influerare. 😵‍💫😵‍💫
Citera
2025-01-11, 20:01
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
Varför skriver man ”öppnar en allt-i-allo babbellåda”??? Allt i allo betyder ju inte alls det de verkar tro. Blir på allvar störd över hur språket dagligen misshandlas av sk influerare. 😵‍💫😵‍💫

Trodde du visste att de flesta flunsor är en aning bakom flötet.
Citera
2025-01-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Bra, tjing och dra åt helvete.
Hoppas du håller det du lovar, men det tror jag inte på, du kan ej hålla dig från att skriva här.
Och starta inte ett nytt konto heller!

Hoppas också att Grynetss håller sig borta.

Grynetss kan inte svara på direkta frågor... utan undviker det som är jobbigt att svara på för att istället sprida positivitet och "rätt" uppfattning om P & J. Så det så!

Om det är en av Ps vänner så är det verkligen lika barn leka bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in